Hot or Not?

Started by Eh, December 15, 2011, 23:04:10 PM

Previous topic - Next topic

Eh

Skal på julebord i helga og i mangel av en fin dress må jeg trikse til noe annet. Så, funker dette? Skjorta skal i utgangspunktet byttes i ei hvit uten røde detaljer.
Buksa er Nudie og skal brukes sammen med noen svarte skinnsko.


piken

Absolutt godkjent av meg! Nå vet ikke jeg hvordan den andre skjorta di ser ut, men jeg syntes denne var ganske stilig. Likte de røde detaljene, gir nesten litt julestemning :)

Femininist

Synes det ser bra ut, hvorfor ikke røde detaljer på den skjorta du skal bruke? Synes denne var kul!
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Gatsby

Dette går rett hjem. Du har skjønt det. Perfekt passform, bra kropp. Du skal stryke skjorta, sant?
Keep up the good work!

Gerrard

Ser bra ut dette!  :)

Funker nudie-jeans for oss som er 195 cm høy og har kraftig benbygning?  :) (er ikke overvektig)

Eh

Brukte denne skjorta på forrige julebord, så det var derfor jeg tenkte å bytte den.

Quote from: Gatsby on December 16, 2011, 01:46:39 AM
Dette går rett hjem. Du har skjønt det. Perfekt passform, bra kropp. Du skal stryke skjorta, sant?
Keep up the good work!
Skjorta skal selvfølgelig strykes.

Quote from: kastanje on December 16, 2011, 00:43:24 AM
Jeg er litt skeptisk i forhold til hvordan buksa sitter, men om vi antar den sitter fint selv med bukseseler, så er det greit. Har ingenting imot skjorta jeg heller. Om du har en avslappet blader ville jeg kanskje bytta bukseselene med den. Men det spørs litt hva slags julebord du skal på, hvem med, hvor, og hva den generelle stilen er.

Det er sånn jallagreier hvor mange bedrifter er på samme plass. Regner med relativt høy harryfaktor.

Claw

Hadde kanskje muligens tatt en bukse uten oransje sømmer hvis du har det? :)

Eh

Noe må det har gjort, for hu ene artisten stoppa midt i sangen for å si hei til meg da jeg kom frem mot scenen.

Har sendt litt meldinger med henne i kveld og ble lovet et treff på mandag, så vi får se hvordan det går :)

Stemning


Eh

Ble for travelt med julegavehandling og 2 konserter på mandagen og så videre på turnè/tv-innspillinger og diverse så det ble ikke noe av, men hun skulle ringe neste gang hun var hjemme.