Øke tettheten på skjeggveksten.

Started by fuglen, January 23, 2012, 13:36:03 PM

Previous topic - Next topic

fuglen

Jeg har har kraftige svarte hår som vokser nokså fort, men det er ikke nok tetthet. Noen tips på hva jeg kan gjøre for at det skal vokse tettere? Bruker maskin. :)

Tingles

Ta tiden til hjelp, en kompis av meg påsto at han fikk heftigere skjeggvekst av D-vitamin, men etter min kunnskap er det ingenting som påvirker hvor mange hårsekker som skal sprute ut mer hår i ansiktet :)

For min del tok det nærmere 4år før skjegget mitt ble skikkelig tett der det teller for min del :P


Det kommer seg :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

VB

Jeg er snart 30 og jeg har fortsatt ikke super tett skjegg vekst. Noen menn har rett og slett ikke så veldig tett skjeggvekst.

Så vidt jeg vet er det eneste som kan hjelpe å øke hvor mye testosteron du har i kroppen. Enkleste måten å gjøre dette er så vidt jeg vet ved å trene ofte og få litt muskler, vel du kan selvfølgelig ta tilskudd også men det kan ha andre sideeffekter.

deepArne

Eg har runda 30, og eg føler at det ikkje er før no eg har kunna gro heilskjegg. Mange av kompisane som er på min eigen alder har enno ikkje utvikla noko bra skjeggvekst, så eg trur nok at ikkje alle kan få skjegg. I militæret var det ein som ikkje hadde skjegg i det heile tatt, men når eg no tilfeldigvis såg bilete av han i avisa hadde han fått heilskjegg. Måtte sjølvsagt anlegge heilskjegg no i skisesongen, og er litt usikker på om eg skal barbere meg til våren, eller om dette er min nye stil:D