Alders Forskjeller!

Started by Jungeldyret, September 22, 2012, 01:25:30 AM

Previous topic - Next topic

Jungeldyret

Tenkte å ta opp et tema som ofte er et tema! :D Knall setning!!

Hvor går grensen?
Eks oppsetting på hvordan svarene kan gis her:
Jente på 16 med max 20.
Jente på 17 med max 25.
Jente på 18  32 max.
Jenta på 20 whatever you want :)

Dette er også mine meninger :)

Kult å høre hvorfor dere mener det dere mener hvis det er veldig stor forskjell på ditt svar kontra "normalen".
Gleder meg til å se hva jentene mener VS guttene.

Stemning

Jeg følger en blanding av hva jeg vil og fornuft. Er hun kul kan hun godt være nyrusset førstekullist og til og med 3. klassing for min del. Det er utrolig mange jenter som er skikkelig kule selv om de er 18-19. Noen merker man at ikke har så mye erfaring å trekke på, men det er faktisk ikke så veldig viktig når jeg velger hvem jeg henger med. Når det er sagt har jeg erfaring med en jente som da var 36, hun var like jentete og gøy å henge med som de unge, men aldersforskjellen (13 år) var i overkant for mye til å gå inn i noe seriøst. Men det var egentlig bare veldig behagelig, at begge visste at det var en kort greie. Men faen hun var rå.  8)

Stanley

#2
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Quote from: Autowin on September 22, 2012, 10:26:39 AM
Når man er 50, så er man jo ofte sammen med noen på 30. Det er 20 år mellom rom. Det vil si at det er 3 år til den fremtidige 30-åringens kjæreste i det hele tatt blir født? Elns?

lol ingen sammenheng

Anders GV

Quote from: Autowin on September 22, 2012, 10:26:39 AM
Når man er 50, så er man jo ofte sammen med noen på 30. Det er 20 år mellom rom. Det vil si at det er 3 år til den fremtidige 30-åringens kjæreste i det hele tatt blir født? Elns?
http://tv.nrk.no/serie/aapen-post#t=24m23s

Jungeldyret

Haha Anders. Da går jeg ut i Oslo i morgen å lager meg en mappe!

Kenti

Spørs hva det gjelder. Om det kommer til forhold, så er jeg stort sett enig i at når man er 20 så burde man være voksen nok til å velge selv (selv om jeg mener at en 50 åring og en 20 åring ikke hører sammen). Men når det kommer til "lek og morro" derimot så finnes det få grenser etter min mening. Så lenge den eldste parten ikke skader eller skaper negative erfaringer for den yngste parten (og den yngste er over 16). Så lenge man ikke lurer noen og er ærlige om sine intensjoner så burde det gå greit.

--WTF?--

Quote from: Autowin on September 22, 2012, 10:26:39 AM
Når man er 50, så er man jo ofte sammen med noen på 30. Det er 20 år mellom rom. Det vil si at det er 3 år til den fremtidige 30-åringens kjæreste i det hele tatt blir født? Elns?

Hvordan kom du frem til dette?
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

lamasen

Quote from: --WTF?-- on September 23, 2012, 14:46:05 PM
Quote from: Autowin on September 22, 2012, 10:26:39 AM
Når man er 50, så er man jo ofte sammen med noen på 30. Det er 20 år mellom rom. Det vil si at det er 3 år til den fremtidige 30-åringens kjæreste i det hele tatt blir født? Elns?

Hvordan kom du frem til dette?

Dette er ihvertfall et problem som har oppstått i nyere tid, da de jo ble rundt 10 000 år gamle før i tiden :)

dtn

Quote from: lamasen on September 23, 2012, 15:28:01 PM
Quote from: --WTF?-- on September 23, 2012, 14:46:05 PM
Quote from: Autowin on September 22, 2012, 10:26:39 AM
Når man er 50, så er man jo ofte sammen med noen på 30. Det er 20 år mellom rom. Det vil si at det er 3 år til den fremtidige 30-åringens kjæreste i det hele tatt blir født? Elns?

Hvordan kom du frem til dette?

Dette er ihvertfall et problem som har oppstått i nyere tid, da de jo ble rundt 10 000 år gamle før i tiden :)

Lurer på om det var sosialt akseptert for en 3000-åring å være sammen med en 6000-åring...  ???

Stemning

Ikke pent å mobbe en med skrivesperre, kan ikke svare da vett.

deepArne

Dette har blitt diskutert før. Svaret er alder delt på to pluss sju.

Eksempel:
Er du 20 år er nedre grense 20/2+7=17.
Er du 25 er grensa 25/2+7=19.5. Er litt usikker på om ein kan runde ned her.
Er du 6000 år er grensa 6000/2+7=3007. Lite teit å vere saman med ei som ikkje hugsar når ilden vart oppfunne.

Stemning

Quote from: deepArne on September 24, 2012, 13:38:31 PM
Dette har blitt diskutert før. Svaret er alder delt på to pluss sju.


Åja, er det det som er svaret!? (autoArne?)

Femininist

Selvfølgelig er det svaret, den formelen er jo genial! - Og om det ikke er svaret på hva en individuelt synes er greit, så er det en grei indikasjon på hva samfunnet rundt synes om aldersforskjellen =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Jeg vil ikke gå med på å kalle det svaret. Kan godt være deres svar though.