Hvordan fungerer det fra møte med jenta til man blir sammen?

Started by Jungeldyret, March 30, 2012, 20:01:17 PM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Har egentlig aldri hatt problemer med jenter, men etter det siste forholdet mitt har jeg hoppet over alt som heter "barne dating".
- Eneste jeg husker er "Spør han for meg - Vil du bli sammen med meg"

Jeg har egentlig 0 peilig på hvordan man blir sammen med jenta, kun det jeg har blitt fortalt.
Hva er viktig å tenke på?
Hvordan fungerer det i praksis?

Finnes nok mange forskjellige måter/erfaringer, flott om dere kommer med de så jeg får et innblikk av hvordan dere har erfaring med dette.
Flott om de som ikke har erfaring kan spesifiesere at de "tror" eller "har hørt dette fra andre" :)

VB

Andreas fra GV sa to linjer om det i den posten her,
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2379.msg18237#msg18237

Quote from: Andreas GV on March 30, 2012, 22:47:09 PMOm hun vil inn i et forhold ville jeg heller ikke spurt om. Ta det heller rolig i begynnelsen, bli bedre kjent og finn ut om DU vil inn i forhold. Hvis hun liker deg godt og liker å henge med deg flere ganger i uka, så er dere sammen før du vet ordet av det.

Det er vel egentlig ikke så mye mer enn det, hvis du vil ha forhold så gjør kjæreste ting med henne og ikke bare sex. Personlig elsker jeg å gjøre kjæreste ting med jenter, noe som gjør at jeg har hatt problemer med å holde på FB forhold uten at jenta får sterkere følelser for meg. Dama jeg er sammen med nå starta som et FB forhold, men siden vi hele tiden gjorde kjæreste ting sammen endte det opp med et vanlig forhold.