Vurdering av profil på sukker

Started by hepphepp, June 20, 2012, 17:30:17 PM

Previous topic - Next topic

hepphepp

Hei alle sammen!

Jeg er ny her på forumet, men velger å hoppe rett ut i det og be om en vurdering på min sukkerprofil. Jeg ser at det har vært en tråd her tidligere om vurdering profil på sukker, men jeg velger å starte en ny tråd og så får admins vurdere om jeg burde lagt den inn i den andre tråden :-)

Setter pris på alle konstruktive innspill. Jeg er helt sikker på at det er ting som kan forbedres her.

Beskriv deg selv, 1500 tegn maks


Elsker musikk! Alle sjangere har sin sjarm. Her varierer det fra gammel Metallica som river og slår i brystet når det spilles, til Adele sin fantastiske stemme eller ville fiolinsoloer fra Vivaldis fire årstider. Rock er nok likevel favoritten.

Stand-up show er en stor favoritt og jeg knekker fullstendig av legenden Richard Pryor.

En saftig og mør biff får meg til å smile bredt!

Lukten når man åpner en ny pose kaffe er himmelsk. Kombinert med en lang frokost med varme rundstykker, godt pålegg og godt selskap, så begynner vi å nærme oss perfekt.

MÅ sovne liggende på siden med venstre arm under puta. ;-) Men, gjerne inntil og med høyre arm rundt, ei spesiell jente.

Beskriv hva du driver med og fritidssysler (jobb/skole, interesser og hobby), 1500 tegn maks

Gitarspilling gir meg mange fantastiske opplevelser. Den følelsen jeg får når et riff eller en sang virkelig sitter og høres kult ut er helt fantastisk! Men, nachspielkongen som drar frem den ustemte gitaren kl 0430 og i utakt klimprer "Nothing else matters" eller "To fulle menn" skal du slippe å se meg som.

En bra konsert eller festival gjør at jeg får lyst til å skrike som en legendarisk frontmann: "Are you alive? How does it feel to be alive?!"  Er ikke mye som slår Slottsfjellet badet i sol med nydelig selskap og fet musikk. 

På vinteren spenner jeg gledelig på meg langrennskia. Se etter han med hodelykta som står i hockey ned bakken og forsvinner rett frem der løypa svinger til venstre... Sommer innbyr til løping i Oslo-marka og det mestres bedre enn langrennskia. Sniker inn ukentlige visitter på treningssenteret også.

Jobber som konsulent i et selskap som tilbyr psykologiske tjenester og verktøy. Stortrives med å jobbe faglig og variert. Møter mange spennende problemstillinger og mennesker.

Beskrivelse av drømmekjæresten (maks 1500 tegn)

Jeg tiltrekkes av jenter som har ambisjoner og som går aktivt inn for å oppnå disse ambisjonene. Du må gjerne ha en interesse eller noe du spesielt brenner for. 

Du må reflektere litt rundt ting og tang, ha egne meninger og tar gjerne noen samtaler hvor vi kan være både enige og uenige. Sett gjerne dette inn i en setting med en saftig og mør biff, en god vin og fyr i peisen...

Du setter pris på en treningsøkt, samtidig som sofaen da kan nytes til det fulle med god samvittighet.

Et glimt i øyet og ei jente som ikke tar seg selv så seriøst er aldri å forakte. Ellers liker jeg folk som smiler. Et varmt og ekte smil får meg til å smelte.

Opplevelser sammen skaper minner som skaper bånd som danner nære relasjoner.

hepphepp

Hei kastanje!

Takk for gode svar. Dine innspill settes pris på! Ler litt her av de assosiasjonene som er skapt til puta. Det er vel ikke helt det jeg siktet til nei, he he.

Er det noe spesielt, slik du ser det, som kunne hevet den første delen?

Utover det må jeg takke for hyggelige ord! :-)