Drive

Started by Selveste, March 26, 2012, 23:42:00 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Hva synes dere om skorpion jakken fra filmen Drive? Forestill at dere ser en tilfeldig mann på gata med jakka. Blir selvfølgelig litt for dumt å kjøpe den nå, nesten som å kjøpe skjerfet til Chuck Bass, men vil høre deres mening.


piken

Med mindre du skal på bad taste-party vil jeg sterkt fraråde deg å skaffe denne jakka da den rett og slett er glorete og ser 80-talls ut.

Koraboros

Liker ikke. Ryan Gosling ser bra ut, men det gjør ikke at jakka blir mindre tacky.

Selveste


Esteban

Helt enig med de over, denne her ser ganske forferdelig ut i mine øyne.
I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Femininist

Drit harry på gata, men på en temafest så ville du nok blitt festens midtpunkt =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

veroni2011

Try-hard og harry. Mulig du kan få cred for den blant unge folk..?
Lillebror har venner som er rett under og rett over 20. De synes fortsatt det er kult med hvitt belte med enorm spenne fra DG eller Tiger.. Så kanskje om du er i det segmentet kan du få noe igjen for den.
Kjøp deg heller en fet skinnjakke :)

Selveste

hehe, er ikke akkurat i det segmentet nei. Hadde aldri planer om å kjøpe den, tenkte bare å høre folks mening. Synes ikke den er så jævlig som dere skal ha det til, men ok! Leter faktisk etter en kul skinnjakke veroni, men kjøper ikke en før jeg finner den som sitter helt perfekt. :)

veroni2011

Og det gjør du nok rett i. Ikke kjøp en du bare er brukbart fornøyd med. Finner du den rette vil du få mye cred og glede av den :)

Gatsby

Jeg hadde lett gått med den på et rocke/hipstersted i Oslo. LETT!