Vil møtes - men ikke interessert

Started by dagligvare, August 02, 2012, 11:16:54 AM

Previous topic - Next topic

dagligvare

Har skrevet noen SMSer med ei dame jeg møtte såvidt på byen for noen uker siden. Ref - http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2823.0

Inviterte henne med på en kaffe her om dagen, og hun har nå svart med at det sikkert kunne vært hyggelig - men at hun ikke er interessert i noe mer.

Jeg har tydeligvis vært så kjedelig i meldingene at hun allerede har plassert meg i en "random nice guy"-sone. Noe forslag til comeback her - om det finnes? 

VB

Jeg tror ikke meldingene dine var problemet, heller hva du gjorde når du møtte henne. Dere snakket bare i 5 min, du rekker ikke bygge noe særlig forhold på den tiden.

Så ta det som en lærdom, hvis du tar nummer på så kort tid må du få noe til å skje fort ellers blir det ikke noe mer ut av det.

Tviler på at det blir noe mer med henne så dra heller ut å finn nye jenter å leke med.

lamasen

Dra på kaffen og tiltrekk henne der. Jeg sliter med å bli keen på bokstaver og tipper hun har det likt :)

Voltaire

Quote from: lamasen on August 02, 2012, 14:45:50 PM
Dra på kaffen og tiltrekk henne der. Jeg sliter med å bli keen på bokstaver og tipper hun har det likt :)
Tror det er det beste. Du kan da godt leke litt med kommentaren hennes om at "Jeg er ikke interessert" med at det ikke var det du spurte om heller. Tror det er bedre enn å si "Å, nei, i alle fall ikke jeg heller." ;-)

Lahoya

Få til daten og avtal tid. Ikke begynne å skriv deg bort.  Når daten starter så begynner gamet. Alt det andre er irrelevant da.