Mission: Autowin blir awesome med jenter

Started by Andreas GV, May 14, 2012, 16:26:48 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Dette er en gratis gave til deg Adriwen, fra meg og de andre gutta i Gode Vibber.

Ved hjelp av pisk og gulrot skal vi få deg til å utvide komfortsonen din og få deg betraktelig bedre med jenter.



Oppdrag 1:

Lage en profil på Sukker.no

Krav for å bestå oppdraget:

Profilen må inneholde et profilbilde av deg selv.
Det må stå hva som helst i profilteksten.

Du taper oppdraget dersom du:

Lager mer enn en tråd på forumet i forbindelse med oppdraget.
Bruker mer enn 3 uker (fra i dag) på å lage profilen (frist natt til 4. juni kl 00:00).

Premie hvis du klarer oppdraget: Gratis hjelp til profiltekst av meg, og du får nytt oppdrag spesialdesignet til å få deg flinkere med jenter.
Straff hvis du ikke klarer oppdraget: Skrivesperre på forumet i en uke.

Så fort du har klart oppdraget poster du i denne tråden, så får du et nytt oppdrag. Etter hvert vil oppdragene bli mer avanserte og premiene vil gradvis bli bedre og bedre.

Er du med?

Egil GV

Gjør en ting du er redd for hver dag!

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

woop


Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

piken

For din egen del bør jo bildet være bra, men du trenger nok ikke leie deg en fotograf for å fikse det heller. Det viktigste er at man ser at det er deg og at det er et over middels godt bilde av deg.

Andreas GV

Quote from: Adriwen on May 14, 2012, 17:01:12 PM

Var premien en profiltekst fra deg?
Premien er HJELP med profiltekst. Men det kan vi ordne detaljene rundt når du har fullført oppdraget.
QuoteÅja. Bilde også... KAN det være dårlig? eller MÅ det være sånn Exlusive Class GV-kvalitet?
Det trenger ikke å være bra for at du skal bestå oppdraget. Men ta det beste bildet du finner.

Jeg stoler på deg, så du trenger ikke å legge ut link til profilen din eller noe.



Jungeldyret

Bare til info: Det er en del jenter fra 16 til 17 år på sukker også. Du finner garantert yngre som har løyet med alder sin.
Ikke besvar det jeg skriver, kun til info.
Lykke til dette klarer du!

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning


Stanley

#11
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Smooth

Du kan ikke forvente å få tusenvis av besøkende på et par timer..

Stanley

#13
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Remi