Survival of the fittest

Started by tore, August 14, 2012, 00:50:19 AM

Previous topic - Next topic

Stemning

Quote from: George on August 26, 2012, 12:54:57 PM
Selvfølgelig er det sånn. Er ca 20% av mennene som har de 80 prosent beste damene. Er 1/4 menn som aldri får unger, mens alle damer får det. Dette tar ikke engang høyde for mørketallene der folk tror de har barn, mens de egentlig tar vare på en annen manns barn. Har selv hatt sex med damer i forhold og som har vært gift, kan ha blitt barn av det da det har vært ubeskyttet sex ved noen anledninger. En undersøkelse i England viste jo at 10% av alle barn var gjøkunger så er faktisk ganske få gutter som får reprodusere seg i dagens samfunn. Har jo og vært flere artikler om det at status menn resirkuleres. Altså de får barn med ei dame skiller seg og får barn med ei ny. Ingen menn vil jo ha ei dame som har barn fra før og oppdra andre menns barn så menn og kvinner er veldig forskjellig biologisk. Utseende har og vanvittig mye å si for hvor draget man har. Ja man kan bli flink med damer med et normalt utseende,men det krever jævlig mye jobb! Vet ikke åssen gutta i GV ser ut, men se på aktører som Dating adventure og GC. De nye instruktørene altså den yngre garde er gutter som ser veldig bra ut og skal være i stand til å dra damer så lenge de gidder å prøve og ikke sitter i et hjørne og drikker seg dritings hele kvelden. Har aldri forstått at folk vil betale penger for Bootcamp for å se en fyr som ser veldig bra ut dra damer.... Hva er vitsen? De ville dratt damer så å si uansett. Har forstått det slik at GV gutta er mer average Joe's og dersom dette stemmer har de et mye bedre produkt. Av alle PUA'er er Style min favoritt av den enkle grunn at han er lav, skalletm, spinkel og lite ansiktspen, da må man ha sykt bra game for å trekke gjennomsnitts jenter og VANVITTIG bra game for å trekke topp jentene.

Angående gutter som ser bra ut, og din oppfatning av at de får damer uansett:

Selvsagt vil flotte gutter som klarer å føre en samtale og ta initiativ (ja man må fremdeles gjøre ting som å ta henne med hjem, det er ikke alle kjekke som "tør" eller "kan") få med seg et eller annet hjem. Det betyr ikke at kjekke gutter ikke vil ha draget på bedre og flere damer enn de har. Jeg vet at jeg kan "pule hver kveld", men da blir det jo jenter som er langt mindre pene og kule enn de jeg vil ha. Så jeg jobber med meg selv for å øke sjansene mine på de beste damene, de som jeg ikke får uten innsats, men som det viser seg at jeg får av og til. Jeg tenker at om jeg blir bedre med jenter enn jeg er idag, vil jeg kunne "få" dem oftere, og igjen ha større sjanse for å finne en som virkelig er noe for meg.

Det er litt som jenter, forholdsvis lett for dem å få "en eller annen gutt". Det å få drømmefyren som alle vil ha derimot... litt værre.

George

Quote from: Stemning on August 26, 2012, 16:29:12 PM
Quote from: George on August 26, 2012, 12:54:57 PM
Selvfølgelig er det sånn. Er ca 20% av mennene som har de 80 prosent beste damene. Er 1/4 menn som aldri får unger, mens alle damer får det. Dette tar ikke engang høyde for mørketallene der folk tror de har barn, mens de egentlig tar vare på en annen manns barn. Har selv hatt sex med damer i forhold og som har vært gift, kan ha blitt barn av det da det har vært ubeskyttet sex ved noen anledninger. En undersøkelse i England viste jo at 10% av alle barn var gjøkunger så er faktisk ganske få gutter som får reprodusere seg i dagens samfunn. Har jo og vært flere artikler om det at status menn resirkuleres. Altså de får barn med ei dame skiller seg og får barn med ei ny. Ingen menn vil jo ha ei dame som har barn fra før og oppdra andre menns barn så menn og kvinner er veldig forskjellig biologisk. Utseende har og vanvittig mye å si for hvor draget man har. Ja man kan bli flink med damer med et normalt utseende,men det krever jævlig mye jobb! Vet ikke åssen gutta i GV ser ut, men se på aktører som Dating adventure og GC. De nye instruktørene altså den yngre garde er gutter som ser veldig bra ut og skal være i stand til å dra damer så lenge de gidder å prøve og ikke sitter i et hjørne og drikker seg dritings hele kvelden. Har aldri forstått at folk vil betale penger for Bootcamp for å se en fyr som ser veldig bra ut dra damer.... Hva er vitsen? De ville dratt damer så å si uansett. Har forstått det slik at GV gutta er mer average Joe's og dersom dette stemmer har de et mye bedre produkt. Av alle PUA'er er Style min favoritt av den enkle grunn at han er lav, skalletm, spinkel og lite ansiktspen, da må man ha sykt bra game for å trekke gjennomsnitts jenter og VANVITTIG bra game for å trekke topp jentene.

Angående gutter som ser bra ut, og din oppfatning av at de får damer uansett:

Selvsagt vil flotte gutter som klarer å føre en samtale og ta initiativ (ja man må fremdeles gjøre ting som å ta henne med hjem, det er ikke alle kjekke som "tør" eller "kan") få med seg et eller annet hjem. Det betyr ikke at kjekke gutter ikke vil ha draget på bedre og flere damer enn de har. Jeg vet at jeg kan "pule hver kveld", men da blir det jo jenter som er langt mindre pene og kule enn de jeg vil ha. Så jeg jobber med meg selv for å øke sjansene mine på de beste damene, de som jeg ikke får uten innsats, men som det viser seg at jeg får av og til. Jeg tenker at om jeg blir bedre med jenter enn jeg er idag, vil jeg kunne "få" dem oftere, og igjen ha større sjanse for å finne en som virkelig er noe for meg.

Det er litt som jenter, forholdsvis lett for dem å få "en eller annen gutt". Det å få drømmefyren som alle vil ha derimot... litt værre.

Ja, men utgangspunktet har mye å si. Vil tørre å påstå at 5% av guttene er de alle jenter vil ha den øverste 5-10% av jentene får du ikke dersom du ikke er i denne kategorien. Du må være en gutt som har ALT for å få de aller aller beste. Hvorfor skal ei dame som kan få hvem som helst nøye seg med en gutt som har bra game? skal du ha de beste må du se genetisk bra ut! Du bør være høy, klassisk pen, ha høy sosial status, ha bra game og også mye penger. Vet mange i miljøet benekter dette, men det er sånn ting fungerer. Selvfølgelig kan man ha en lucky strike og være en normal mann og ha en knall kveld der alt klaffer og man får ei topp dame til sengs, men det vil neppe bli noe langvarig ut av det. Når jeg snakker om topp damer snakker jeg om damer som ser ekstremt bra ut, har gode utdannelser, er smarte og kule å være sammen med. Disse er det langt mellom og de er helt på toppen i pyramiden. Disse damene krever mer enn en mann som ser normal ut som har over snittet bra game.

Stanley

#32
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Toshi

Tror noen har sett for mye film her jeg.

Kastanje, Du er reflektert, smart og virker kul. Tror du kommer laaaaangt opp hos veldig mange jeg  :)

Stanley

#34
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

George

Kaizer enig med det du skriver. Setter ting bare veldig  å spissen for å få litt diskusjon og refleksjon. Det med one size fits all er et av hovedproblemene i miljøet. Enkelte trenger egentlig bare si hei til jenter prate litt med de og spørre om de vil bli med hjem. For andre skal det ekstremt mye til. Poenget med alt jeg skrev altså selve essensen er at de som ofte lykkes best er også de med best utgangspunkt(utseende). Ta GC og DA. Så på sidene deres når de har tatt opp nye instruktører som har vært på BC ser de oppsiktsvekkende bra ut. Av alle de som har tatt bootcamp vil jeg tippe mer enn halvparten ser dårligere ut eller akkurat gjennomsnittlig ut hvorfor blir ikke de instruktører? Er det slik at si 10% gutter som ser bra ut som tar bootcamp tilfeldigvis kun har bedre game blir instruktører? Poenget er kort og greit at jeg har enda tilgode å se den klassiske Style i aksjon. En mann som har lagt ned en insats og til tross for at det ser ut til at alt jobber imot han fremdeles lykkes! Det er for meg GAME. Ikke at en pen gutt klarer å få med seg ei pen jente hjem det har skjedd til alle tider. Vet det finnes unntak så jeg skriver litt for bastant det er jeg enig i, men det endrer ikke det faktum at jeg har null tro på aktører som bruker instruktører som strengt talt skal ha bra draget med mindre de velger å sitte for seg selv å drikke øl. De velger nye instruktører som kun skal jeg greie  holde en en normal samtale med ei dame for å imponere en som er under snittet god.

Kastanje: blir bare en måte å sette ting på spissen du virket som ei sjarmerende jente på måten du skriver på så tror ikke du skal føle du ikke er bra nok.

Autowin: Ja du hadde jo noen øvelser du har fikset "stil" med nye sko og jobbet med deg selv en stund nå. Blitt noe mer ut av det? Noen dates? Du skrev vel at jenter ikke sa navnet sitt når du hilste på de? Hva jobber du med nå for å nå målene dine konkret? Du må jo ha en plan eller skal alt falle på plass av seg selv? Mulig jeg er litt krass mot deg nå, men det tror jeg og sikkert en del andre brukere du har godt av.

Dev

#36
Jeg tror nok de skoene til autowin bare var en liten del av det hele.

Uten å ha sett noen av instruktørene, mener jeg Andreas skrev et sted at han har droppet å ansette en fordi han så for bra ut, de ansetter bare folk som ikke ser perfekte ut genetisk.
Ellers så tror jeg de færreste bryr seg om å bli sjekkeinstruktør eller ei. Det viktigste er at man blir mye bedre etter et kurs enn før kurset - noe som er mer enn verdt pengene spør du meg.

Forøvrig går alle intruktører fra andre aktører ut med åpent bilde av seg, så er kanskje fritt fram å diksutere hver av dem?  ::)

Lars GV

Quote from: Autowin on August 26, 2012, 18:41:45 PM
Det jeg lurer litt på (dere andre på forumet), hvorfor svarer dere George? Dere vet at han kun er her for å si at hans ord er loven(...)Jeg vet ikke med deg George, men svar meg helt ærlig: Er du her kun for å provosere? Hva vil du fram til? Tror du at du alltid har rett? Har du problemer av en eller annen personlig/privat sort, som gjør deg så trangsynt..

Autowin, jeg har advart deg før mot å kalle folk for noe negativt bare fordi du er uenig i hva dem skriver, du har selv vært myyye mer påståelig enn noen andre her.
Du har et poeng i at man er på forumet her for å hjelpe hverandre, men du hjelper ikke folk ved å legge deg over dem for å så tilby dem din egen "riktige" hjelp, eller ved å fraråde andre til å svare dem.

Fortsetter du å kalle folk ting som trangsynt, usikker, "du vil bare provosere" osv, eller å oppfodre folk til å overse dem du er uenige i, får du skrivesperre i en uke. Overlat kritisering og moderering til moderatorene.

Ellers vil jeg oppfordre folk(som de aller fleste er flinke til) til å videre holde seg til trådens tema. :D
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Lars GV

Quote from: Dev on August 26, 2012, 19:50:09 PM
Forøvrig går alle intruktører fra andre aktører ut med åpent bilde av seg, så er kanskje fritt fram å diksutere hver av dem?  ::)

Siden det er en regel mot reklame her så nei, ikke på dette forumet :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Dev

#39
Quote from: Lars GV on August 26, 2012, 21:01:06 PM
Quote from: Dev on August 26, 2012, 19:50:09 PM
Forøvrig går alle intruktører fra andre aktører ut med åpent bilde av seg, så er kanskje fritt fram å diksutere hver av dem?  ::)

Siden det er en regel mot reklame her så nei, ikke på dette forumet :)
Jepp :) Det var mer et retorisk (og fleipete) spørsmål, ettersom jeg synes det er merkelig at de faktisk gjør det. Stor "turn-off" (i mangel på bedre utrykk) for min del for å i det heletatt tenke meg å melde meg på kurs hos dem.

--WTF?--

Quote from: George on August 26, 2012, 19:26:23 PM
Enkelte trenger egentlig bare si hei til jenter prate litt med de og spørre om de vil bli med hjem. For andre skal det ekstremt mye til.

Ja, men det kan være et uendelig antall bakenforliggende årsakssammenhenger som spiller inn i begge tilfellene. En del kan man påvirke selv, men noe vil alltid være avhengig av tilfeldigheter.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Stemning

Quote from: George on August 26, 2012, 17:53:15 PM
Ja, men utgangspunktet har mye å si. Vil tørre å påstå at 5% av guttene er de alle jenter vil ha den øverste 5-10% av jentene får du ikke dersom du ikke er i denne kategorien. Du må være en gutt som har ALT for å få de aller aller beste. Hvorfor skal ei dame som kan få hvem som helst nøye seg med en gutt som har bra game? skal du ha de beste må du se genetisk bra ut! Du bør være høy, klassisk pen, ha høy sosial status, ha bra game og også mye penger. Vet mange i miljøet benekter dette, men det er sånn ting fungerer. Selvfølgelig kan man ha en lucky strike og være en normal mann og ha en knall kveld der alt klaffer og man får ei topp dame til sengs, men det vil neppe bli noe langvarig ut av det. Når jeg snakker om topp damer snakker jeg om damer som ser ekstremt bra ut, har gode utdannelser, er smarte og kule å være sammen med. Disse er det langt mellom og de er helt på toppen i pyramiden. Disse damene krever mer enn en mann som ser normal ut som har over snittet bra game.

Quoteøverste 5-10% av jentene

Quoteser ekstremt bra ut, har gode utdannelser, er smarte og kule å være sammen med.

Hehe, prøv 0,5 % av jentene. ;)

tore

#42
Quote from: tore on August 26, 2012, 02:20:42 AM

Jeg mente det sånn at hvis man er gjennomsnittsmannen som aldri får det han vil ha, så hjelper det ikke å sutre. Mente ikke at du sutrert, du snakker jo bare om trender i kjønnsmarkedet. Alles in ordnung  ;)

Alles in ordnung  ;)

Men for å gå litt i trendene i kjønnsmarkedet da. Hvis jeg forstår ting rett så er trenden sånn at jenter får seg pult med høyere standard enn han de til slutt ender opp med, og menn ender opp med høyere standard enn de jentene han får seg pult med.

Hva tenker gjennomsnittsjenta om gjennomsnittsgutten og omvendt hvis de for eksempel kommer i prat i parken? Er det noe sånn de tenker om hverandre:

Gjennomsnittsgutten: "Kult! En helt vanlig jente som jeg kan ha det gøy med. Hun ser pen ut og virker kul"

Gjennomsnittsjenta: "Æsj, en vanlig gutt. Jeg er jo vant med spesielle menn. Jeg skal ha en mann i toppsjiktet!"


Satt litt på spissen selvsagt  8)

fuglen

Jeg tenker egentlig at jeg ikke vil ha en jente som er i toppsjiktet. Typisk modellpen, kler seg supert, høy utdannelse og blir plystret på av arbeidere hvert 5 minutt. De tror jeg er veldig high maintenance. Drømme dama mi er suuuper søt, ok utdannelse og litt dummere enn meg. Jeg tror det er mange av gutta som tenker likt. Vi vil jo kunne løpe fra, tjene mer, være høyere, høyere utdannelse enn dama. Tror mange jenter tenker det samme, bare motsatt :) .

Stemning

Quote from: fuglen on August 27, 2012, 01:54:40 AM
Jeg tenker egentlig at jeg ikke vil ha en jente som er i toppsjiktet. Typisk modellpen, kler seg supert, høy utdannelse og blir plystret på av arbeidere hvert 5 minutt. De tror jeg er veldig high maintenance. Drømme dama mi er suuuper søt, ok utdannelse og litt dummere enn meg. Jeg tror det er mange av gutta som tenker likt. Vi vil jo kunne løpe fra, tjene mer, være høyere, høyere utdannelse enn dama. Tror mange jenter tenker det samme, bare motsatt :) .

Jeg tenker ikke sånn. Jeg tenker mest mulig av alt hos damen. High maintainance er en egenskap som gjør en dame ukul, om det er for mye, litt er bare sånn det skal være. Og da, om hun blir ukul av det, så er hun ikke top notch, og heller ikke i toppsjiktet. See?