Blir jeg playet? :-O

Started by QueenB, August 05, 2012, 21:03:11 PM

Previous topic - Next topic

tore

Haha, artig type  :) Kanskje litt stereotypisk syden-fyr, men dette må da være en som er genuint glad i jenter og ikke ute etter bare mus. Hvorfor skulle han ellers bruke 5 timer på deg samme dag som han møtte deg?

Stanley

#16
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lahoya

#17
Jeg bruker i gjennomsnitt 4 til 8timer på jente første daten eller med en gang vi møtes og hun har tid. GV har veldig fine skriv om dating. Men husk at man skal ikke være redd for å kjøre sin egen greie. :)


Toshi


QueenB

Quote from: Toshi on August 06, 2012, 08:26:06 AM
Blir du aldri fornøyd?  :-*

hvem, jeg?

takk for mange gode svar! for å oppklare en del ting: nei, jeg vet ikke om jeg er interessert i forhold enda. jeg liker å ta ting som de kommer, er ganske avslappet person. liker heller ikke å stresse med barn, og stakittgjerde og volvo har jeg aldri ønsket meg. og jeg hater hunder ;) så jeg er ingen typisk jente, sånn sett. det viktigste for meg er å leve livet her og nå, ha det fett, utvikle meg, se verden. og alt dette sa jeg til han også, fordi han spurte.

og jeg har tenkt å treffe han igjen, så klart. likte han kjempegodt. akkurat min type, og dem finnes det få av! jeg liker best badboy-outsider-typen, som i tillegg er kjekk, sympatisk og gir faen i hva andre måtte mene. de fleste gutter er jo ikke sånn....

jeg kommer nok til å ha sex med han etterhvert, fordi han er sykt digg, og det hadde vært synd å la være. men kanskje ikke med en gang, for jeg trenger å føle meg tryggere på han før jeg har sex. elelrs blir sexen dårlig. men jeg er ikke en jente som lett blir "lurt" eller såret, så jeg er ikke redd for det i det hele tatt. klarer fint å passe på meg selv.

grunnen til at jeg lagde tråden, var for å få hjelp til å tolke han bedre! er dette for godt til å være sant? bare veldig nysgjerrig.

uansett er jeg klar for en bad romance  :-* det som måtte skje, det skjer!





I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Toshi

Quote from: QueenB on August 06, 2012, 08:45:10 AM
Quote from: Toshi on August 06, 2012, 08:26:06 AM
Blir du aldri fornøyd?  :-*
hvem, jeg?
Ja, deg :)

Quotejeg kommer nok til å ha sex med han etterhvert, fordi han er sykt digg, og det hadde vært synd å la være. men kanskje ikke med en gang, for jeg trenger å føle meg tryggere på han før jeg har sex. elelrs blir sexen dårlig.
Jeg tenkte litt på denne. Men vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg.. Det virker som en del jenter ikke helt skjønner hvor vondt det kan være å gå kveld etter kveld uten at det skjer noe, selv om en har lyst til å la jenta få tiden hun trenger. Så vil bare hinte til at det finnes andre ting man kan gjøre uten at man hopper til sengs. Og så lar jeg det være med det, for jeg vil ikke fortelle deg hva du skal gjøre eller ikke.

QueenB

Toshi, jo jeg blir fornøyd. hva mener du?

gjøre andre ting, som handjob, blowjob osv? det vil jeg også unngå i første omgang. så lenge vi kun treffes på offentlige plasser, så er dette lett å unngå. han kan gi seg selv en handjob når han kommer hjem, så slipper han å få ballespreng :P
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Toshi

Quote from: QueenB on August 06, 2012, 10:53:54 AM
Toshi, jo jeg blir fornøyd. hva mener du?
Mente ikke noe veldig seriøst akkurat. Takken for å være mann, sjekke deg opp og investere i deg er å bli marginalisert som en player og en pua? Ha respekt for han og sett pris på det han gjør tenker jeg da. Jeg tror forresten det er en del kommunikasjon som blir borte mellom bokstavene våre her, du er sikkert mer fornøyd enn det jeg klarer å lese av det du skriver  :)


Vandelay


--WTF?--

Quote from: QueenB on August 06, 2012, 08:45:10 AM
[...] stakittgjerde og volvo har jeg aldri ønsket meg.

Både stakittgjerde og volvo er sterkt undervurdert, dere kan jo begynne med det, og så kan du trekke deg etterpå.

På Roskilde i -96 var det noen som hadde bygget et 50 cm høyt stakittgjerde rundt campen sin, steintøft!

Når det gjelder Volvo så fins det jo en del muligheter for variasjon:










Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stanley

#25
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stanley

#26
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dagligvare

#27
Quote from: Autowin on August 06, 2012, 12:51:16 PM
Alle vi på forumet her er vanlige gutter, og alle her har gjort det midt på dagen. Alle her gjør det ofte. Det er normalt.

Tror nok du er blitt litt miljøskada av å henge her på forumet.

Det er i høyeste grad ikke normalt for gutter flest å sjekke opp damer på åpen gate midt på dagen (ikke normalt i den forstand at de fleste gjør det ikke).

lamasen

Trøste og bære..
Det frøkna trenger her lurer på er jo råd om hvordan hun kan være så sjarmerende at han vil treffe henne mer,


En ting jeg selv har lagt merke til med jenter er hvor mye flørtende blikk har å si. Det alene (tror jeg da) kan gi meg lyst til å treffe de oftere enn andre jenter. Litt småteasende oppførsel, der det nok er en balansegang om hvor langt man skal strekke det i hver retning.

Sutring, "ser jeg deg igjen" osv. fungerer stikk motsatt.


QueenB

volvo med pipe! :D

han ringte istad. vi skal se filmen etter jobb ikveld. men han er fortsatt sprengkåt, tror jeg.

gutter, blir dere veldig kåte når dere liker en jente, eller blir dere kåte uansett?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.