speedateing

Started by wareit, January 15, 2012, 12:03:39 PM

Previous topic - Next topic

wareit

Hei,

Tenkte å teste ut speed dating, er det noe å tenke ut på, Kansje postet ut på feil side, if then move to right place.

Blir en blanding av stolleken og dateing, Treffer 10 til 20 Jenter på kort tid, ca 3-5 min.

Noen som har erfaring som de vil dele ut her på forumet
Skal teste noe for 1ste gang og regner ikke med å alt for mye håp, men tro holder vel.
Skal lage en feltrapport av den hvis det noe å legge til, forsettelse på annen tråd.

Takk for alle svar som kommer inn

Hilsen fersking i spillet
Wareit

Jeagle

hvor har de speed dating?
å være eller ikke være

VB

Quote from: Jeagle on January 15, 2012, 12:25:34 PM
hvor har de speed dating?

Jeg vet at et par gutter fra det norske sjekkemiljoet hadde planer om aa starte opp en eller annen form for speeddating i Oslo. Selv om jeg har ikke hort noe om det paa en stund.

wareit

Hei,

Takk for svar,

Har prøvd speedate.no i romjulen. Lager ikke noe feltrapport ut av dette,  Men det var flere jenter en gutter til stede, Jentenes alder var mellom 20 til 30 år

Mvh
Andreas

Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Casual

Quote from: Adriwen on January 22, 2012, 17:44:43 PM
Oooh... SpeedDating høres funny ut. Kanskje når jeg blir eldre, skal prøve meg på det?

Men hallo, du har 15 jenter på 3 min, hva er den viktigste informasjonen du bør få tak i, og den mest tiltrekkende informasjonen du må gi, i løpet av så kort tid? Det er interessant i seg selv.
Den mest tiltrekkende informasjonen er subkommunikasjonen om at du føler deg bra.Du trives med deg selv og det vil du kommunisere med kroppen.Ingen ord kan retferdigjøre og kommunisere at du er awesome. Du kunne sagt bare "Hei" og sittet å stirret dypt i øynene hennes i 3 minutter og det kunne vært mer effektivt enn alt det våset folk vanligvis presser ut av seg selv.

Hvis det hadde vært noen magiske setninger så hadde det ikke funka når måten man sier det på er nervøs,engstelig osv.

"Magiske ord" er det bare kjekkaser som kan skape...og de er kjekke fordi de er tilfreds med seg selv.Rolig kroppspråk,rolig stemme,glød i øynene. De kan tilogmed bare si "banan" og jenter faller pladask for de. Det er ikke hva man sier,det er hvordan man sier det. Og hvis personen som snakker føler seg crap så vil man ikke få noe som helst.

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

#7
Quote from: Adriwen on January 22, 2012, 17:44:43 PM
Oooh... SpeedDating høres funny ut. Kanskje når jeg blir eldre, skal prøve meg på det?

Men hallo, du har 15 jenter på 3 min, hva er den viktigste informasjonen du bør få tak i, og den mest tiltrekkende informasjonen du må gi, i løpet av så kort tid? Det er interessant i seg selv.

Tror noe av det lureste du kan gjore i en saann setting er aa prate om jenta, fokuser praten om henne og spor aapne og dype sporsmaal. Hvis du er god paa dette og du viser genuin interesse for hennes person saa er det stor sannsynlighet for at hun vil vaere interessert i aa mote deg igjen. Rett og slett fordi folk flest elsker aa prate om den minste tingen i sitt eget liv mer enn de vil hore om det kuleste du noen sinne har gjort. Og folk foler seg veldig bra naar de faar prate om seg selv, foler seg bra rundt deg = vil se deg igjen.

Jeg har aldri provd speed dating selv, men jeg vet at denne taktikken er ekstremt effektiv naar du har daarlig tid og du vil at noen skal bli interessert i deg. Jeg bruker det ofte naar jeg starter en samtale, det er en veldig fin maate aa faa folk til aa ville ha deg i naerheten (uansett kjonn).

Men det er viktig at de foler at du har en genuin interesse for dem, dette funker ikke hvis du ikke viser det. Saa se de i oynene hele tiden mens de prater, bruk kroppsspraak som viser at du er interessert (len deg inn naar det blir "spennende" etc...), rett kroppen din mot dem saa godt som mulig, etc...

Hvis du sitter aa ser paa en annen jente mens du svarer "mmm", "jaja", "ok" saa vil ikke personen fole at du er interessert.

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.