Julegave tips til han

Started by Miss Føniks, December 06, 2011, 21:12:47 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Kjempefint  :) gnageplasteret ble kanskje litt "mye". Jeg hadde blitt kjempeglad for de tre første tingene i hvert fall!

Jeagle

jeg vil ha sånn kart.
oppfintsomt og kult.
å være eller ikke være

Miss Føniks

Quote from: Jeagle on December 06, 2011, 23:46:05 PM
jeg vil ha sånn kart.
oppfintsomt og kult.

Takk, kjempe fornøyd :D
Blir kartet,kompasse + sjokolade.
Tror nok han blir glad for det!
The Phoenix always rises from the asses

Tingles

Funker fett.. Min anbefaling er å ta deg en time 2 i butikker å se hva som faller deg inn.. er iaffal sånn jeg kjøper alle min gaver, og det pleier å gå veldig bra.

Man Shopping ftw! :D
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Miss Føniks

;) Spørsmål : Skal jeg overaska han med julegave når vi skal ut og spise før han drar? Eller si i fra at jeg har kjøpt til han,sånn at han eventuelt kan kjøpe til meg vis han ikke har gjort det? :P Sånn at han har muligheten. Gleder meg til og gi bort!
The Phoenix always rises from the asses

Stemning

Min mening: Si for guds skyld ifra :P På en "i forbifarten" måte helst.

Miss Føniks

Sender han en melding, eller sier det i løpet av helga når jeg får sett han :)
The Phoenix always rises from the asses

TopGun

Jeg synes absolutt du er inne på noe. Kjøp noe artig og kult. Kanskje noe som betyr noe for dere i mellom. Det hadde iallefall jeg blitt meget glad for! Tanken i seg selv betyr vannvittig mye mer enn alt annet!

Jul er oppskrytt og stress uansett.

Gaffateip

De beste gavene kan kjøpes på vinmonopolet..

piken

Jeg trenger litt tips fra gutta (eller jenter) om hvor man får kjøpt fine cardigans for menn til en ok pris? Tenker litt tjukkere som er fine nå på vinteren. Kan også være en tjukk genser med knapper øverst.
Min lillebror har dette øverst på sin ønskeliste (siden han hater å kjøpe klær selv), og jeg er litt i villrede!

Jungeldyret

H&M slår aldri feil, ellers har du Zara.

Selveste

Veldig enkelt det, bare dra til nærmeste zara/hm. Da får du det til rundt 300-600. Tykkest er finest uansett, de tynne ser billige ut.

http://www.hm.com/no/subdepartment/MEN?Nr=4294964674#Nr=4294964674&size=100

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/no/en/zara-I2011/118185/Knitwear

Du kan se på eksempler her. Er ganske likt i nettbutikken og butikkene i byen.

Jeagle

er han ute etter noe varmt, så kjøp lyle and scott. men det er dyrt.
å være eller ikke være

Jungeldyret

Jeagle: Litt rart det du skriver.  Merket er ekslusivt ,men betyr ikke at det er noe varmere en zara sine? Kommer helt ann på produsenten og stoff. :)
Merke klær er bortkastet penger 90% av gangene.

piken

Flott! Ser ut som om Zara har det jeg ser etter. Av en eller annen grunn så husker jeg aldri at de faktisk har klær for menn også .. mulig det er navnet som lurer meg.

Ellers lurer jeg også på hvor man får tak i ungdommelige hettegensere i store størrelser for gutter/menn. Liker stilen til Carlings, men de er ofte for små.