Klining dagen derpå

Started by windows, September 21, 2012, 18:54:23 PM

Previous topic - Next topic

windows

Du har tatt med deg en gutt/jente hjem. Ingen av dere pussa tenner før dere sovna. Kliner dere som normalt dagen derpå? Hvorfor/hvorfor ikke?

QueenB

nei. pusse tenna først! alltid.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

lamasen

Ha alltid noen ekstra tannbørster liggende.
Du scorer masse bonuspoeng, og jenta får en mye
Bedre morgen.

Bare ha ulik farge på de :)

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

lamasen


piken

Folk skal ha veeeldig dårlig ånde hvis jeg ikke skal orke å kline dagen derpå. Så lenge begge to har upussa tenner er det som regel greit. Litt mer ugreit å kline med noen som nettopp har våkna når du har fresh åndedrett selv.

Lars GV

Man gjør det man vil når man føler for det, altså jeg kliner uten å pusse tenna om morgenen hvis jeg har lyst til det.
Det finnes ingen regel uten unntak, men jeg har vanskelig for å se for meg at en jente du har sex med, som liker deg veldig godt, bestemmer seg for å dropper deg bare pga dårlig ånde på morgenen når dere kliner.

Spørsmål til folket for debatt: Er det rart å være han med "ekstra tannbørster" i tilfelle one night stands?
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Dev

Quote from: Lars GV on September 22, 2012, 03:42:18 AM


Spørsmål til folket for debatt: Er det rart å være han med "ekstra tannbørster" i tilfelle one night stands?

Tenkte det samme selv. "Du kan bruke gjeste-tannbørsten min. Jeg koker den hver gang noen har brukt den!"
Selv tror jeg jeg heller ville brukt jentas tannbørste enn tannbørstene til hennes tidligere sexpartnere. Kanskje man bør begynne å ha med tannbørste på byen.

Stemning

Er ikke snakk om gjenbruk vel? Men at man har en multipack med billigbørster liggende, som gjester kan låne en ny av. Er jo helt kurrant, men det gir jo sitt inntrykk.

lamasen

Haha :) De er såklart nye ja. Hvis man bare kommer på det som:
"tror kanskje jeg har en tannbørste ekstra et sted" synes ikke jeg det er rart ihvertfall.
Har jo kondomer liggende i tilfelle også.

Eh

Jeg har også pleid å ha en ekstra tannkost liggende.
"Kjøpte en ny her om dagen, du kan bruke den"

Angående klining har jeg ikke noen fast "regel" på det. Vil jeg kline så kliner jeg ;)

savo

Jeg er ikke så veldig fan av klining dagen derpå før dårlig ånde er fjernet, har alltid munnskyll stående ved siden av senga (og de fleste andre toalettsaker). Sier alltid at jeg ikke liker å ha dårlig ånde så skyller selv. Da pleier jenta å ha lyst til det også :) Hvis man skulle ha måttet gå til badet og pusset tenna ville noe av stemninga forsvunnet.

Det med ekstra tannbørster er jo ikke noe problem. Kjøper alltid tannbørster i "packs", så ligger alltid et par nye.

Dev

Quote from: savo on September 22, 2012, 12:45:13 PM
Jeg er ikke så veldig fan av klining dagen derpå før dårlig ånde er fjernet, har alltid munnskyll stående ved siden av senga (og de fleste andre toalettsaker). Sier alltid at jeg ikke liker å ha dårlig ånde så skyller selv. Da pleier jenta å ha lyst til det også :) Hvis man skulle ha måttet gå til badet og pusset tenna ville noe av stemninga forsvunnet.

Du svelger?

savo

Quote from: Dev on September 22, 2012, 12:55:59 PM
Quote from: savo on September 22, 2012, 12:45:13 PM
Jeg er ikke så veldig fan av klining dagen derpå før dårlig ånde er fjernet, har alltid munnskyll stående ved siden av senga (og de fleste andre toalettsaker). Sier alltid at jeg ikke liker å ha dårlig ånde så skyller selv. Da pleier jenta å ha lyst til det også :) Hvis man skulle ha måttet gå til badet og pusset tenna ville noe av stemninga forsvunnet.

Du svelger?

Hehe nei da, men finner noe å spytte ut i :) Det pleier å gå greit.

Stanley

#14
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.