Wingwoman

Started by Femininist, August 01, 2012, 03:39:01 AM

Previous topic - Next topic

Femininist

Hei, Akkurat nå henger jeg stort sett bare med gutter, har en gjeng på 4 single gutter som jeg henger masse med og har det kult med, helt til vi skal på byen...

På byen er vi somregel store gjenger som stikker ut, blant annet disse gutta, men minst to av de stikker "alltid" til et annet utested for å sjekke jenter. Forståelig nok det ;) Men når jeg hinter om å få være med og være wingwoman så bare ler de av meg  :o selv om jeg er sikker på at jeg ville gjort en fantastisk jobb. Han ene foretrakk faktisk å dra alene versus å ha med meg (og jeg vet han er glad i meg) :P

Er det bare mine kompiser som er merkelige, eller er det kjipt å ha med seg wingwoman på byen?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Ole GV

Wingwoman er gull å ha med seg!

Jeg digger å ha med ei venninde ut, særlig når de er hypp på å være med å sjekke

Men gutter kan nok generelt tro at jenter ødelegger mer enn det de hjelper til i sjekkesammenheng av tidligere erfaringer..
Dog er en wingwoman som har lyst, og har skjønt greia (som du) ett kraftig verktøy å ha med seg på byen ;)

Hva med å vise gutta du henger med posten til Dorian Gray om Wingwoman`s?:
http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2822.0

Tilgjengelig for 1:1 coaching på café, kveldstid på utesteder eller skype. [email]olegodevibber@gmail.com[/email]

Supernova

Dyktig jentewing som har mye å tilføre er jo awesome! De vet ikke hva de går glipp aw ;)

VB

Problemet er vel heller at akkurat som de fleste gutter er dårlige wingmen er de fleste damer dårlige wingwomen. Det er vanskelig å finne en person som er en flink wing å dra ut sammen med, derfor forstår jeg godt at hvis de to guttene mener at den andre er bra så er det lite vits å dra med en person til som man ikke vet om er flink eller ikke.

Hvis du absolutt vil være wing for en av de så burde du prøve å winge når dere er sammen med alle de andre, hvis de synes du er flink kan det godt hende at de inviterer deg med når de drar ut alene også.

lamasen

Det handler jo egentlig bare om å hjelpe vennen sin med å få den han sjekker opp på tomannshånd.
Trenger ikke akkurat noen magic touch for det.

VB

Quote from: lamasen on August 01, 2012, 12:36:28 PM
Det handler jo egentlig bare om å hjelpe vennen sin med å få den han sjekker opp på tomannshånd.
Trenger ikke akkurat noen magic touch for det.

Burde ikke trenge det men utrolig mange gutter er direkte ødeleggende. Har vært ute med et par gutter før som kommer inn etter at jeg har pratet med en dame en stund og faktisk prøver å sjekke henne opp selv. Eller gutter som ikke er komfortable med sex som ødelegger hele viben som er på gang når temaet kommer opp. Dermed får de dama til å føle seg lite komfortabel med temaet også, noe som ikke er hensiktsmessig for min del når jeg prøver å få til ONS.

Har opplevd mye annet tull også, har faktisk ikke funnet noen skikkelig god wing her i Tyskland enda. Har et par som er helt ok, men ikke kjempe.

brutteh

#6
Mitt neste mål når jeg er ute er å skaffe en wingwoman. Det er jo et av de beste verktøyene man kan ha i sitt verktøysett!

Det at guttene ler av deg er dumt, og de forstår ikke at du faktisk har makt som ene og alene kan gi dem ONS/FB´s og liknende om de spiller kortene sine litt riktig. For noen venner du har, jeg tror faktisk ikke de forstår hva de går glipp av her!

Kompisene dine er problemet, jeg tror de aller fleste gutter hadde likt å hatt en jente som medhjelper.