Kutting av vekt!

Started by SpantaX, September 21, 2012, 22:50:33 PM

Previous topic - Next topic

Selveste

Interessant hvordan man kan gi følgende råd "Spis frukt og drikk Juice som eneste mat og drikke i 3 mnd. Du går ned 15 kilo (samme som jeg gjorde)."

For så å si følgende i etterkant: "Jeg spiste også grønnsaker, kornprodukter, og nøtter, + rent rå fisk (Sushi)."

kvakksalveri.




Jungeldyret

SpartX Hvis du bare skal gå ned X antall KG på 1-2 dager kan jeg hjelpe deg med det.
Har nok erfaring fra det selv, hvor mye veier du til vanlig ca - vekt nå-  klasse skal du gå i.

Når er innveiing, dag og kl, gjerne send priv så jeg ikke glemmer å sjekke om du har svart om det haster.

Lars GV

Quote from: Autowin on September 22, 2012, 18:03:58 PM
Jeg har en kjempegod nyhet til deg, Steming! Det du sier er helt feil :)

Jeg spiste også grønnsaker, kornprodukter, og nøtter, + rent rå fisk (Sushi).

Fruktsukker er SUNT.

Det som er så bra med denne dietten, er at du kan spise så mye frukt og grønt du bare vil, og likevel gå ned i vekt. Da helt fra evulosjonens tid, så var frukt og grønt det eneste de hadde å spise av. Merkelig at de ble så gamle i gamledager? Nei.

Men det som er bra her, er at jeg har testet det, og dermed bevist at det fungerte. Jeg er ingen forsker som bare har prosjekter dokumentert. Jeg er et menneske som selv har ''prøvekanin'' for dette, og ERFART av egne opplevelser at det fungerer.

Kom tilbake og si unnskyld til meg etter å ha lest boken som hjalp meg: Endelig slank! av: Allen Carr.

For en utrolig kjip arroganse du viser med jevne mellomrom på dette forumet Autowin. 5 dagers skrivesperre, jeg er lei av å gi deg advarsler hele tiden.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

Claw

Quote from: Autowin on September 22, 2012, 18:03:58 PM
Jeg har en kjempegod nyhet til deg, Steming! Det du sier er helt feil :)

*snip*

Kom tilbake og si unnskyld til meg [...]

Stemning:

Kenti

#19
Jeg har ett tips (vet ikke om det er bra eller ikke): Lær deg skikkelig matlaging. Jeg gjør det motsatte av deg og bulker, og har hatt masse igjen (pun not intended) for det. På iform.no så er det en forumbruker som har laget mange hefter med oppskrifter for både vektnedgang, oppgang og imellom. Forumbrukeren hans heter ThomasA. Jeg har bestilt 4 hefter og er kjempe fornøyd :)
Link: http://www.iform.no/forum/index.php/topic,51742.0.html

UDA

Quote from: Autowin on September 22, 2012, 18:53:39 PM
De fleste ble jo rundt 10,000 år osv.

Poenget er at jeg ikke er en forsker med teori, men en person med erfaring, da jeg har erfart dette.

Ville heller hatt med meg Lars Monsen ut i skog og mark, fremfor en som bare har studert friluftsliv inne på et kontor i 25 år.

Synes du er søt jeg. Frukt, bær og sushi gjorde at mennesker leve til å bli 10 000 år gamle :)

Du ser ærlig talt ikke visse implikasjoner dette måtte medføre?
No brain, no pain - no pain, no gain

Dev

#21
Quote from: UDA on September 25, 2012, 09:05:06 AM
Quote from: Autowin on September 22, 2012, 18:53:39 PM
De fleste ble jo rundt 10,000 år osv.

Poenget er at jeg ikke er en forsker med teori, men en person med erfaring, da jeg har erfart dette.

Ville heller hatt med meg Lars Monsen ut i skog og mark, fremfor en som bare har studert friluftsliv inne på et kontor i 25 år.

Synes du er søt jeg. Frukt, bær og sushi gjorde at mennesker leve til å bli 10 000 år gamle :)

Du ser ærlig talt ikke visse implikasjoner dette måtte medføre?

Alle vet jo at man ble 10 000 år gamle før i tiden? Jo eldre man blir, jo fortere føler man at tiden går. Bare legg merke til hvor ofte bestemor snakker om at tiden flyr, eller tenk på hvor lenge et år føltes da du var 4 år gammel. Problemet var bare at før i tiden var man ikke like vitende som idag, så det var vanlig å legge til den tiden som fløy av gårde til alderen din. Og vipps - så ble man 10 000 år gammel.

Dette har jeg funnet ut via personlig erfaring, ikke teori.

SpantaX

Klarte klassen min! :)

Tusen takk for hjelp Jungeldyret ;)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.