Aldersforskjell, how low can you go (fysj) ;)

Started by Stemning, May 08, 2012, 07:48:38 AM

Previous topic - Next topic

Stemning


piken


En ting er å "kjøre" kjendis fordi det hadde vært kult å ha pult Johnny Depp - men hvis Johnny Depp kan være pulbar i en alder av 50 så er det definitivt andre 50åringer som kan være pulbare :)

VB

#17
Har selv ikke noen maks alder, når det går nedover på skalaen.. under 18 er uaktuelt selv om det er lovlig.

Er selv 28 nå og har vært sammen med en jente som er 21 nå i snart 3 år, jeg møtte henne dagen før hun ble 19. Det er et par år forskjell men jeg er barnslig så det fungerer greit :)

Quote from: piken on May 09, 2012, 21:29:12 PM
Jeg er 24.
Aldersgrense for forhold: mellom 22 og 36

Er morsomt hvordan det der fungerer, jenter vil nesten aldri ha yngre gutter for forhold. Som gutt er det ikke noe pes, har hatt et par folk som prøvde å kritisere at dama var yngre enn meg... Men det ender som regel opp med en high five fra de andre gutta som er til stede:P

Femininist

Jeg er 23, og idag kunne jeg kanskje hatt en kjæreste som var ett år yngre, men tviler litt, eldre er jeg litt mer fleksibel, under 30 burde være greit, men litt skeptisk til alt over 27 ;)

Har ikke så mye med selve alderen å gjøre, er nok mer det at jeg lever i ei boble med studenter hvor jeg stort sett er yngst og de eldste er noen få år eldre enn meg. Idag er det uaktuelt å ikke ha muligheten til å diskutere Foucaults teorier med en kjæreste, men tviler på slike ting er like viktige når jeg sitter med heltidsjobb og vurderer å kjøpe leilighet...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Toshi

Jeg er 28 år nå. Mitt forrige forhold var med ei som er 33 nå, det før der igjen var med ei som 6år yngre. Jeg syns det blir mer og mer avgjørende på personlighet og alder får mindre å si. Jeg tror også jeg har latt være å sjekke utenfor min aldersgruppe pga. sosiale normer. Egentlig så jeg har jeg ikke lyst til å begrense ting på den måten, viktigere ting enn hva folk skulle mene om mine forhold syns jeg. Men jeg tror ikke jeg hadde funnet så mye mening i et forhold med ei på under 20 for å si det sånn.

Claw

Jeg er 21, og ser helst at frøkna er fylt 18.

Stanley

#21
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

daniel

Jeg blir snart 27. For øyeblikket har jeg mer eller mindre noe seriøst på gang med ei som er 21.

Hun har ikke begynt å studere enda, og jeg kjenner at det er helt på smertegrensen, men hun er fryktelig kul da:)

Roman

Tror forsåvidt ikke at jeg har en øvrig grense, men jeg har snarere en "fit" grense :) Om dama er 50år og ser bra ut, hvorfor ikke unne henne en hingst :)

Når det gjelder nedre så tror jeg at jeg stopper på 18, føler at det er moralsk motstridig å dukke under 18 (om jeg er bevisst på det selvsagt).

Men et spørsmål til folket: Si at du blir SKIKKELIG keen på en gutt/jente og dere klikker bra sammen.
Så finner du ut at han/hun er for gammel/ung i forhold til hva vennene dine synes. Vennene dine gjør deg bevisst på dette.
Hva gjør du? =)
Be like water my friend.

Stanley

#24
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Toshi

Quote from: Adriwen on May 12, 2012, 18:03:43 PM
Det er jo samfunnet som styrer oss, ikke oss selv som individuelle eller duoer.

Så jeg ville hørt på vennene.
Klokt!

Stemning

Quote from: Toshi on May 12, 2012, 19:17:06 PM
Quote from: Adriwen on May 12, 2012, 18:03:43 PM
Det er jo samfunnet som styrer oss, ikke oss selv som individuelle eller duoer.

Så jeg ville hørt på vennene.
Klokt!

Syns ikke det bør være avgjørende. Har du venner som ikke unner deg det du selv vil ha er det døve venner. En ting er 'advare', er noe helt annet å forby.

Kjør det du vil.


Jeg møtte en lekekamerat av meg idag, hun er 37. Jeg er 24. Hun er gammel, det syns, men holder seg fint.. Men kan ikke ha noe seriøst med henne for å si det mildt. Fordi jeg selv ikke vil.

piken

Quote from: Vibingray on May 12, 2012, 17:16:52 PM

Men et spørsmål til folket: Si at du blir SKIKKELIG keen på en gutt/jente og dere klikker bra sammen.
Så finner du ut at han/hun er for gammel/ung i forhold til hva vennene dine synes. Vennene dine gjør deg bevisst på dette.
Hva gjør du? =)

Jeg følger mine egne lyster selvfølgelig :) Vennene mine har ikke noe med å irettesette meg på hvem jeg omgås og ikke, da er de dårlige venner. (Med mindre personen er under den seksuelle lavalder selvfølgelig).

Roman

Quote from: piken on May 13, 2012, 13:46:56 PM
Quote from: Vibingray on May 12, 2012, 17:16:52 PM

Men et spørsmål til folket: Si at du blir SKIKKELIG keen på en gutt/jente og dere klikker bra sammen.
Så finner du ut at han/hun er for gammel/ung i forhold til hva vennene dine synes. Vennene dine gjør deg bevisst på dette.
Hva gjør du? =)

Jeg følger mine egne lyster selvfølgelig :) Vennene mine har ikke noe med å irettesette meg på hvem jeg omgås og ikke, da er de dårlige venner. (Med mindre personen er under den seksuelle lavalder selvfølgelig).

Damn straight =)

Jeg syns det blir litt for dumt når venner spolerer sjanser, kanskje fordi jeg selv er bitter på vegne av alle de gangene jeg har blitt cockblocka av ei sjalu/bitter venninne :)
Be like water my friend.

smurf

Er 24, og klarer faktisk ikkje gå under 20. Er noken 20åringer som eg ikkje tenker over at er yngre enn meg, men stort sett so merker eg det. Liker helst jenter på min egen alder, men merker at det er fordeler med dei yngre som eg har eit par år på :p.

halveis sammen med ei på 22 no, merker at det er ein perfekt alder for meg. Litt livserfaring og ikkje hjelpelaus