0330-blogginnleggforum

Started by deepArne, January 19, 2012, 20:24:56 PM

Previous topic - Next topic

deepArne

Eg er ein ganske aktiv brukar av div internettforum, og i nokre av desse foruma er det ein eigen avdeling for å diskutere nyheitssaker/blogginnlegg som eigar av forumet publiserer. Sidan eg ofte kunne tenkt meg å diskutere det som står i blogginnlegga, lurte eg på om det er mogeleg å opprette underforum 0330? Ikkje at det er så stor aktivitet at det ikkje går an å diskutere slikt under Generelt, men er jo ryddig å ha eit eige underforum. Eller er dette innlegg 0330-gutta helst vil at vi skal skrive direkte på bloggen? Er det i det heile tatt stemning for eit slikt underforum?

UDA

No brain, no pain - no pain, no gain

Claw

Har tenkt på dette jeg også!

Positiv fra meg.

Potet

#3
+1

Og når vi først er inne på forbedringer forumet kan ha, så ville jeg (og sikkert mange andre?) satt pris på en like-funksjon. Det er mange gode innlegg her som jeg gjerne vil gi thumbs up for, men det blir ganske mye spamming hvis jeg hele tiden skal komme med en liten one liner der jeg gir skryt.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Eh

Støttes!

"Like"-knapper burde heller ikke være noe problem. Antall likes vil ikke vises på hvert innlegg, men som "poeng" til brukeren.
http://www.smfsupport.com/support/guides-and-tutorials/%28guide%29setting-up-rep-or-karma/

På et annet forum jeg er på kan vi også gi dislikes, og for mange dislikepoeng vil resultere i at brukeren blir permabannet.

deepArne

Då var det berre å konstatere at det ikkje var så stor stemning for det. Det hjalp nok ikkje heller at tråden vart flytta til "Off Topic", då det er mykje mindre aktivitet på dette forumet. Det er forøvrig også litt dalande aktivitet på 0330; fyrste året var det 379 innlegg og dermed 1.04 innlegg per dag. Så langt i det andre året har det vore 38 innlegg på 100 dagar, altså 0.38 innlegg per dag. Var vel ein periode før jol det omtrent berre var Sondre som skreiv innlegg. Eg synes bloggen er kjempebra, men det er vel vanskeleg å finne på nye ting når mange tema er blitt dekka svært grundig:-) Blir spanande å følgje med på kva som skjer med jentekurset.

Lars GV

Aktiviteten kommer opp igjen på bloggen ganske snart :) Med masse annet GV-arbeid(produktutvikling, alle instruktørene jobbet forrige helg pga mange deltakere osv), eksamensperioder, sykdom, noen av oss har andre jobber og skole o.l. så vil det variere litt i aktiviteten, men vi har alltid som mål å holde aktiviteten oppe med flere innlegg i uka.

Forslag om eget blogginnleggforum har faktisk vært tatt opp før, men vi bestemte oss for å la være. Folk kan heller ta opp temaer i Generelt og bruke kommentarfeltene på selve bloggen. Kommentarer oppmuntrer skribentene til å skrive mer ;)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Femininist

Quote from: Tomcat on January 30, 2012, 17:57:48 PM
Aktiviteten kommer opp igjen på bloggen ganske snart :) Med masse annet GV-arbeid(produktutvikling, alle instruktørene jobbet forrige helg pga mange deltakere osv), eksamensperioder, sykdom, noen av oss har andre jobber og skole o.l. så vil det variere litt i aktiviteten, men vi har alltid som mål å holde aktiviteten oppe med flere innlegg i uka.

Ta gjerne å lagre noen spennende generelle innlegg på pc'n og spytt de ut når dere har dårlig tid, er mye bedre å ha en det å forholde seg til som leser, om det er ett innlegg dagen eller to i uka er ikke så nøye så lenge det er stabilt =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

deepArne

Quote from: Tomcat on January 30, 2012, 17:57:48 PMFolk kan heller ta opp temaer i Generelt og bruke kommentarfeltene på selve bloggen. Kommentarer oppmuntrer skribentene til å skrive mer ;)
Det tenkte eg også på i opningsinnlegget. Ein av grunnane til at eg meiner det kunne vore greit med eit eige underforum, er at det ofte tar lang tid før kommentarar blir publisert på bloggen. Føler dette gjer at det er vanskeleg for folk å engasjere seg i alle spørsmål som blir stilt, og at det av den grunn ofte er dei mest kontroveriselle kommentarane som blir vidare debattert. Hadde det vore mogeleg for oss godkjente forumbrukarar å kunne få kommentarar publisert umiddelbart på bloggen? Ein annan ting er at det er lettare å halde på anonymiteten på eit forum som er lukka for folk som ikkje er medlem. Uansett virkar det ikkje som interessen for eit slikt underforum er så veldig stor. Vi får heller spamme Generelt med postar som startar på #0330, heilt til redaksjonen innser at dei må flytte desse trådane til det «riktige» underforumet ;)