Converse. Noen med erfaring?

Started by Gerrard, December 28, 2011, 12:20:41 PM

Previous topic - Next topic

Gerrard

Jeg kjøpte mine første par converse i dag. Helt vanlige svarte all-star (hi).

Jeg kjøpte også de samme skoene i blå.

Blir converse fort slitt? Kommer jeg til å få bruk for begge parene? Bortsett fra fargen, er de jo helt like.
Jeg har mulighet til å returnere.

Takk for evt. svar  :)

Femininist

De blir ihvertfall fort slitt om du går med de når det er snø og bløtt, vil på det sterkeste anbefale deg å bruke vintersko på denne tiden av året ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Chuck Baz

Begynte gå med cons for tre år siden og gikk med samme paret fra August til Mars i fjor, det var samme sko HVER dag og de ble ikke utslitt før i Mars og tbh så syns jeg de så best ut rett før jeg fikk hull i dem, de ser best ut når de er gått inn.

Gerrard

Quote from: Femininist on December 28, 2011, 13:05:04 PM
De blir ihvertfall fort slitt om du går med de når det er snø og bløtt, vil på det sterkeste anbefale deg å bruke vintersko på denne tiden av året ;)

Skal bo i varmere strøk de neste månedene  8)

Gerrard

#4
Quote from: Chuck Baz on December 28, 2011, 13:43:55 PM
Begynte gå med cons for tre år siden og gikk med samme paret fra August til Mars i fjor, det var samme sko HVER dag og de ble ikke utslitt før i Mars og tbh så syns jeg de så best ut rett før jeg fikk hull i dem, de ser best ut når de er gått inn.

Godt å vite. Ja, kanskje det er kult at de ser velbrukte ut.

Blå og svart passer til stort sett alt, eller?

Stemning

sort, blå... men hvit er best med rød fin kant :D

Jeagle

#6
betalte du meget lite for begge parene ville jeg beholdt de.
de svarte er digge.
å være eller ikke være

Chuck Baz

Foretrekker mine blå, svart blir så standard mens blå er kult uten at det er en farge som skriker

Anders GV

Quote from: kastanje on December 28, 2011, 17:54:41 PM
Synes hvite er penest i lave og bør brukes i sammenhenger der duville brukt hvite tøysko (for å si det sånn).
Æsj, jeg pleier alltid å være enig med deg kastanje, men akkurat her er jeg 100% uenig.
Hi-tops ser mye, mye bedre ut enn lave, uansett kjønn.
Et par vanlige er også mye mer anvennelig da de kan brukes til så å si alt, mens(som du nevner) et par lave kan nesten kun brukes som et par tøysko.

Stemning

Quote from: Panda on December 29, 2011, 06:48:20 AM
..
Hi-tops ser mye, mye bedre ut enn lave, uansett kjønn.
Et par vanlige er også mye mer anvennelig da de kan brukes til så å si alt, mens(som du nevner) et par lave kan nesten kun brukes som et par tøysko.

Liker høye mye bedre enn lave til langbukser. Til shorts derimot vil jeg si lave er mye penere, og da er det nesten slik at de må være hvite etter min smak. Ikke at man skal gå på byen i shorts det er så no no som det kan bli, men man vil jo ta seg bra ut på holmene mens man griller også ;)