Blir jeg playet? :-O

Started by QueenB, August 05, 2012, 21:03:11 PM

Previous topic - Next topic

Stemning

Græts med pikk. :D Bra noen får det til!

QueenB

kom igjen da, Auto. ikke vær så bitchy. Post pm'en din, og post svaret mitt også. mine svar forsvinner med en gang jeg sender dem, så du må poste det.

Stemning, det er vel ikke så vanskelig å få pikk, hvis det er det du vil?
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stanley

#77
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

QueenB

utpressing? :P Greit. senere, er på jobb nå.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning

Quote from: QueenB on August 10, 2012, 08:59:52 AM
Stemning, det er vel ikke så vanskelig å få pikk, hvis det er det du vil?

Kan være langt mellom høykvalitetskos. Det vet jeg du vet. ;)

Lars GV

Quote from: Autowin on August 10, 2012, 11:23:44 AM
+ mine meldinger forsvinner også når jeg har sendt de. Om dette er slik det skal være, eller er en feil, får vel MODeratorene rydde opp i.

1. Gå på "Profil" i menyen på toppen.

2. Hold pilen over "Endre Profil" og trykk på "Personlige meldinger"

3. Huk av på "Lagre en kopi av hver personlig melding i mine sendte elementer som standard."
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Stanley

#81
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lars GV

Quote from: Autowin on August 10, 2012, 15:16:54 PM
Men er det for sent, nå?

For sent for gamle sendte PMs ja, desverre. Men lurt å fikse det for fremtidige.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Stanley

#83
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eggogbacon

Quote from: Autowin on August 10, 2012, 16:30:14 PM
Så hvis forumet blir snillere, så jeg gidder å poste ''positive'' samtaler jeg har med andre, så må vi skrive ned den andres meldinger, omvendt, liksom? Jeg skriver person A sin, mens h*n skriver person B sin, når du er person A, og h*n er person B?

Forumet er snilt:)

Habbi

Quote from: QueenB on August 09, 2012, 21:14:42 PM
sorry Autowin, mente ikke å såre deg. Har bare ikke hørt drittkommentarene dine gjennom lyden av mine egne orgasmer. Hadde jeg bare lest advarslene dine litt før.....

Hahahah, automatisk heltestatus QueenB, love it!

Quote from: QueenB on August 10, 2012, 08:59:52 AM

Stemning, det er vel ikke så vanskelig å få pikk, hvis det er det du vil?

Jeg tillater meg å kommentere her. Tenk hvor greit det hadde vært hvis alle i verden hadde vært bifile? Jeg mener, hvis jeg hadde vært ute på byen med en kompis og ikke fått noen dame på kroken - da kunne vi bare sett på hverandre og tenkt "jaja, hvorfor ikke?" og så stukket hjem og peiset på. Deretter kunne jeg stukket tidlig dagen etterpå uten dårlig samvittighet og uten redsel in case jeg ser han igjen. For en lykkelig verden det hadde vært...

Dev

Kan hende QueenB mener at Stemning er myk i kroppen.

Miss Føniks

Quote from: dagligvare on August 06, 2012, 15:40:13 PM
Quote from: Autowin on August 06, 2012, 15:20:11 PM
Quote from: dagligvare on August 06, 2012, 13:29:58 PM
Quote from: Autowin on August 06, 2012, 12:51:16 PM
Alle vi på forumet her er vanlige gutter, og alle her har gjort det midt på dagen. Alle her gjør det ofte. Det er normalt.

Tror nok du er blitt litt miljøskada av å henge her på forumet.

Det er i høyeste grad ikke normalt for gutter flest å sjekke opp damer på åpen gate midt på dagen (ikke normalt i den forstand at de fleste gjør det ikke).

Jeg har en god nyhet til deg: Der du tar helt feil :)

Sier du det. Og hvilken relevant erfaring har du å vise til?

Som sagt er du litt miljøskada. Dette forumet er ikke representativt for den virkelige verden. Gutter og menn flest sjekker ikke opp jenter midt på lyse dagen. Flere burde definitivt gjort det, men slik er det ikke.

+ 1, daygaming er ikke "normalt". Få som faktisk gjør dette,fordi det er unormalt. Jeg har ikke opplevd det,og jeg er definitivt ikke stygg :p


Quote from: Ananas on August 07, 2012, 22:34:16 PM

Autowin burde få skrivesperre på forumet asap. Sorry little dude, men ALT du har skrevet i denne tråden her har bare fått meg til å riste på hodet. Du spyr bare ut det du tror er riktig, uten å selv ha noe som helst relevant erfaring (I FØLGE DEG SELV). Du har blitt det helt motsatte av han jeg møtte i Oslo for bare litt over en måned siden.

Veldig enig, jeg begynner og bli temmelig lei å irritert!!!
Du snakker som en bedreviter og har egentlig 0 relevant erfaring.
De fleste her er en go del eldre en deg med langt mer erfaring.
Har begynt og ville hoppe over og lese alt du har skrevet når jeg leser diskusjoner!

Quote from: QueenB on August 09, 2012, 21:14:42 PM
sorry Autowin, mente ikke å såre deg. Har bare ikke hørt drittkommentarene dine gjennom lyden av mine egne orgasmer. Hadde jeg bare lest advarslene dine litt før.....

Ha ha tommel opp for den :D

Queen B: Hold oss oppdatert da :D
The Phoenix always rises from the asses

QueenB









Første PM fra Autowin:
(poster dialogen vår her, kanskje det er flere som synes det er interessant):

Det virker som du er en selvsikker jente, du er voksen, og du styrer ditt eget liv, du virket også i en periode ''ekstra verdifull'' da du skrev offentlig her, at du ikke ville møte folk fra nettet, og ikke gutter generelt. Da har jeg bare ETT spørsmål til deg i hovedsak; Hva var det med denne gutten, som gjorde at du endret alle meninger du sto for, og droppet all stoltheten du hadde? Jeg følte meg litt skuffet da du skrev dette, fordi det forvirrer meg enda mer, generelt på hvordan jenter fungerer. Hva var det eksakt han gjorde, for å få en ellers så kravstor jente til seg? Var det måten han så på deg på? Kom han forfra eller bakfra når han sjekket deg opp første gangen? Hadde dere sett hverandre før han kom opp til deg, så du var bevisst på dette? Hvordan tekstet han? Var det genetisk fysiske utseende en avgjørende faktor, osv. osv.?

Men igjen. Hvis du går fra dette ''eventyret'' skuffet til slutt, ikke kom og si at jeg og forumet ikke advarte deg. Uansett om han player deg eller ikke, så må han jo ha gjort mye riktg? Kroppspråk? Fysisk kontakt? Esklaring? Dagsform? Slike mennesker som får de antatt dyreste gullklokkene til ekstrem lav rabattpris, er folk jeg hater, fordi jeg ikke er på det nivået selv. Men samtidig elsker, og ser opp til, fordi jeg nettopp kan lære noe av det.

Auto kan poste svaret mitt når han gidder :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

QueenB

#89
vil takke for positiv feedback! det går fremover med denne hunken, nesten litt for fort fram! men det føles veldig bra :)

ellers ble jeg litt irritert i begynnelsen når alle trodde han var en slesk PUA, for det trodde jeg aldri at han var! men grunnen til at jeg lagde tråden, var at han virket nesten for bra, og det var jeg ikke vant til, så jeg løp hjem og lagde tråden, som den forumnerden jeg desverre er blitt :( Trist at de fleste tror at man må manipulere jenter, og lese seg til å være en kjekkas. Noen menn har det bare helt naturlig: det er jo derfor det finnes så mange bøker om dt, nettopp fordi man prøver å avsløre hemmeligheten til de få som bare har det!

men nå føler jeg bare at det går bra, han er faktisk kjempesnill og sympatisk fyr. Hurra! :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.