Har leste vÊr eneste post pÄ forumet her, og det har hjulpet utrolig mye sÄ starter mitt fÞrste innlegg her, gÄr litt off topic: Har nÄ fÄtt kjÞpt meg et par sorte hÞye Chuck Taylors og det tar meg minst 2 minutter Ä ta de pÄ! Er dette vanlig eller gjÞr jeg noe feil? Jeg mÄ dra ut skolissene slik at de ikke sitter i de to Þverste hullene for Ä fÄ det slakt nok til at jeg kan ta de pÄ meg. Jeg har ikke store fÞtter, heller motsatt. Skoene er heller ikke for smÄ.