Ensfargede bukser

Started by Kaizer, March 21, 2012, 19:12:48 PM

Previous topic - Next topic

Kaizer

*

Chuck Baz

Er vel helt greie de der? Så lenge de passer bra og ikke ser ut som typiske pappabukser.(Har bukser i den "farven" selv, men blir som regel nedprioritert fordi jeg frykter jeg vil fremstå pappaete.

Filip

Buksen er vel ganske så ensfarget den og passformen ser bra ut. Jeg synes fargen/vasken på buksen du poster er veldig vanlig å se.
Kanskje du skal finne deg en farge/vask som er litt mer uvanlig, men allikevel klassisk? Men absolutt en godkjent bukse. Er også enig med det sier Chuck.

piken

Dette er vel en bukse i kategorien jeans, som man anbefales å ha minst et par av i bloggen etter hva jeg har lest. Og jeans er vel generelt sett vanskelig å få heeelt ensfarga? Med mindre de er svarte så mener ihvertfall jeg at det ser ganske rart ut.

Mao: disse ser bra ut og får godkjent fra meg :)

Selveste

Sliter også litt med å finne lyse jeans. Har et par i lyseblå, men føler de blir veldig pappaete som chuck sier, så går sjelden med dem. Enig med Chuck om buksene dine. Ellers tror jeg at jeg skal gå til innkjøp av et par lysegrå og kanskje beige jeans.

Når vi først er inne på buksetema: Er det noen som har noen tips om hvor man kan kjøpe chinos med god passform? Har noen fra carlings (de alle har til 300). Sliter med at disse buksene utvider seg sykt ved bruk, og får en dårlig passform. Gidder ikke akkurat vaske og tørke dem hver dag for å få tilbake passformen heller.

Chuck Baz

H&M ble nettopp nevnt og holder grei kvalitet, men Cheap Monday er enda et hakk bedre. Fåes på Weekday blant annet!

Salte

Synes den buksen er veldig stilig. Jeg har faktisk akkurat den samme buksen selv, og den sitter som et skudd på meg. :)