Syden

Started by Salte, February 15, 2012, 23:13:21 PM

Previous topic - Next topic

Salte

Jeg og noen kompiser skal reise til syden i sommer, men er ikke sikker på hvor vi skal dra.

Har tenkt litt på Cancun eller Playa del Carmen i Mexico, eller kanskje Kos.

Noen av dere som har vært på disse stedene eller kan anbefale noen steder hvor det er bra med uteliv?

Zervs

Spørs litt på hvor gammel du er.

Har reist på endel gutteturer tidligere og vil si at Ayia Napa er en av de beste stedene når det kommer til festing! Bedre enn Magaluf og Kos. Var der da jeg var 23.

TopGun

Jeg har vært alle stedene du nevner. Og Magaluf er det absolutt villeste på denne årstiden!

Skal du til Cancun, vil jeg anbefale deg å dra nå i mars, da er det springbreak for amerikanske studenter, og ville tilstander! Var der selv i mars i fjor. Definitivt ett langt høyere nivå på standarden enn middelhavet.

Kos vil jeg fraråde. Liten bargate, dårlig strand og generelt lite å gjøre.
Ayia Napa er stort som faen og best strand.

Men jeg vil alikevell anbefale Magaluf på det sterkeste i sommerhalvåret. Det er der du finner mest skandinaviske turister (Regner med du ikke vil henge med engelskmenn?). Var det 7 uker i fjor sommer, og skal tilbake lenger denne sommeren. Det sier sitt!

Jeg hadde ikke vurdert noe annet.

Salte

Magaluf og Ayia Napa ser dritt fett ut begge to, men ser ikke ut som vi skal til syden allika vel..

Vi skal heller til Tomorrowland i Belgia i slutten av juli. Ser helt sinnnsykt drøyt ut, untz untz! ;D


http://www.youtube.com/watch?v=M7CdTAiaLes