Sjekke jenter som er 30+

Started by gismo2, March 15, 2012, 23:31:17 PM

Previous topic - Next topic

gismo2

Tror dere jenter over 30 oppfører som de under 30?
Jeg har lest en del av det som er skrevet på dette forumet og har lært at det er lettere å snakke med jenter enn mange tror.
Men jeg har en følelse av at jenter over 30 ikke kommer til å reagere slik 20-åringer gjør....

Det kan være at de har vært gjennom skillsmisse, er alenemor, og er litt mer frustrert over livet enn de var 10 år tidligere.
Og når det DA kommer det en fremmed mann bort og spør noen spørsmål midt på lyse dagen når hun ikke har tid til noe som helst,
det føles ikke helt bra.

Noen synspunkter, aller helst noen som har erfart det, både gutter/jenter.

VB

Det er for det meste inne i hodet ditt. I min erfaring er det ikke så stor forskjell på jenter uansett alder. Jeg pleide å tenke det samme om jenter som er eldre enn meg, når jeg var 20 trodde jeg jenter som var 25 ikke ville ha noe med meg å gjøre og var alt for annerledes. Men nå som jeg er 28 snakker jeg med jenter som er 20,25,30,30+ og de er alle omtrent like. Hvis det er forskjeller så har det mer med individet å gjøre enn alderen.

Hvis du har problemer med å sjekke jenter som er 30+ er det mest sannsynlig fordi du får en helt annen holdning til jenta med en gang du finner ut alderen hennes og du begynner å oppføre deg på en lite attraktiv måte.

Når jeg tenker over det så er det nesten lettere å ha med jenter som er 30+ å gjøre fordi de er mye mer sikker på seg selv enn en 20 åring. Så når de først bestemmer seg for at de vil ha deg så er det mye mindre sjanse for at de plutselig ombestemmer seg på veien hjem eller at de lar venninner komme i veien.