Din dag

Started by Femininist, May 23, 2012, 21:47:13 PM

Previous topic - Next topic

Roman

Quote from: Stemning on May 25, 2012, 06:25:24 AM
Idag har jeg stått opp seint, spilt dataspill, badet fra bryggen på verftet, vært på SV-vors (samfunnsvitenskapelig fakultet, ikke mine folk), vært helten på dansegulvet, nesten tatt med en gift tredveåring hjem (fant ut hun var gift i inngangsdøren, sendte henne hjem), og avsluttet dagen med nach i parken helt til nå. Elsker sommeren i Bergen.

27 grader.

Be like water my friend.

Tingles

Idag har jeg vært på jobb i 14 timer, lært meg å sjonglere, grillet og solt meg godt på jobb og ikke minst lest ferdig "hva skal man med religion" boken min! Digg jobb og en god dag!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stanley

#17
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Potet

Har prokrastinert hele dagen når jeg egentlig burde øvd til eksamenen som jeg har på mandag. Inte bra.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Idag har jeg levelet en ny karakter helt til maks level (fra 1 til 60) i (det nokså ferske spillet) Diablo III. 16 timer tok det. :P

Noen andre som spiller?

Roman

Quote
Det høres kjedelig ut.

Jeg har lest noen timer og så vært ute hele dagen og hele kvelden og halve natten.

Har du ikke et hjem, jenta mi?  :P

Quote
Idag har jeg levelet en ny karakter helt til maks level (fra 1 til 60) i (det nokså ferske spillet) Diablo III. 16 timer tok det. :P

Noen andre som spiller?
Jeg vurderer å begynne med det etter eksamen, men jeg vil kun ha spillet for cutscensa <3
Står mellom Diablo 3 og Mass effect 3 for min del. Men jeg er mer keen på ME3.
Er du fornøyd med diablo?
Be like water my friend.

Potet

Quote from: Stemning on May 27, 2012, 05:01:57 AM
Idag har jeg levelet en ny karakter helt til maks level (fra 1 til 60) i (det nokså ferske spillet) Diablo III. 16 timer tok det. :P

Noen andre som spiller?
Kommer nok til å kjøpe spillet i sommer. Kun 16 timer for å gå fra level 1 til 60, er det vanlig å klare det på så kort tid?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

SpantaX

Quote from: Stemning on May 27, 2012, 05:01:57 AM
Idag har jeg levelet en ny karakter helt til maks level (fra 1 til 60) i (det nokså ferske spillet) Diablo III. 16 timer tok det. :P

Noen andre som spiller?

Jeg gjør!

Hvordan klarte du det på så kort tid? Hvilken character brukte du?
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Stemning

Quote from: kastanje on May 27, 2012, 08:07:25 AM
Jeg pleier egentlig bare å surre rundt til noen plukker meg opp og tar meg med hjem til seg ;)

Haha det er altså flere av oss i denne byen. ;)

QuoteJeg vurderer å begynne med det etter eksamen, men jeg vil kun ha spillet for cutscensa <3
Står mellom Diablo 3 og Mass effect 3 for min del. Men jeg er mer keen på ME3.
Er du fornøyd med diablo?

Syns ikke cutscenene er noe særlig, men selve spillet er veldig meg. Så jeg er happy så langt. :)

QuoteKommer nok til å kjøpe spillet i sommer. Kun 16 timer for å gå fra level 1 til 60, er det vanlig å klare det på så kort tid?
QuoteJeg gjør!

Hvordan klarte du det på så kort tid? Hvilken character brukte du?

Jeg spilte en barbarian med mye ekstra items jeg hadde sendt over fra den første 60 karakteren min. Masse +experience på items, og nytt våpen hver 5. level med reduced level requirement (som betyr at du kan bruke et våpen som er ment for høyere level. Brukte 40 timer på den første karakteren (whitch doctor) når jeg ikke skjønte alt og måtte komme inn i spillet. Og nå 16 fordi jeg prøvde å gjøre det på en dag, som en utfordring. :) 2 andre venner gjorde det sammen med meg og brukte like lang tid. Kan gå en del fortere om man er 2-3. Siste 10 levelene farmet vi et quest i act 2 på hell som gir god exp/hour.

Stanley

#24
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

phalle

Stod opp, dusja, frokost, pensum i parken, pensum på en kafe, pensum i en anna park, pensum i bakgården, pensum ved siden av middag, is i sola, pensum i sola, kaffe og isdate i sola, pensum på sofaen, snart søvn.

Hurra for 2. pinsedag!

Potet

Quote from: phalle on May 28, 2012, 22:57:49 PM
Stod opp, dusja, frokost, pensum i parken, pensum på en kafe, pensum i en anna park, pensum i bakgården, pensum ved siden av middag, is i sola, pensum i sola, kaffe og isdate i sola, pensum på sofaen, snart søvn.

Hurra for 2. pinsedag!
Helt ærlig, hvor mye fikk du faktisk lest? :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stanley

#27
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

phalle

Quote from: Potet on May 28, 2012, 23:07:23 PM
Quote from: phalle on May 28, 2012, 22:57:49 PM
Stod opp, dusja, frokost, pensum i parken, pensum på en kafe, pensum i en anna park, pensum i bakgården, pensum ved siden av middag, is i sola, pensum i sola, kaffe og isdate i sola, pensum på sofaen, snart søvn.

Hurra for 2. pinsedag!
Helt ærlig, hvor mye fikk du faktisk lest? :)

Veeeeel... Brukte vel 3 timer på de siste 30 sidene i en bok. Unnskylder meg med at det var så fryktelig mange søte jenter i bikini i den parken jeg først var i! Sommer <3 Men fikk vel pløyd igjennom rundt 10-12 vitenskapelige artikler etter det. Alt i alt, fornøyd med innsatsen. Spørsmålet er bare om det sitter til eksamen ;)

Potet

Quote from: phalle on May 28, 2012, 23:25:52 PM
Quote from: Potet on May 28, 2012, 23:07:23 PM
Quote from: phalle on May 28, 2012, 22:57:49 PM
Stod opp, dusja, frokost, pensum i parken, pensum på en kafe, pensum i en anna park, pensum i bakgården, pensum ved siden av middag, is i sola, pensum i sola, kaffe og isdate i sola, pensum på sofaen, snart søvn.

Hurra for 2. pinsedag!
Helt ærlig, hvor mye fikk du faktisk lest? :)

Veeeeel... Brukte vel 3 timer på de siste 30 sidene i en bok. Unnskylder meg med at det var så fryktelig mange søte jenter i bikini i den parken jeg først var i! Sommer <3 Men fikk vel pløyd igjennom rundt 10-12 vitenskapelige artikler etter det. Alt i alt, fornøyd med innsatsen. Spørsmålet er bare om det sitter til eksamen ;)
Det er en gyldig grunn for ikke å få lest så mye. Det eneste du kommer til å huske til eksamen er alle jentene som løp rundt i bikini ;)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!