Blir jeg playet? :-O

Started by QueenB, August 05, 2012, 21:03:11 PM

Previous topic - Next topic

dagligvare

#45
Quote from: Autowin on August 06, 2012, 19:26:51 PM
Det er sunt for meg å være her. Ikke mange på min alder som engang vet hva aktiv sjekking og selvutvikling er.

Vel, hvis det er selvutvikling du driver med bør du begynne å ta til deg de tilbakemeldinger du får. Som for eksempel i tråden der du lurer på hvordan du skal sjekke opp ei kjendis på facebook. Det virker mer som du er interessert i å komme med skråsikre råd og tilbakemeldinger til andre om ting du ikke har forutsetning til å vite noe om. Slik som i denne tråden. 

Men nok avsporing nå!


QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Supernova

Quote from: QueenB on August 07, 2012, 10:06:23 AM
han liker meg veldig godt :)

Herlig :)
Gratulerer! Da er det bare å spare til volvo!

Roman

#48
Quote from: Mr.Brightside on August 05, 2012, 21:30:35 PM
Det er jo ingen tvil om at han vil ha deg til sengs. Helst etter Batmanfilmen. Spørsmålet er vell egentlig om han er interessert i noe seriøst etterpå. Hvis han er det, så er det jo bare å kjøre på. Les Usminket og se hva du kan gjøre for å trigge ham & fremstå med tydelig intensjon der :) Hvis du vil ha et klart svar kan du jo spørre ham direkte om han ser etter noe seriøst eller ikke.

Om han snakker sant eller ikke er vanskelig å si. Avhenger av person. Jeg snakker alltid sant når jeg sjekker - fordi du er fucked hvis du blir tatt i løgn. Men samtidig så kan du komme unna med ganske mye av det han sier her.

For din del får vi nesten håpe at han er på dette forumet, og ikke et annet ;) :)

hahahaha  ;D Han må jo være en Grandmaster PUA! Det er kun dem som har "sex med target etter den nyeste batmanfilmen" med i repetoaret sitt :) Christian Bale har jo en tendens til å kåte opp damer, slik at det blir lettere å få dem til sengs :p

Når jeg sjekker opp jenter på dagtid, så er det fordi jeg er genuint interessert.

Som person så prøver jeg kun å ha sex med jenter som jeg genuint liker, framfor å ha sex bare for å ha sex.

MEN, det finnes igjen mennesker der ute som kun er ute etter å tilfredstille egne behov.
Det er jo dette som gjør livet spennende? Man kan aldri si hva som kommer til å skje med 100% sikkerhet :)
Be like water my friend.

Stanley

#49
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Claw

Quote from: Autowin on August 07, 2012, 14:26:58 PM
Quote from: QueenB on August 07, 2012, 10:06:23 AM
han liker meg veldig godt :)

Du er høyst sannsynligvis blitt playet og manipulert, men ok. Kom tilbake hit igjen når du skal unnskylde deg til oss alle som prøvde å advare deg.

Virker som du er veldig keen på en bitchslap neste treff? :)

Stanley

#51
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Dev

Jeg synes QueenB bør komme på neste treff og takke autowin personlig.

Stanley

#53
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

lamasen

Kan ikke du lære oss alle å "playe" som kan dette her?

Roark

#55
...........

Jeagle

Quote from: Autowin on August 07, 2012, 14:26:58 PM
Quote from: QueenB on August 07, 2012, 10:06:23 AM
han liker meg veldig godt :)

Du er høyst sannsynligvis blitt playet og manipulert, men ok. Kom tilbake hit igjen når du skal unnskylde deg til oss alle som prøvde å advare deg.


autowin: ta deg en bolle, lær deg og respekter andre menesker.
du virker nedlatene mot andre på forumet. dette basert på ting du har lest, og i mange tilfeler misforstått helt.
jeg vil virkelig anbefale deg og lese dette http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2533.0

queenB: skal inrøme at jeg var skeptisk, men dette lyder godt, men tenkt deg litt om.... vil du virkelig ha volvo??? hva er galt med en ford?:P hehe
å være eller ikke være

Stanley

#57
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jeagle

Quoteautowin: ta deg en bolle, lær deg og respekter andre menesker.
du virker nedlatene mot andre på forumet. dette basert på ting du har lest, og i mange tilfeler misforstått helt.
jeg vil virkelig anbefale deg og lese dette http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2533.0

Quote from: Autowin on August 07, 2012, 21:22:59 PM
Jeg har prøvd å hjelpe deg QueenB, men siden jeg får advarsler fra Admin for å komme med egne meninger og råd, så gir jeg meg her.

Vi får se hvem som har rett til slutt da, Jeagle ;)

dette handler da ikke om du har rett eller ikke. dette handler om hvordna du behandler andre menesker. hvordan du snakker til de og hvordan du oppleves.
å være eller ikke være

--WTF?--

Quote from: Jeagle on August 07, 2012, 21:18:30 PM
queenB: skal inrøme at jeg var skeptisk, men dette lyder godt, men tenkt deg litt om.... vil du virkelig ha volvo??? hva er galt med en ford?:P hehe

Det sier jo seg selv at Volvo er hottere enn Ford, fins jo ingen Ford-modeller med vedfyring!
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.