Din dag

Started by Femininist, May 23, 2012, 21:47:13 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Inspirert av Tingles tråd, enkelt og greit, fortell om din dag =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Auto; Det forstår jeg godt at var mer fristende! =)

Idag flyttet jeg fra byen og har nå alle tingene hjemme hos mamma og pappa, utrolig hvor mye som har samlet seg opp over årene...
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Solskinn

Idag har jeg hatt lesedag. Eksamen er til fredag.
Dro til privatlæreren min og gjorde oppgaver der ett par timer.
Så dro vi sammen til Huk og fikk badet og gjort oppgaver der også.
Digger sol og sommer og alt i alt har det vært en super dag  :D

mortenoe

Idag var siste dag på lærlingskolen, som jeg har gått på en gang i uka siden september i tillegg til lære. Nå gjenstår bare eksamen neste onsdag.
Ellers har jeg grilla med familien og vært på vikingkamp og bada med kjæresten. Traff på en jente jeg datet tildilgere på vei hjem, så jeg kjørte henne til døra. Det var en koselig dag.
Er du klein eller?

Stanley

#5
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Har vært mye ute i sola på jobb i dag. Herlig! :) Stakk litt før tiden for å vokse bryst og mage, som ikke var så vondt som jeg hadde inntrykk av. Fikk gjort det hos ei venninne som er lærling, så det kosta meg ikke ei krone heller! Etter jobb stakk jeg opp til en kompis for å få han med å bade, rett før han var ferdig med å klippe plenen fikk han fingern i gressklippern. Så da ble det en tur til akutten i stedet for på stranda :/

Claw

Har fått senebetennelse i hofta :(
Gir det en dag til, blir det ikke bedre propper jeg trynet fullt av voltarol og ibux.

Jeagle

jeg var ute og daffet i sola og følte meg aldri så lite pedo. satt og leste i ei bok, så opp og da hadde to søte jenter slått seg ned ved siden av og lå og pratet høyt.  de så ut som om de kansje var 18-20 år men så startet de og snakke om denne kjekke fyren de kjente som snart skulle kjøre opp med bil. noe som sa meg at de kansje bare var 16-17 år. var så på jobb og var knall god i jobben min, spiste etter på en god middag. liker og lage mat så det og var gøy:D var så med ei vennine og vennnina hennes og geocashet litt.(skatte jakt med gps) alt i alt en flott dag i bergen
å være eller ikke være

Anugita

I dag missa jeg ett kjempespennende foredrag fordi jeg klarte å vrikke/forstue høyrefoten på mandagen og derfor ikke kunne kjøre, og ingen andre jeg kjenner som bor i nærheten var påmeldt  :'( Og siden jeg HATER sommervarmen og var i dårlig humør fra før, ble jeg enda surere når jeg innså at jeg ikke klarte å kjøre... 

Så da ble det depping foran TV'en med masse (smelta GRRRR!!!) sjokolade og (varm GRRR!!!) saft ;)

Roman

#10
For en Insj Feminist! Liker :)

Quote from: Leonaen on May 23, 2012, 22:04:01 PM
Idag har jeg hatt lesedag. Eksamen er til fredag.
Dro til privatlæreren min og gjorde oppgaver der ett par timer.
Så dro vi sammen til Huk og fikk badet og gjort oppgaver der også.
Digger sol og sommer og alt i alt har det vært en super dag  :D

Hva har du privatlærer i Leonaen? :)
Quote
"Så da ble det depping foran TV'en med masse (smelta GRRRR!!!) sjokolade og (varm GRRR!!!) saft ;)
Haha, god kompensasjon :)

Men ontopic:
Min dag har bestått av, og består fortsatt av en kald dusj(10sekunder), innsmøring av diverse kremer, rydding på kjøkkenet, en kopp kaffe til morgen lesning på GV :)
Be like water my friend.

SpantaX

Min dag:

Tok meg fri fra jobben, siden jeg var på Metallica i går. (Fy faen for en konsert!)

Sto opp og gikk rett ut i sola for å klippe plenen min, noe som var veldig nødvendig for den var 20 cm lang.
Etter det programerte jeg robot-gressklipperen, så nå slipper jeg å klippe mer i sommer^^

Så ble det en kjapp frokost. Deretter mer husarbeid ute i sola. ELSKER dette været!

Fant ut at jeg skulle trene litt, så det ble en time trening ute i sola.

Så fant jeg ut at jeg har blitt kjempe solbrent! Smurt meg inn med diverse kremer, så rett til mor og far på middag :) Mamma var også veldig snill å la opp ei bukse jeg har som var for lang :)

Egentlig en ganske produktiv dag m.t.p. at jeg var på fylla igår :p
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Solskinn

Hva har du privatlærer i Leonaen? :)
Quote

Matte  :) Stinker i matte og har fått påvist dyskalkuli, strøket tidligere.
Men denne gangen går det bra  :)

Stanley

#13
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Idag har jeg stått opp seint, spilt dataspill, badet fra bryggen på verftet, vært på SV-vors (samfunnsvitenskapelig fakultet, ikke mine folk), vært helten på dansegulvet, nesten tatt med en gift tredveåring hjem (fant ut hun var gift i inngangsdøren, sendte henne hjem), og avsluttet dagen med nach i parken helt til nå. Elsker sommeren i Bergen.

27 grader.