Sukker.no: Leiligheten

Started by Tingles, June 11, 2012, 20:48:49 PM

Previous topic - Next topic

Tingles

Hvor mye eller hvor lite legger man inn her? Jeg sitter å leker meg innpå der og utleverer meg selv ganske heftig merker jeg, er det positivt eller negativt?
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Stylish

Er det mange damer på sukker som bor i Bergen?  :o

Jeagle

ja det er den del, og mange ser pene ut. men etter og ha vært på sukker i 6 mnd uten en eneste date, og uten særlig med svar så sitter jeg igjen med at dette ikke funker.
men er bare og prøve.
å være eller ikke være

Tingles

Betyr ikke det bare at du har gjort noe feil på sukker.no da Jeagle? Det må jo bare perfeksjoneres, nå har ikke jeg skrevet noe, men gjort det generelle interesse spekteret. Jeg avventer litt å ser om jeg har riktig bilde og om det hjelper på, så tar jeg det derfra :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Chuck Baz

Quote from: Jeagle on June 11, 2012, 21:31:30 PM
ja det er den del, og mange ser pene ut. men etter og ha vært på sukker i 6 mnd uten en eneste date, og uten særlig med svar så sitter jeg igjen med at dette ikke funker.
men er bare og prøve.
Personlig har jeg hatt to dates med to flotte piker som det ble 5 dates på hun jeg traff færrest ganger.Dette var da i perioden august-november, i ettertid har det gått som face 2 face for meg, langt dårligere, merkelig det der.

Jeagle

hmmz, ja det betyr nok at jeg har gjordt noe galt, men anner ikke hva. tipper på hele greia egentlig. men avventer med og gjøre noe.
å være eller ikke være

Jeagle

har ikke du sagt det en gang før:p og lovd med bakverk? jeg holdt min del av dealen veit du.
å være eller ikke være

Stemning

Hvis vi møtes i sommer en gang og blir litt kjent (parken osv) så kan vi kanskje utvide til profil-workshop. :) Jeg har selv ingen bra bilder av meg og får bare meldinger av halvpene jenter som jeg ikke får meg til å drap å date med. Er kanskje 1 interressant jente i mnd. som jeg melder litt med, men så dabber det av. Har vært på 2 dates, og de var veldig flotte jenter, men ikke min type så jeg kuttet de ut ganske raskt. Type overfladiske og hadde helt rare fokus og hun ene var litt små"dum", sånn, fokusmessig. Liksom ikke så mye kult som skjedde med henne.

Uppe profilbildene litt, så tror jeg ikke sukker er så dumt. :)

Chuck Baz

Fått en del respons fra jenter jeg syns er søte i det siste, men de er så kjedelige så blir ikke noe mer :/ Angående leiligheten så har jeg vel lagt inn noe der, men håper ingen går inn på den, jeg går aldri inn på noen andres i alle fall  ???

lamasen

Quote from: Stemning on June 12, 2012, 04:07:38 AMfår bare meldinger av halvpene jenter som jeg ikke får meg til å drap å date med.


Litt Patrick batman over deg :)

QueenB

Quote from: lamasen on June 12, 2012, 12:14:32 PM
Quote from: Stemning on June 12, 2012, 04:07:38 AMfår bare meldinger av halvpene jenter som jeg ikke får meg til å drap å date med.


Litt Patrick batman over deg :)

LOL  ;D
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

lamasen

Mobilen autocorrecta bateman til batman :D
Thats AI for you!

deepArne

Christian Bale spelar både Bateman og Batman, så det går eigentleg for det same.

deepArne

Eg vil skrive eit innlegg om nettdatingprofil, sjølv om all erfaringa mi kjem frå eit par snokekontoar eg har oppretta på sukker. Har tenkt å opprette ein skikkeleg sukkerkonto som 80-kgpresang1 til meg sjølv, og då har eg tenkt å gå fram på denne måten:

1. Ta mange bilete. Har ein kompis som er bortimot profesjonell i å ta bra bilete som ser ut som om dei er tatt heilt tilfeldig. Dei fleste kjenner nokon som er bra på å ta bilete. Slik eg har forstått det, er det ikkje så viktig at denne personen er jente.
2. Velg ut dei beste bileta ved hjelp av jentepanel, helst beståande av jenter du ikkje kjenner. Her har eg tenkt å spørje jentene som er på forumet til å vere panel. Har uansett nok veninner dersom ingen gidd. Ein kan også opprette konto på http://www.okcupid.com, der jenter over heile verda rangerer bileta dine.
3. Skriv ein tekst som framhevar personligheiten min. Her er eg ikkje så veldig redd for at det skal bli for standard, men heller at eg framstår som litt sær (som jo i og for seg er sant...) Vi får få litt hjelp til det også.
4. Drit i leiligheten og alt anna. Mitt inntrykk er at du har få moglegheiter til å skape tiltrekning med denne funksjonen, men du kan fint øydeleggje mykje ved å svare «feil». Den einaste tiltrekninga du klarer er ekstra tiltrekning dersom alt anna er på plass og du svarer i samsvar med hennar preferansar. Det er heller ikkje mogeleg å slette leiligheita (eg klarte det ihvertfall ikkje) dersom du ombestemmer deg og ikkje vil ha leiligheit likevel.

1Er på slankinga. Eg ser rett og slett betre og meir markert ut med lite underhudsfeitt i ansiktet. Ventar difor litt med å stresse med å lage bra profil, ettersom eg hadde oppdatert han etter ei lita stund uansett. Er uansett ikkje så lenge til, er 83 kg no.

tore

Quote from: deepArne on June 12, 2012, 14:38:13 PM

Velg ut dei beste bileta ved hjelp av jentepanel, helst beståande av jenter du ikkje kjenner. Her har eg tenkt å spørje jentene som er på forumet til å vere panel.

Det å sende bilder til noen jenter på forumet hørtes ikke dumt ut da!  :)