Julegave tips til han

Started by Miss Føniks, December 06, 2011, 21:12:47 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Detet en nå i 3,5 uke.
Han drar på tur snart.

Har dere noen tips til hva dere gutta hadde blit veldig glad for?
Gjerne noe som får han til og tenke på meg når han er vekk i 2 uker :p
Veldig opptatt av trening og friluftsliv denne karen.
The Phoenix always rises from the asses

Jeagle

hmmz, kommer ann på hva du vil signalisere, 3,5 uke er ikke sånn kjempe lenge da.
å være eller ikke være

Miss Føniks

Nei da, så lenge er det jo ikke, men lyst og gi noe uansett :)
Har snakket ut om at begge vil ha forhold nå,så sånn sett er det neppe så farlig og gi noe.
Familien hans vet jo om meg alt :p
Så lenge det ikke blir en for voldsom gave :)


The Phoenix always rises from the asses

Stemning

Gaver er vanskelig. Jeg er helt blank faktisk, men kan være fint å ta utgangspunkt i noe han liker. Du nevner friluft, er det noe utstyr (kompass, lommelykt, hodelykt osv.)som ikke er for voldsomt dyrt han kunne tenke seg? De gavene som er kjekkest å få er gaver som man liker ekstra godt å bruke. For meg personlig er små plagg osv, hansker, skjorte osv. den typen ting.. Og parfymen jeg "håper" jeg får til jul er en sånn ting. :)

Miss Føniks

Ja er litt sånne ting jeg tenker på. men er så usikker på hva han har og ikke :s
Lurte på og kjøpe en diger julestrømpe og fylle den me litt forskjellig? :)
The Phoenix always rises from the asses

Jeagle

jeg tenker noe mer små humoristisk, det hadde jeg satt pris på og få, men der er vi gjærne forskjelig. men en god genser er meget bra, eller noe han trenger til han skal ha borte
å være eller ikke være

qwerty

Friluftsliv, tur å sånt? Kanskje et kompass han kan ha i nøkkelknipen? Alltid vant til at friluftsliv folk er opptatt av praktiske ting? Hvis ikke, kjøp masse kvikklunsj :P God tur!
qwerty

Miss Føniks

Har faktisk kjøpt et lite kompass allerede ;)
The Phoenix always rises from the asses

qwerty

Kvikklunsj må du jo og ha. Termos, kakao, boller. Maaan, nå fikk jeg lyst på boller og sjokolade :P Gratulerer forresten :)
qwerty

Stemning

Jaaaaa ikke gjør det for vanskelig for han, da gjør du han en bjørnetjeneste.. :P

3,5 uker er litt kort tid til å lage en veldig stor og utspekulert gave med mye innsats og tanke i (type mange ulike ting og det hele). Den kan godt være søt og gjennomtenkt, men ikke gå helt over bord. Hvis det var meg som skulle fått den da.  8)

piken

Jeg sliter også med dette. Hadde først tenkt at jeg skulle droppe julegave-greiene fordi jeg synes det hele er oppskrytt og stress. Men så har duden spurt meg hva jeg ønsker meg til jul og da føler jeg det blir dumt å ikke gi noe hvis det er så at han allerede har tenkt på noe til meg. Jeg får sikkert et svar på hva han ønsker seg hvis jeg bare svarer på hans spørsmål først (foreløpig har jeg bare tullet det bort fordi jeg synes julegave er litt for kjæreste-greie). Men jeg aner ikke hva pokker i vold jeg skal svare til en fyr jeg har datet i mange mnd at jeg ønsker meg til jul?!

Femininist

Quote from: piken on December 06, 2011, 22:37:47 PM
Jeg sliter også med dette. Hadde først tenkt at jeg skulle droppe julegave-greiene fordi jeg synes det hele er oppskrytt og stress. Men så har duden spurt meg hva jeg ønsker meg til jul og da føler jeg det blir dumt å ikke gi noe hvis det er så at han allerede har tenkt på noe til meg. Jeg får sikkert et svar på hva han ønsker seg hvis jeg bare svarer på hans spørsmål først (foreløpig har jeg bare tullet det bort fordi jeg synes julegave er litt for kjæreste-greie). Men jeg aner ikke hva pokker i vold jeg skal svare til en fyr jeg har datet i mange mnd at jeg ønsker meg til jul?!

Jeg bruker å svare mange dyre og urealistiske ting, for å sette lista høyest mulig <3 Start med bil og jobb deg nedover ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Jeagle

noen sa for littsiden at grunnen til at de unge i dag, ikke ønsker seg noe til jul og at de er så vanskelige og kjøpe gaver til. er for at det var to genrasjoner på 70-80 tallet som ikke hadde alt de trengte og ønsket seg helle tiden ting de trengte. dette førte til at de altid var bakpå med ting de trengte. så de vidre førte at man skal be om ting man trenger. dette pluss kombinasjonen av at de unge i dag har generelt mere penger enn før, har alt fra de går ut av videre gående og gjærne før.

husker ikke hvor jeg leste dette, men tenkte på det og fant ut at de ahr et poeng. jeg har alt jeg trenger og de jeg ikke har kjøper jeg. enkelt og greit. så når noen lurer på hva jeg vil ha. så er det liksom bare dyre ting som man egentlig ikke trenger og derfor ikke vil kjøpe selv man gjærne øsnker seg. sikker mange som ønsker seg en ipad der ute, men hvor mange vet egentlig hva den er laget for og bruke som.

men for og spore inn i gjen på topick så fikk jeg selv spørsmålet om hva jeg ønsket meg til jul. eneste jeg kom på var. "kjøp bøker det får jeg aldri nok av" hvilken bok jeg ønsker meg anner jeg ikke for de jeg vil lese for øyeblikket har jeg alerede kjøpt...
å være eller ikke være

piken

Quote from: Femininist on December 06, 2011, 22:55:26 PM
Jeg bruker å svare mange dyre og urealistiske ting, for å sette lista høyest mulig <3 Start med bil og jobb deg nedover ;)

Haha! Takk for tips! Kjenner at det å kjøpe feil julegave er en dealbreaker ..

Miss Føniks

Tror jeg fant den prefekte tingen til han jeg dater :D
www.coolstuff.no/Scratch-Map

Kart som er som et skrapelodd, man skraper de stedene man har besøkt.
Mitt i blinken til den reiseglade fyren jeg dater ;)
+ kompass, kvik lunch, muligens gnageplaster hadde vært smart? til turen hans :)
Omtenksom personelig gave,uten og bli "over the top" :)
Hva syns dere gutta?
The Phoenix always rises from the asses