Hva skal dere på valentinsdagen?

Started by fuglen, February 07, 2012, 22:17:29 PM

Previous topic - Next topic

Stanley

#15
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

SpantaX

Quote from: Adriwen on February 08, 2012, 14:54:34 PM
Jeg skal være alene på førstkommende tirsdag, som vanlig...

Hvorfor det? Kom deg ut å hils på folk.
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

brownstone

Ingen planer, men har som mål å få til et eller annet.

Til dere jenter; legger dere noe ekstra i det om en fyr spør dere om kaffe/film på tirsdag? Blir det noe ekstra press e.l. ? At det er VD blir selfølgelig ikke nevnt i spørsmålet om å finne på noe.

piken

Jeg har ingen planer på Valentinsdagen forløpig og tenker ærlig talt ikke så mye på det. Mulig jeg skal finne på noe med "duden" uten at vi kommer til å legge spesielt vekt på at det er noe annet enn en vanlig tirsdag. Hvis han spør meg ut på tirsdag vil jeg nok ikke sitte med noen forventning om at han vil ha noe spesielt romantisk i tankene. Og for å være ærlig så ser jeg helst at han IKKE dukker opp med blomster eller noe sånt, fordi jeg rett og slett synes sånne ting er litt kleint ...

Synes at romantikk skal være noe mer spontant og ikke handle om forventninger, som det ofte blir i forbindelse med valentinsdagen. Helt ok at vi har en valentinsdag hvor man kan vise folk at man setter litt ekstra pris på de, men måten den blir markedsført på av handlesstanden og hysteriet rundt har jeg lite til overs for. Det skal nevnes at jeg aldri har fått et eneste valentinskort i mitt liv - kanskje jeg er bitter? :P

Lerum

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre på valentinsdagen. Jeg har datet ei jente i snart to uker nå, vi har vært på kaffedate, laget mat sammen og sett flere filmer og tv-serier sammen. Hengt en to til tre ganger i uka i lag og da for det meste sett film/tv-serier. Jeg liker henne og synes vi går bedre og bedre overens for hver gang. Kyssing og litt tafsing forekommer hver gang vi møtes. Jeg har til og med møtt søsteren hennes (de bor i lag).

Pratet med en kompis i dag (vi har felles venner jeg og hun, de oppfører seg som en slags heiagjeng, noe jeg synes er litt søtt med samtidig litt... eh... påtrengende) om valentines, og han mener jeg burde gjøre noe med henne. Type be henne ut på kino tidlig på dagen, slik at vi kan henge mer utover kvelden. Kanskje ta en øl eller noe? Jeg er litt i tvil, jeg har bare kjent henne i strengt tatt 1 og en halv uke. Valentines er liksom så kjæresteaktig/klissete, og vi er ikke der (jeg og henne). Hvis det blir at jeg ber henne med på noe, skal det i alle fall være noe "enkelt", ikke middag på fin resturant og en blomsterbukett, det synes jeg blir for mye for tidlig (noe jeg og min kompis er enig om).


Stanley

#20
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

når du sier det på en slik inbydene måte så kommer alle springenes.

når jeg var 15 var jeg mer i det romantiske hjørne. likte en jente meget godt og satset alt. lagde et stort kort, skrev et dikt. kjøpte inn 12 røde roser. møtte opp tidlig på skolen og ga de til hun.
hun syns det var meget søtt og snilt. men hun likte ikke meg på den måten. jeg var ikke helt happy den dagen kan du si:p etter det så har jeg egentilg ikke hatt noen og gjøre noe speielt til heller
å være eller ikke være

mortenoe

Quote from: Jeagle on February 08, 2012, 22:48:46 PM
når du sier det på en slik inbydene måte så kommer alle springenes.

når jeg var 15 var jeg mer i det romantiske hjørne. likte en jente meget godt og satset alt. lagde et stort kort, skrev et dikt. kjøpte inn 12 røde roser. møtte opp tidlig på skolen og ga de til hun.
hun syns det var meget søtt og snilt. men hun likte ikke meg på den måten. jeg var ikke helt happy den dagen kan du si:p etter det så har jeg egentilg ikke hatt noen og gjøre noe speielt til heller


Flashback!  :D
Er du klein eller?

Stanley

#23
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Quote from: brownstone on February 08, 2012, 16:23:47 PM
Til dere jenter; legger dere noe ekstra i det om en fyr spør dere om kaffe/film på tirsdag? Blir det noe ekstra press e.l. ? At det er VD blir selfølgelig ikke nevnt i spørsmålet om å finne på noe.

Spørs om du sier "tirsdag" eller "valentines day", hvordan du inviterer, hva dere gjør, hvem jenta er og hvor godt dere kjenner hverandre =)

Eksempel; Hadde jeg fått blomster, kort og en invitasjon til middag på valentines day av noen jeg ikke kjente så godt så ville jeg fått hetta. Hadde jeg hatt noe på dealern med gutten så ville jeg tatt det som å "underskrive kjærestekontrakten". Nå som jeg er i et langvarig forhold så forventer jeg, og er med å planlegge selv, noe litt mer spesielt.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

lamasen

Quote from: brownstone on February 08, 2012, 16:23:47 PM
Ingen planer, men har som mål å få til et eller annet.

Til dere jenter; legger dere noe ekstra i det om en fyr spør dere om kaffe/film på tirsdag? Blir det noe ekstra press e.l. ? At det er VD blir selfølgelig ikke nevnt i spørsmålet om å finne på noe.

Litt femi i dag, så tillater meg å svare :)
Tviler på at det har noe å si, så sant det er en kaffe og du sier tirsdag. Skal treffe ei på tirs selv, og det kom aldri opp.
Nå skal det sies at jeg ikke visste det var VD da heller, aldri brydd meg stort om det.

MEN, det er morsdag på søndag. Det er viktig :)

veroni2011


Eh

På tirsdagskvelden skal jeg kose meg på jobb med de fine kollegene mine :)

brownstone

Quote from: Femininist on February 09, 2012, 08:53:52 AM
Quote from: brownstone on February 08, 2012, 16:23:47 PM
Til dere jenter; legger dere noe ekstra i det om en fyr spør dere om kaffe/film på tirsdag? Blir det noe ekstra press e.l. ? At det er VD blir selfølgelig ikke nevnt i spørsmålet om å finne på noe.

Spørs om du sier "tirsdag" eller "valentines day", hvordan du inviterer, hva dere gjør, hvem jenta er og hvor godt dere kjenner hverandre =)

Eksempel; Hadde jeg fått blomster, kort og en invitasjon til middag på valentines day av noen jeg ikke kjente så godt så ville jeg fått hetta. Hadde jeg hatt noe på dealern med gutten så ville jeg tatt det som å "underskrive kjærestekontrakten". Nå som jeg er i et langvarig forhold så forventer jeg, og er med å planlegge selv, noe litt mer spesielt.

Som sagt så vil jeg nok ikke nevne at det er VD. Enten blir det ei jente jeg har truffet 1-2 ganger, eller hvis jeg treffer noen i helga. "Med å se en film på tirsdag?" eller "Med på en kaffe på tirsdag?". Regner ikke med noe "problemer", men man vet aldri :)

Morsdag ja, takk for påminnelsen!