Ny klokke, hvilken farge?

Started by Jungeldyret, April 02, 2012, 11:18:18 AM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Tenkte kjøpe meg en ToyWatch, synes de er drit kule. Derimot er jeg skeptisk på farge.
Svart er jo alltid ok, men litt lei fargen. Vuderer blå, hvit blir vel litt for jentete. Flott om dere kommer med synspunkter på alle sammen og hvorfor :) Tusen takk.










Jeagle

den første svarte i blå hadde vært kult. ellers så digget jeg den blåe som et acsesori. men det ville ikke blitt den klokken jeg gikk med til vanelig. bare og jeg skulle ha på meg noe morsomt som og skile meg litt ut.
å være eller ikke være

Jungeldyret

Om jeg forstår deg riktig ville du hatt på deg den blå om du ville se ut som en klovn?`

Carebear

Quote from: Jungeldyret on April 02, 2012, 16:04:46 PM
Om jeg forstår deg riktig ville du hatt på deg den blå om du ville se ut som en klovn?`

Det er vel litt satt på spissen? Den kunne jo feks vært kul med blå converse en dag i blant? Men jeg tror han prater om å ikke bruke det til dagligdags.
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Jeagle

Quote from: Andy GV on April 02, 2012, 16:18:10 PM
Quote from: Jungeldyret on April 02, 2012, 16:04:46 PM
Om jeg forstår deg riktig ville du hatt på deg den blå om du ville se ut som en klovn?`

Det er vel litt satt på spissen? Den kunne jo feks vært kul med blå converse en dag i blant? Men jeg tror han prater om å ikke bruke det til dagligdags.

yes andy det var det jet mente
å være eller ikke være

Jungeldyret

Setter alltid ting på spissen ;) Jeg tenker en klokke til det daglige liv, og er gørr lei svart. Rett og slett kjederlig i det lange løp.
Den med litt blå i tillegg hjelper.

TopGun

Egentlig likte jeg ingen av de. Men definitivt den sorte om du skal ha noen av dem.

savo

Quote from: TopGun on April 02, 2012, 20:06:09 PM
Egentlig likte jeg ingen av de. Men definitivt den sorte om du skal ha noen av dem.

+1

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Zervs

Svart, i børstet stål. Hvordan legger man inn bilder? Kunne lagt inn et av min klokke.

Jungeldyret

Bilde knapp øverst, legger du inn URL mellom de. Samme som quote ,men da med teksten.

Bilde er nr 3 fra venstre, youtube, flashfilm, bilde, 3 andre.
Rett over smileyene.

Egil GV

Det er alltid kult med en klassisk svart klokke spør du meg, matcher du det med en klassisk stil med litt sort og hvitt. Ser du fort meget meget bra ut og skiller deg ut uten å være for flashy:)
Gjør en ting du er redd for hver dag!


Jungeldyret


Anders GV

En ordentlig klokke eller ingen.
Aldri feil å ikke gå med klokke.
Har til nå ikke hendt at noen har sagt til meg: Anders, hvor er klokken din?

Alle klokkene nevnt i denne tråden ser litt for billige ut.