Skinnjakke!

Started by svamp, June 17, 2012, 21:47:25 PM

Previous topic - Next topic

Jeagle

link plz, samsøe er nice som regel
å være eller ikke være

Voltaire

Quote from: Jeagle on July 29, 2012, 23:18:10 PM
link plz, samsøe er nice som regel
Linken er i teksten; det er bare ikke så tydelig :-) Uansett, klartekst: http://www.maximum.no/product/goto/5672

tore

Noen andre som har lagt merke til at mørkeblå jeans ikke passer så bra til svart skinnjakke?

Eller kanskje jeg er moteblind?

Uansett så ender jeg alltid opp med lyseblå jeans til skinnjakka.

Voltaire

Foretok også et søk på Kelkoo med ordet skinnjakke; her er det som dukket opp, sortert i pris fra lavest til høyest, for de som måtte være interessert. Er litt skeptisk til netthandel, og mange så litt posete ut, men er jo et greit sted å starte på: http://www.kelkoo.no/c-108101-herreklaer/keyword/skinnjakke?sortby=price

Folk blir vel fylt til randen av meninger rundt hva som er bra og ikke. Selv ønsker jeg en ganske enkel en; ser jo at James Dean (som ikke akkurat er den siste man vil ligne på) har en sans for slike:

"Alt kler den smukke" bør jeg kanskje ta med i beregningen ;)

Voltaire

Quote from: tore on July 29, 2012, 23:24:04 PM
Noen andre som har lagt merke til at mørkeblå jeans ikke passer så bra til svart skinnjakke?

Eller kanskje jeg er moteblind?

Uansett så ender jeg alltid opp med lyseblå jeans til skinnjakka.
Kan bare ha med kontraster å gjøre? Har en mørkeblå jeansjakke som jeg alltid har på lys jeans til (for det Googlet jeg at var slik man matchet ;))

Roman

#50
Quote from: Supernova on July 26, 2012, 17:15:24 PM
Fant en brun en som jeg synes var ganske bra.. Eller hun selgern synes i hvertfall det;). Så bedre ut enn den svarte de hadde.. dette var på Solid, av alle plasser..

Fraråder dere brunt? For/mot?
Kosta 2700, kan jo kjøpe begge...

Er ikke paradokset slik at Jakke + SKO + BELTE må matche? Så brun skinnjakke = brune sko + brunt belte?
Og da blir det jo nesten litt ut etter egne preferanser, digger du svart, eller digger du brun? Ya Dig?
Jeg syns svart er mer allsidig.

@stemning
QuoteLitt dyrt ekte skinn eldes fint. Fake blir bare stygt om det slites. Jeg vil heller investere i noe som jeg kan bruke i perioder i mange mange år.

@Vibberay; Jeg er 182, ganske A4 i kroppsfasongen. Men føler likevel jeg ikke klér noenting.  :-[

Å ha en A4 kropp er jo et privilegium i moteveien. Du kan jo passe alt! :)
Be like water my friend.

lamasen

A4 er litt dårlig proposjonert, mange vil si i korteste laget også.
210 mm × 297 mm

Men det finnes nok noen der ute for alle :D

Stemning

Quote from: lamasen on July 30, 2012, 10:50:51 AM
A4 er litt dårlig proposjonert, mange vil si i korteste laget også.
210 mm × 297 mm

Men det finnes nok noen der ute for alle :D

Haha  ;D

tore

Quote from: Kaizer on July 30, 2012, 10:53:32 AM
Quote from: tore on July 29, 2012, 23:24:04 PM
Noen andre som har lagt merke til at mørkeblå jeans ikke passer så bra til svart skinnjakke?

Eller kanskje jeg er moteblind?

Uansett så ender jeg alltid opp med lyseblå jeans til skinnjakka.
Ja, mørkeblå passer ikke noe særlig. Lyseblå og grå jeans passer til svart skinnjakke, samme til brun skinnjakke også.

Hei. Har en mørk blå levis som er naturlig slitt, slik at den får hvite skjær på seg

Ca. sånn:

Ble ikke så verst det altså. Mye bedre enn buksa som var helt mørk blå.

Carebear

Synes den kunne vært strammere jeg altså.
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stemning

Quote from: Andy GV on August 24, 2012, 00:07:57 AM
Synes den kunne vært strammere jeg altså.
Litt enig. Har du prøvd den i mindre?

Stemning

Quote from: Kaizer on August 24, 2012, 13:17:04 PM
De hadde bare den størrelsen igjen(L). Heldigvis er den kjøpt på Zara og kan derfor leveres tilbake innen 30 dager med pengene igjen

Ville gjort det for now, det er langt mellom skinnjakker, men til gjengjeld er det orgasme når de sitter støpt.

Selveste

Hva synes folk om kombinasjonen chinos + skinnjakke? blir dette en krasj eller funker det?

Stemning

Quote from: Selveste on September 08, 2012, 14:35:49 PM
Hva synes folk om kombinasjonen chinos + skinnjakke? blir dette en krasj eller funker det?

Beige chinos og sort skinnjakke er digg. Gjerne med en lydblå/hvit skjorte under, kan ha både hvite/blå tøysko eller mørkere (pen)skinnsko/boots til.

Er det brun skinnjakke er jeans tingen imo.

Selveste

Takk for raskt og passende svar stemning!