Quote from: Ananas on May 15, 2012, 23:43:53 PM
Problemet til Mr. Big var at han aaaaldri ville binde seg til Carrie før hun gjorde det veldig tydelig for ham at hun ville ha en som ville binde seg og som var stabil. Det var først etter at hun ble sammen med russeren og flyttet til Paris at Mr. Big "skjønte" at det var Carrie han ville ha.
Nå er jo dette et serie og en lykkelig slutt er mer selvfølgelig der enn i virkeligheten. Men det du derimot burde ta fra det er å gjøre det veldig klart at du har lyst på et forpliktende forhold med en som er stabil. Du legger på en måte selv opp til hvordan forholdet deres blir når du går tilbake til ham selv om han ikke har endret mening rundt/bestemt seg for å gå inn i et forhold med deg.
Dere har et godt poeng begge to.
Han har 2 eldre brødre som er like ille, "evig single" og jente magneter.
Ikke akkurat gode forbilder...
Jeg har prøvd og gjøre det klart tidligere hva jeg vil, hvor han enten har sakt han ikke er klar for forhod. Eller at han ikke vet hva han vil....Er tross alt snakk om 5 år snart...
Når jeg tok det opp sist for over 1 år sidne, når vi holdet på veldig og var på det mest "særiøse" eller hva man kan kalle det. Sa han at han var usikker på følelsene sine,forid han ikke fikk sommerfugler hver gang han så meg.Vel,det får da ikke jeg heller etter så lang tid. Er ikke usikker på hva jeg føler for det om...... Da valgte jeg og trekke meg unna lenge forid jeg ble så sliten av det....og fordi jeg tok han i og kline med en jente på byen.
Jeg har blitt mye flinkere til og snakke face til face om hva jeg føler og tenker nå,en tidligere.
Så jeg spør han mye mer direkte om ting generelt sett nå en før.
Ble veldig overasket når jeg fant ut at han hadde sakt til min vennine full, "hvorfor kunne hun ikke ventet til jeg ble klar for mer?"
Da ble jeg ganske satt ut og sint på en gang, fordi jeg opp igjennom har gitt han så mange sjangser.
Dette var i forbindelse med han jeg detet før jul en gang at han sa dette.
Det er ganske slitosmt og holde på sånn at og frem ;/
Han rotet jo litt med ei selv akkurat da, som ikke varte lenge. Han drev jo og skulle fortelle meg om denne jenta som var så interessert i han.
(Han var nok "utro" mot henne med meg...etter det ikke ble mer med han jeg datet. Var det HAN som ringte å maste på meg om å sove sammen. Jeg sa nei først,men han overtalte meg.)
Vi møte denne jenta på byen for en stund siden, hun ble jo kjempe sint når hun så meg sammen med han. Han snakket litt med henne for og roe hun ned,og ba meg vente 2 minutter. Han hang med meg hele kvelden,og vi dro hjem sammen. Som vi har gjort siste 4-5 månedene nå.
Han er vannskelig og skjønne seg på til tider.
Jeg veskler melleom og føle meg brukt,og føle at han bryr seg om meg....
Altid meg han går tilbake til hver gang.
Uff, jøsses for et drama liv når jeg ser det skrevet ned sånn ;/
Hvordan kan jeg eventuellt ta det opp på best mulig måte?
Han setter veldig lett opp forsvarmurene sine.
Har lurt på og vinkle det og spøre mer ut hvorfor han er så red for og bli såret.
Han har tidligere sakt at xn var utro,det er mange år siden han har vært ordentlig sammen med noen i et forhold. Før han ble kjent med meg.
Spøre han hva som skal til for at han skal bli sammen med noen(når han sier det skal så mye til). Om han tror han kommer til og angre senere,vis vi ikke prøver og se om det kan bli noe særiøst mellom oss?
Sånn som vi holder på ødeleger vi jo for begge når det gjelder og gå videre å finne noen ny.
Vis det er den veien dette går.
Syns det er vannskelig og ta opp,for han er typen man må dra orda ut av...