Parfyme

Started by Zervs, December 06, 2011, 16:12:46 PM

Previous topic - Next topic

Lego

Hvor er Like knappen?
- Lek med Lego

Stanley

#46
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

tor89

Bruker D&G The one og Yves Saint-Laurent L`Homme - noen som har vært borti sistnevnte?

TopGun

Ja. En av de beste parfymene jeg vet om.

Eddie

Bruker fortiden Armani Code, men skal skifte. Har fått noen ideer herfra, men er interessert i å høre om noen har erfaring, eller hørt noe om Abercrombie and Fitch Fierce? Har fått høre at folk har gitt veldig god respons på den, men litt usikker siden den må bestilles fra nettet og får ikke prøvd den...

Stanley

#50
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Zervs

Jeg har en flaske DKNY som jeg kjøpte i USA i 2005. Jeg begynte først å bruke den i høst. Da hadde den fått en mørkere farge nederst,som et slags bunnfall.

Men snudde den opp ned og den lukter fremdeles like bra.

tore

Jeg har noe Diesel-greier fra komfen. Halvfull.

Chuck Baz

Quote from: Autowin on January 23, 2012, 22:58:13 PM
Er det slik at Parfyme generelt er evigvarende. Eller mister den lukt/effektivitet etter en viss tidsperiode?

Hvis sistnevnte, så ville dette være virkelig rart, eller veldig kommersiellt, da det tar evigheter å bruke opp små flasker parfymer bare, generelt.
Lukten blir dårligere, men min Armani Code har jeg hatt i ett år og den lukter fremdeles strålende. Bare oppbevar den i et skap eller liknende siden den skal ha minst mulig lys.

Dev

Dårligere eller svakere?

Chuck Baz

Quote from: Dev on September 21, 2012, 21:05:35 PM
Dårligere eller svakere?
Nokså sikker på at den blir svakere, dårligere kommer jo helt an på nesen som lukter.

Jungeldyret

What! Har du en parfyme fra 2005?! Den må jo lukte sprit..

Stemning

Mange parfymer kan holde seg lenge. Varierer veldig fra sort til sort though.

Zervs

Quote from: Jungeldyret on September 23, 2012, 00:59:05 AM
What! Har du en parfyme fra 2005?! Den må jo lukte sprit..
Faktisk så lukter den fremdeles veldig bra, må være av typen som holder seg svært lenge.

Jungeldyret

QuoteMange parfymer kan holde seg lenge. Varierer veldig fra sort til sort though.

svært sjeldent at parfymer holder seg lengere en 2-3 år.