Kommentere bilder av jenter på facebook

Started by Zervs, July 05, 2012, 18:10:36 PM

Previous topic - Next topic

Zervs

Når jenter legger ut et hot bilde, har jeg som oftest trykket liker-knappen. Ser at noen kommenterer med; sexy, der var du fin, fint bilde av deg, vil du ha besøk, hey hey hey, hehehe og mange rare ting. Isteden for å trykke liker-knappen, som nesten alle gjør, har jeg tenkt å kommentere med :) for å gjøre det litt mindre mainflow.

Hva mener jentene her om det, ville du best likt liker-knappen eller en litt mer hemmlighetsfull :) ?
Hva med dere gutter, hvis en jente kommenterte?

Stemning

"Liker" omtrent aldri jenters bilder på facebook, ihvertfall ikke om det er "jeg er deilig bilder". Kan kanskje finne på å skrive noe lurt dersom de gjør noe kult på bildene (er på en fjelltopp e.l.) eller hvis det er god stemning i bildet og jeg skulle ønske jeg var der. (en gjeng rundt et bål e.l.)

Syns det virker stalker/wierdo å "like" sånne deigebilder. Selv om de er aldri så heit. ;)

Zervs

Det er ikke jeg-er-deilig-bilder jeg snakker om, de jentene som legger ut slike kommenterer jeg ikke engang.
Er noen bilder av ei jente tatt litt på skrå bakfra der hun sitter på en strand når solen er på vei ned, slik at man bare ser halve ansiktet. Med en slik topp som viser bare den ene skulderen og ellers solbrune legger, altså pen uten å presse puppene inntil kameralinsen :)

Stemning


QueenB

wow, dere tenker for mye. Liker du et bilde, så liker du det. Du liker ikke et bilde mindre om du lar være å like det, og hun kommer ikke til å like deg mer om du ikke liker bildene hennes.

men å kommentere at hun er sexy osv, kommer an på hvor godt du kjenner henne. har hun inntrykk av at du er en kåt gris ellers i livet, så er det negativt å kommentere. og vice versa.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Zervs

Stemning: Joda, på et vis. Men det er forskjell på et slikt bilde og et der jenta står med dyp kløft, trutemunn og deier seg til (ser bare dumt ut)
Hun vil jo ikke legge spesielt merke til min mening om bildet annet enn Liker, i selskap med 15 andre. Tror :) vil ha en mer positiv effekt.

Queen: Jepp, det kalles å være menn.

tore

Jeg kommenterer heller aldri på utseendet til jenter på Facebook. Føler ikke det er sosialt akseptabelt. Kan hende jeg "liker" et bilde av en god venninne, men aldri når ei jente poserer sexy. Jeg føler det er bare tafatte gutter som kommenterer at hun er sexy osv.

Er det ikke rart at det det blir reagert negativt på når man skriver "sexy" til ei jente som åpenbart går inn for å være sexy på bildet?  ;D

Stanley

#7
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

tore

Det irriterer meg at du kupper tråder, Autowin. Jeg tror det er flere enn meg som irriterer seg!

Jeg ser at jeg selv skrev en off-topic problemstilling på et vis, men det er ikke blitt postet i denne tråden på flere måneder og jeg gjorde det for å slippe å lage ny tråd.

Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

Quote from: tore on October 10, 2012, 14:57:53 PM
Jeg kommenterer heller aldri på utseendet til jenter på Facebook. Føler ikke det er sosialt akseptabelt. Kan hende jeg "liker" et bilde av en god venninne, men aldri når ei jente poserer sexy. Jeg føler det er bare tafatte gutter som kommenterer at hun er sexy osv.

Er det ikke rart at det det blir reagert negativt på når man skriver "sexy" til ei jente som åpenbart går inn for å være sexy på bildet?  ;D

Det er hvem som kommenterer som har noe å si.