Hvem ligner du?

Started by Miss Føniks, February 07, 2012, 20:35:54 PM

Previous topic - Next topic

Miss Føniks

Er det noen kjente som du ofte blir sammenlignet med?
Gjerne bilde :)
The Phoenix always rises from the asses

--WTF?--

Jeg får ofte høre at jeg ligner på han her:



Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Claw


Anugita

Før fikk jeg ofte høre at jeg lignet på Mette-Marit... Kom til og med bort ei eldre dame å stoppa meg på gata, for ho sa ho måtte kikke flere ganger for å forvisse seg om at jeg ikke var henne.... Hender jeg hører det enda, men folk har vel blitt såpass "vant" til å se henne nå at de ser tydeligere forskjeller ;)


deepArne

Fekk høyre at eg liknar på Anders Behring Breivik igår. Når eg ser meg i spegelen ser eg ikkje så veldig store likskapar...

mortenoe

Quote from: deepArne on February 09, 2012, 01:33:06 AM
Fekk høyre at eg liknar på Anders Behring Breivik igår. Når eg ser meg i spegelen ser eg ikkje så veldig store likskapar...

Hmm, hvem sier slik.. 

Har hørt noen ganger at jeg ligner på James Dean. Tror det er mest på grunn av hår og klesstil, og ikke at vi nødvendigvis ligner.
Er du klein eller?

Eh

Har hørt av flere på fylla at jeg ligner på Atle Pettersen..

deepArne

Fekk identitets-/nøkkelkort på jobben sist veke og måtte ta bilete til det. Når eg samanlikna bilete med den gyldige legitimasjonen førarkortet, er det omtrent umogeleg å sjå at det er same person. Viste begge bileta til nokre kompisar for å vise skilnaden, der han eine meinte bilete frå 18-årsdagen var ABB pre plastikkoperasjon. Det var mest funny, tok det ikkje så veldig ille opp...

Zervs

Fikk høre at jeg ligner på Ken Duken,tysk skuespiller som spilte Gestaposjefen Fehmer i Max Manus.

Ser jeg på moderne bilder av ham,kan jeg forsåvidt være enig..

lamasen

Quote from: Zervs on February 09, 2012, 20:15:26 PM
Fikk høre at jeg ligner på Ken Duken,tysk skuespiller som spilte Gestaposjefen Fehmer i Max Manus.

Ser jeg på moderne bilder av ham,kan jeg forsåvidt være enig..

Referansepolitiet ringte, du kan vente deg et forenklet forelegg. :)

Eh


Zervs

Quote from: lamasen on February 10, 2012, 09:23:16 AM
Quote from: Zervs on February 09, 2012, 20:15:26 PM
Fikk høre at jeg ligner på Ken Duken,tysk skuespiller som spilte Gestaposjefen Fehmer i Max Manus.

Ser jeg på moderne bilder av ham,kan jeg forsåvidt være enig..

Referansepolitiet ringte, du kan vente deg et forenklet forelegg. :)

Hoho!

Potet

Har hørt jeg ligner på den mørkehårete ylvis-broren (mest pga håret vil jeg tro). Fra profil ligner jeg vistnok en del på en fotballspiller som heter Albert Luque. Med skjegg har jeg fått høre at jeg ligner litt på Johnny Depp, men den sammenligningen stiller jeg meg litt tvilsom til.

Ellers kan man laste opp bilder her og se om man ligner på noen kjendiser: http://celebrity.myheritage.com
Last opp flere bilder av deg selv for å få bedre resultater. Kjendiser som går igjen på bildene mine: Hugh Grant, Chad Michael Murray (han fra One Three Hill), Lee Ryan (fra boybandet Blue), Goran Višnjić,.....og Daniela Pestova :D
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

piken

Får ikke ofte høre at jeg likner på kjendiser, men har hørt Margareth Berger ved flere anledninger.

Solskinn

Jeg ligner selfølgelig min tvillingsøster :P
Ellers har jeg fått høre at jeg ligner en kjendis, men kan ikke for alt i verden se at det kan stemme..