Hva skal dere på valentinsdagen?

Started by fuglen, February 07, 2012, 22:17:29 PM

Previous topic - Next topic

fuglen

Er det noen av dere som er så romantiske at dere feirer valentinsdagen?  :D
Hva skal dere finne på? Del gjerne noen kreative aktiviteter.

BlueEyes

Be or not to BE!

fuglen

Så søtt! Håper jeg får en av deg da  :-*

Jeagle

vel om ei jente i bergen vil bli med på noe så tar jeg vel henne med ut. eller lager noe mat kommet ann på sitvasjonen
å være eller ikke være

BlueEyes

Quote from: fuglen on February 07, 2012, 22:31:18 PM
Så søtt! Håper jeg får en av deg da  :-*

Hvis du finner meg, så skal du få to ;)
Be or not to BE!

fuglen

Wohoo!! Finner deg nok, vet værtfall at du har blå øyne  8)

VB

Skal ingenting, har dame men skal ikke feire noe. Kanskje jeg kjoper en sjokolade til henne eller noe.

Selveste

Har du nettopp fått deg dame VB? med tanke på at du la ut feltrapport for under to uker siden  :D

veroni2011


Selveste


VB

#10
Quote from: Selveste on February 08, 2012, 11:05:27 AM
sleiping  ;)

;D

Har faktisk lagt litt planer naa, mulig jeg drar henne med ut for aa spise. Dama er veldig glad i sex paa offentlige steder, saa faar se hva vi finner paa.

Bare husk hvis du vil ha sex og middag paa valentinsdagen, sex forst, saa middag. Andre veien funker ikke.

Jeagle

Quote from: VB on February 08, 2012, 11:51:18 AM
Quote from: Selveste on February 08, 2012, 11:05:27 AM
sleiping  ;)

;D

Har faktisk lagt litt planer naa, mulig jeg drar henne med ut for aa spise. Dama er veldig glad i sex paa offentlige steder, saa faar se hva vi finner paa.

Bare husk hvis du vil ha sex og middag paa valentinsdagen, sex forst, saa middag. Andre veien funker ikke.
jaha? forklar?
å være eller ikke være

VB

Quote from: Jeagle on February 08, 2012, 12:30:11 PM
Quote from: VB on February 08, 2012, 11:51:18 AM
Quote from: Selveste on February 08, 2012, 11:05:27 AM
sleiping  ;)

;D

Har faktisk lagt litt planer naa, mulig jeg drar henne med ut for aa spise. Dama er veldig glad i sex paa offentlige steder, saa faar se hva vi finner paa.

Bare husk hvis du vil ha sex og middag paa valentinsdagen, sex forst, saa middag. Andre veien funker ikke.
jaha? forklar?

Forklar hva? At hvis man spiser seg stappmett for man drar hjem saa er det stor sannsynlighet for at man er for lat til aa ha sex?

mortenoe

Quote from: VB on February 08, 2012, 12:35:33 PM
Quote from: Jeagle on February 08, 2012, 12:30:11 PM
Quote from: VB on February 08, 2012, 11:51:18 AM
Quote from: Selveste on February 08, 2012, 11:05:27 AM
sleiping  ;)

;D

Har faktisk lagt litt planer naa, mulig jeg drar henne med ut for aa spise. Dama er veldig glad i sex paa offentlige steder, saa faar se hva vi finner paa.

Bare husk hvis du vil ha sex og middag paa valentinsdagen, sex forst, saa middag. Andre veien funker ikke.
jaha? forklar?

Forklar hva? At hvis man spiser seg stappmett for man drar hjem saa er det stor sannsynlighet for at man er for lat til aa ha sex?

Wow, tror aldri jeg ville vært for mett for sex. :)

Forresten, er interessert i å vite om folk har tenkt seg noe på valentinsdagen jeg også.
Er du klein eller?

VB

Quote from: mortenoe on February 08, 2012, 14:02:21 PM
Quote from: VB on February 08, 2012, 12:35:33 PM
Quote from: Jeagle on February 08, 2012, 12:30:11 PM
Quote from: VB on February 08, 2012, 11:51:18 AM
Quote from: Selveste on February 08, 2012, 11:05:27 AM
sleiping  ;)

;D

Har faktisk lagt litt planer naa, mulig jeg drar henne med ut for aa spise. Dama er veldig glad i sex paa offentlige steder, saa faar se hva vi finner paa.

Bare husk hvis du vil ha sex og middag paa valentinsdagen, sex forst, saa middag. Andre veien funker ikke.
jaha? forklar?

Forklar hva? At hvis man spiser seg stappmett for man drar hjem saa er det stor sannsynlighet for at man er for lat til aa ha sex?

Wow, tror aldri jeg ville vært for mett for sex. :)

Forresten, er interessert i å vite om folk har tenkt seg noe på valentinsdagen jeg også.

Vel det var mest ment for folk som har vaert i forhold en stund. Hvis det er med en ny person er ting selvfolgelig annerledes, men med den samme personen du har hatt sex med flere ganger i uka i 1-5 aar... Da blir det fort til at man tenker at man heller kan ha sex en annen gang naar man er mer opplagt.