Klining dagen derpå

Started by windows, September 21, 2012, 18:54:23 PM

Previous topic - Next topic

savo

#15
Quote from: Autowin on September 22, 2012, 14:38:39 PM
Alle andre steder enn i vasken, å spytte ut i, ser rarere ut enn å pusse tenna før klining, vel?

Skulle kanskje tro det, men jeg bor med 4 andre. Så er ikke perfekt det heller. Har alltid nattkopp ved siden av senga, ser ikke kjempedigg ut, men så lenge jeg lar henne spytte først og setter den bort ut av syn etterpå er det no biggie sånn jeg ser det :) Folk er kanskje forskjellige når det kommer til dette..

Ellers funker tyggis ganske greit synes jeg også..

piken

For å svare på tannbørste-spørsmålet så er jeg enig med foregående taler her, at det ikke er rart å ha ekstra tannbørste hvis du legger det frem som om de egentlig er kjøpt til deg selv. Selv har jeg kjøpt fem-pack med tannbørste, så alltid klar for overnattingsbesøk.

Tidligere lot jeg forøvrig en jeg holdt på med låne min tannbørste (bakterier skulle jo utveksles uansett), men pga frekvente besøk kjøpte jeg en egen til han hvorpå han freaket litt ut .. Men aldri låne ut sin egen tannbørste til one night stands,  uansett om jeg var gjesten eller verten ville jeg syntes dette var litt ekkelt.

Carebear

Quote from: piken on September 23, 2012, 01:02:22 AM
Tidligere lot jeg forøvrig en jeg holdt på med låne min tannbørste (bakterier skulle jo utveksles uansett)

GRØSS. Dette er min største frykt.
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stemning

Quote from: Ananas on September 23, 2012, 11:20:48 AM
Quote from: piken on September 23, 2012, 01:02:22 AM
Tidligere lot jeg forøvrig en jeg holdt på med låne min tannbørste (bakterier skulle jo utveksles uansett)
Dette måtte jeg gjøre en gang, han maste skikkelig. Det er kanskje noe av det ekleste jeg har gjort, noensinne.

Kan jo bare kjøpe deg en ny til deg selv da vel og la det være det. :p Trenger ikke bruke den selv etterpå.

Dev


Stemning

Quote from: Ananas on September 23, 2012, 14:42:53 PM
Jeg skylte den i kjempevarmt vann før jeg brukte den igjen.

Han er forøvrig en av de som har en ekstra tannbørste liggende hos seg som "er til jentene som kommer på besøk". Haha.. Jeg brukte den en gang  :-[ Ikke døm meg.

No judgements, we celebrate  8)