Hår (på jenter)

Started by Femininist, November 25, 2011, 10:12:16 AM

Previous topic - Next topic

Femininist

Hva liker dere best av hårfrisyrer på jenter?`
Rett, bølger, krøller?
Lyst, rødt, brunt, svart?
Naturlig, farget?
Nede eller oppsatt?
Langt eller kort?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Anders GV

Kommer helt an på hva som passer jenta. Jeg er svak for jenter med krøller, men kun naturlige. Juleball-krøller blir veldig ofte litt mye.
Blond er ca aldri feil. Jeg tenner mest på rødhårede jenter, om det funker eller ikke er veldig avhengig at jenta utstråler en sterk seksualitet.
Det er samme om det er farget eller ikke, men ettervekst er turn off. Oppsatt hår er ikke fint.
Hår SKAL være langt, for guds skyld ikke klipp håret ditt i "gitt opp-sveis".

Dette er kun hva jeg mener, masse gutter er garantert uenige.

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Carebear

Liker heller ikke jenter med rødt hår.
Brunt hår er nok det jeg liker aller best, men blondt kan også være veldig fint.
Ikke mye krøller. Bølger i håret KAN dog være pent.
Oppsatt hår er det jeg blir mest tiltrukket av, mens hengende er det jeg synes er penest.
Jenter med kort hår gråter jeg meg i søvn om hver natt.
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Dorian Gray

For guds skyld hold dere unna rett pannelugg.
Alle har noe å lære, og alle har noe å lære bort.

Carebear

Quote from: Dorian Gray on November 25, 2011, 14:08:39 PM
For guds skyld hold dere unna rett pannelugg.

Jeg synes rett pannelygg kan være drithot ;)
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stemning

Jeg liker hår generellt. Så jeg har ikke noen typer jeg liker bedre enn andre egentlig, med unntak av de tingene jeg absolutt ikke liker.
Det kan helt klart være fint oppsatt, men det må IKKE være dott.


Det viktigste for meg er at det IKKE er: (det vil si at dersom det er det, så må jenta motkompansere ved å være utrolig bra på andre ting)

Rødt, type ginger (unskyld :(, rødish hår liker jeg dog, men ikke den orange ginger..rødfargen).

Veldig krusete/brusete. (frizzz)

Veldig kort (gi opp-kort, mammaklipp. Jeg liker derimot ofte hår som er kortere enn skulderlengde, kommer helt an på damen.)

For kort pannelugg (dere vet hvilken jeg mener) grøss.

Hår i dott generelt, eller "lav" hestehale. Dvs hestehale som begynner nede i nakken, de skal begynne minst midt på bakhodet etter min smak.


Til slutt legger jeg inn noen jenter jeg syns har fint og sexy hår:








Eh

Quote from: CareBear on November 25, 2011, 13:48:58 PM
Liker heller ikke jenter med rødt hår.
Brunt hår er nok det jeg liker aller best, men blondt kan også være veldig fint.
Ikke mye krøller. Bølger i håret KAN dog være pent.
Oppsatt hår er det jeg blir mest tiltrukket av, mens hengende er det jeg synes er penest.
Jenter med kort hår gråter jeg meg i søvn om hver natt.

Sier meg enig i dette her. Pannelugg kan være fint, men det kommer helt an på.
Bob kan være fint :)

Hellin

Dette varierer kjempemye fra  mann til mann. Har diskutert dette med mange venner og alle er uenige. :)

Jeg liker de fleste hårfasonger på jenter, så om du har kort hår, krøllete, oppsatt eller langt så vil det ikke gjøre så mye. Lengre hår får deg til å virke mer feminin enn kort, eller bob gjør. Krøller kan være fint om du har langt hår og er høy og ikke alt er krøllete. Generelt liker jeg ikke krøller på jenter som har litt kortere hår, eller som har et eneste, krøllete, kaos på topplokket. Menn tror jeg generelt tiltrekkes mer av jenter med langt hår.

Trenger jeg nevne at du aldri må bli skalla, og IKKE farg håret rødt/rosa/grønt/blått, dreads er forferdelig, og sånne 50/50 blanding av blondt og brunt eller svart er heller ikke noe fint.

Ettervekst kan være fint. Fletter kan være utroooolig sexy! Samme med lugg (kommer litt an på jenta),

Så er det noen jenter som har mye finere hår enn andre. Noen jenter har tydelig slitt, tynt eller ødelagt hår. Er ikke noe fan av midtskill om jenta har tynt hår, det er turn-off.
Old Thomas asked me: "Where you got your PIMP-game from? You got 99 bitches and ain't a problem with one."

Potet

Med unntak av rett pannelugg er ikke hår en dealbreaker for meg. Fargen har ikke noe å si, men det skal sies at jeg har sett få på pene redheads i mitt liv. Det kan dog har mer å gjøre med de andre ansikttrekkene/huden/sveis. Generelt er jeg veldig enig med stemning (ikke første gangen :D). Rett pannelugg er fy. Du KAN kle det, men hvis du kler pannelugg er det MINST én frisyre du kler bedre. Skeiv pannelugg synes jeg derimot er kjempesexy hvis gjort riktig. Bob mye det samme.

Pent krøllete hår:




----
Ikke pent krøllete hår. Brusete er vel det best beskrivende ordet:



------
Bare for å understreke mine poenger, I give you: Jessica Alba. Hun har en ansikt- og hodeform som i teorien skal passe til alle frisyrer og hun er hands down noe av det peneste kvinnemennesket som noensinne har vandret rundt på denne kloden. Jeg prøvde bevist å finne mest mulig bra bilder av henne, slik at det er håret og ikke selve bildet som gjør at hun eventuelt ikke ser like smashing ut som vanlig. Legg forøvrig merke til hvor mye bedre det ser ut når hun ikke har kraftig, rett pannelugg:





Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

TopGun

Tilfeldig bilde jeg fant på Google. Slikt, aller helst i blondt.


Claw

Huff.. håper det ikke er noen rødhårede jenter som leser denne tråden!  :-\

Må si meg enig i de fleste her, jeg har sett veldig få digge redheads i mitt liv. Men det finnes unntak. En av dem er av og til innom jobben min, hun har langt hår i omtrent den fargen her (link) og sidecut (!) på den ene siden. Og DÆVEN hun er deilig.

Ellers er langt hår penere enn kort i 100% av tilfellene, og da mener jeg 100 av 100 mulige prosent. ALLTID.

Blondine eller brunette har ikke så mye å si. Og de to fineste er nok enten helt rett eller sånn bølgete som bilde nr. 2 i posten til Potet. Oppsatt kan også være attraktivt, men hengende ned er nok safest, og funker alltid.

Stemning

Det typiske er at hun her er ikke en gang ekte red head :p




J.A.S

Quote from: CareBear on November 25, 2011, 14:44:32 PM
Quote from: Dorian Gray on November 25, 2011, 14:08:39 PM
For guds skyld hold dere unna rett pannelugg.

Jeg synes rett pannelygg kan være drithot ;)

Ref. Advokaten til Hank Moody?

Som firsøren sier: Naturlig hårfarge (eller forsterkning av denne) er finest.

Langt. Rett eller bølget.

De fleste jenter med kort har kort fordi dem ikke har sundt nok hår til at det blir fint langt. De fleste er over 40 og har dinosaur ben i øret. Dette gir en elendig thin slice for jenter med sundt og kort hår.

Stemning

#14
Quote from: Ananas on November 27, 2011, 03:52:49 AM
For all del; ta med i hvilke situasjoner dere liker oppsatt vs. nedsatt hår.

Jeg liker hestehaler (høy, altså at den begynner midt på bakhodet og ikke nede i nakken) når jenter trener/løper, og en gang i blant for avveksling fra å ha det ned utenom.

Jeg liker håret satt opp *fint* når jenter går med klassiske kjoler, tenk bryllup og ball osv. Jeg er ikke spesielt fan av "ballkrøller" som 80 % av jenter går for i sånne anledninger.

Jeg også oppsatt hår når jenter går med plagg som viser mye av den øvre ryggen.

Prøvde å finne bilder jeg syns var fine av jenter med oppsatt hår:


(deilige Eva...)