Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Roman

Quote from: Smooth on May 14, 2012, 21:16:44 PM
Du kan ikke forvente å få tusenvis av besøkende på et par timer..



Btw, bra tiltak  8)
Be like water my friend.

Stanley

#16
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Smooth

Hvordan skal vi vite hvorfor han ikke har svart? Du klarer vel å tenke deg forskjellige grunner til at han ikke har svart ennå?

Lars GV

Quote from: Adriwen on May 14, 2012, 22:06:31 PM
Og hvorfor har ikke Andreas enda svart på spm./tilbakemeldingene mine her?

Ikke alt må skje på én dag Adriwen, han svarer når han kan. Han har masse annet i hverdagen sin som krever tid også. :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Andreas GV

Bra jobba Adriwen! Kan du sende meg enten teksten du har skrevet til nå, eller brukernavnet du har valgt? Send det som privatmelding her inne, eller på mail til andreas@godevibber.no

Nytt oppdrag kommer snart :)

Stanley

Quote from: Andreas GV on May 14, 2012, 22:52:08 PM
Bra jobba Adriwen! Kan du sende meg enten teksten du har skrevet til nå, eller brukernavnet du har valgt? Send det som privatmelding her inne, eller på mail til andreas@godevibber.no

Nytt oppdrag kommer snart :)

Det er jo flere tekster. Beskrivelse av drømmedama, beskrivelse av meg, hobbyer. Og mange andre avkrysningsoppgaver jeg ikke vet om minsker antallet matchsøk eller ikke osv. Ganske komplisert opplegg.

Jeg kan sende deg alle tekstene på PM så snart jeg kan.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

#21
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret

Adriwen har du vudert og starte å skrive blogg? Hvis du sitter med mye tanker kan jo det være en ting du kan begynne med.

Smooth


vinteRR


QueenB

Quote from: Jungeldyret on May 14, 2012, 23:22:24 PM
Adriwen har du vudert og starte å skrive blogg? Hvis du sitter med mye tanker kan jo det være en ting du kan begynne med.

hvorfor skal han eksponere seg selv på den måten? ikke alle tanker trenger å bli publisert....
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#26
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret

Quotehvorfor skal han eksponere seg selv på den måten? ikke alle tanker trenger å bli publisert....

Hva gjør han her da, skjuler tankene?
Han velger selv hva han skriver, og eksponere seg er vel det minste problemet.

Hovedsaklig var dette for å slippe og poste 25 poster dagen her og få ut tankene på en annen måte.

Har selv skrevet ned ting på ark før, hjulpet meg og få ut det jeg vil. Det og skrive ned sin hverdag kan også brukes til at du selv kan lese gjennom det du skrive reflektere ved det og se dine egne fremskritt.

EDIT:
QuoteBlogg? Nei, nei. Mine idèer og tanker er bare kopierte budskap og teorier...

Du lærer 0 av copy - paste.

Andreas GV

Hey, start deres egen tråd om blogg. Denne tråden handler om oppdragene til Adriwen :)

QueenB

ja, men her er han anonym. På et lukket forum, hvor det finnes relativt greie og sympatiske mennesker. Hadde han lagd en offentlig blogg, derimot, hvor han muligens ikke hadde vært så anonym, så kunne han mildt sagt fremstå "uheldig". Folk der ute er ikke alltid like greie....

men å skrive ned tanker og følelser på et ark, derimot, kan være veldig bra :) godt tips.

edit: sorry off-topic. skal ikke skje igjen  ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.