Gamers?

Started by prebenk1, November 15, 2011, 18:31:22 PM

Previous topic - Next topic

prebenk1

Hva syntes jenter om gaming av foreks. skytespill, wow? Det er vel ikke veldig attraktivt med en gutt som sitter på pcn hele dagen? Svar hva dere synes og gutter kan også komme med synspunkter.

Jeg la dette under stil fordi det handler vel litt om stil, foreks. Gamerstil.

Johan

Quote from: prebenk1 on November 15, 2011, 18:31:22 PM
Hva syntes jenter om gaming av foreks. skytespill, wow? Det er vel ikke veldig attraktivt med en gutt som sitter på pcn hele dagen? Svar hva dere synes og gutter kan også komme med synspunkter.

Jeg la dette under stil fordi det handler vel litt om stil, foreks. Gamerstil.

Tror vel egentlig dette er mer "off topic" eller "generelt". Som gutt kjenner jeg flere kompiser som sitter foran PC'en og fortsatt har kjæreste og et sosialt liv. Men for å være ærlig tror jeg ikke det er grunnen til at de er sammen. Personlig mener jeg det spiller liten rolle hva man gjør på fritiden, så lenge man passer på å komme på fester og dra ut i ny og ne. Nå skal det sies at dataspilling for mange vil bli assosiert med tafatthet og latskap, da dette henger igjen som et inntrykk mange har fått av personer som sitter mye foran PC'en.
INFJ

piken

Jeg liker gamers! Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg finner det en anelse sjarmerende med den nørdete opptattheten av noe. Synes det er mye bedre med folk som spiller spill enn folks om forsøker å være liksom-intellektuelle med å lese haugevis av bøker eller folk som bare ser tv-serier dagen lang. Det kjipe med gamere er at de kan være j**** vanskelige å få tak på i perioder hvor det gis ut nye spill ...

Claw

Hahah piken, det gjelder nok spesielt i disse dager.

Kan bare si at jeg har en kompis som har deltatt på masse LANs hvor han og laget hans har vunnet veldig ofte. Han er vel en av top 5 jeg kjenner som har mest tekken på jenter. Men det er ikke sånn at han går rundt og utstråler "GAMER" da.. er noe man får vite når man blir kjent med han. Så tror det er litt essensielt.

Cava

Eksen var gamer, men hadde et svært sosialt liv attpåtil, og var veldig glad i å trene, så for meg var det helt greit. Bare koselig å kunne se på det man vil på TVn når han sitter på PCen uansett :) Har uansett en ting for "nerder".

Stemning

Jeg er temmelig seriøs med spillingen min, trener målrettet for å bli bedre i spillene jeg spiller. Bruker en del tid på det. Ca. like mye tid som min gjennomsnittlige venn bruker på tv-serier og andre "innehobbier" til sammen. Vil si jeg har et fint sosialt liv som alle andre og har heller ikke under gjennomsnittlig teken på damer. Men jeg er nok over gjennomsnittet interessert i dette med damer, og vil bli flinkere. :)

Potet

Quote from: Stemning on November 27, 2011, 23:59:49 PM
Jeg er temmelig seriøs med spillingen min, trener målrettet for å bli bedre i spillene jeg spiller. Bruker en del tid på det. Ca. like mye tid som min gjennomsnittlige venn bruker på tv-serier og andre "innehobbier" til sammen. Vil si jeg har et fint sosialt liv som alle andre og har heller ikke under gjennomsnittlig teken på damer. Men jeg er nok over gjennomsnittet interessert i dette med damer, og vil bli flinkere. :)
Faller inn under denne kategorien jeg også, bare at jeg også ser på mye tv-serier og youtube. Liten tid til skole  :D
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!