Dat ass-tråden

Started by Lars GV, May 29, 2012, 14:42:11 PM

Previous topic - Next topic

Lars GV

ENDELIG har de etterlengtete bildene kommet på plass. Det som startet som en diskusjon om kvinnekroppen utviklet seg til å fokusere på spretne rumper, og her er endelig resultatene.

Så for dere der ute som aldri har sett en rumpe før... BEHOLD..

Dat ass:
http://bildr.no/view/1190169
http://bildr.no/view/1191361
http://bildr.no/view/1191362

Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

QueenB

hahahahaha! LOL x 1000. :D

Vi er så tøffe og spreke, ass :P Og litt kleine....
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eh

Er du redd for å se litt hud, Autowin?

Veldig sporty, jeg stemmer for mer flexebilder! ;D

Koraboros

Quote from: Autowin on May 29, 2012, 15:13:51 PM
Hvem er hvem? Bare sånn at jeg ikke trykker feil elns.
Han med musklene er Eh.
Han uten muskler er meg.
Jenta er QueenB.

hth ;)

Jeagle

å være eller ikke være

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

tore

Fin rumpe, QueenB.

Personlig så syns jeg fine rumper blir enda finere med litt mindre undertøy enn det du bruker her.

Jeg skjønner at du bruker bestemorstrusa når det vises på et offentlig forum da  ;)

QueenB

Quote from: Jeagle on May 29, 2012, 17:06:49 PM
hva skulle vi bedøme?

hele poenget med denne rumpe-eksponeringen, var å bevise at rumpa mi ligner mer på bildet til høyre enn det til venstre i den andre tråden, og at squats/knebøy ikke er den beste måten å trene rumpa på, men de andre øvelsene som det er link til. jeg går langt for å bevise et poeng  ::)

@tore, det er  en bikinitruse, ikke bestemorstruse! Dessuten er den ikke sååå stor, heller? finere enn string, iallefall. det er nasty, usj.  :P
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Eh

Quote from: Autowin on May 29, 2012, 17:16:17 PM
Quote from: Jeagle on May 29, 2012, 17:06:49 PM
hva skulle vi bedøme?

Jeg tror ikke vi egentlig skulle bedømme noenting, men at de bare ville vise seg frem ;)

Var strengt tatt en utfordring, ikke noe vi ville i den forstand.

Syns dere andre burde hive dere med. Rumper til folket!

Jeagle

Quote from: QueenB on May 29, 2012, 17:45:47 PM
Quote from: Jeagle on May 29, 2012, 17:06:49 PM
hva skulle vi bedøme?

hele poenget med denne rumpe-eksponeringen, var å bevise at rumpa mi ligner mer på bildet til høyre enn det til venstre i den andre tråden, og at squats/knebøy ikke er den beste måten å trene rumpa på, men de andre øvelsene som det er link til. jeg går langt for å bevise et poeng  ::)

@tore, det er  en bikinitruse, ikke bestemorstruse! Dessuten er den ikke sååå stor, heller? finere enn string, iallefall. det er nasty, usj.  :P
link bildet da:p
å være eller ikke være

Selveste

Quote from: QueenB on May 29, 2012, 17:45:47 PM

hele poenget med denne rumpe-eksponeringen, var å bevise at rumpa mi ligner mer på bildet til høyre enn det til venstre i den andre tråden, og at squats/knebøy ikke er den beste måten å trene rumpa på, men de andre øvelsene som det er link til. jeg går langt for å bevise et poeng  ::)


Vil bare bruke anledningen til å si at du har en helt nydelig rumpe QueenB. Det er en av de rumpene som før du går i butikken, står det SALG 3 rumper for 300 kr, og så går du inn i butikken og finner din rumpe LIMITID EDITION 800 kr.

tore

Quote from: Selveste on May 29, 2012, 19:02:58 PM
Quote from: QueenB on May 29, 2012, 17:45:47 PM

hele poenget med denne rumpe-eksponeringen, var å bevise at rumpa mi ligner mer på bildet til høyre enn det til venstre i den andre tråden, og at squats/knebøy ikke er den beste måten å trene rumpa på, men de andre øvelsene som det er link til. jeg går langt for å bevise et poeng  ::)


Vil bare bruke anledningen til å si at du har en helt nydelig rumpe QueenB. Det er en av de rumpene som før du går i butikken, står det SALG 3 rumper for 300 kr, og så går du inn i butikken og finner din rumpe LIMITID EDITION 800 kr.

haha

QueenB

Quote from: Selveste on May 29, 2012, 19:02:58 PM
Quote from: QueenB on May 29, 2012, 17:45:47 PM

hele poenget med denne rumpe-eksponeringen, var å bevise at rumpa mi ligner mer på bildet til høyre enn det til venstre i den andre tråden, og at squats/knebøy ikke er den beste måten å trene rumpa på, men de andre øvelsene som det er link til. jeg går langt for å bevise et poeng  ::)


Vil bare bruke anledningen til å si at du har en helt nydelig rumpe QueenB. Det er en av de rumpene som før du går i butikken, står det SALG 3 rumper for 300 kr, og så går du inn i butikken og finner din rumpe LIMITID EDITION 800 kr.

så 800 er din maxpris for en rumpe, altså? men takk takk. Det var koselig sagt- spesielt, men koselig :P
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Remi