Gallamiddag

Started by Femininist, October 02, 2012, 13:44:04 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Hei,
Hva har man på seg på Gallamiddag. Lang kjole er greit, men er det andre koder jeg bør være obs på? Og hvor lang er lang kjole? Kan kjolen gå til like under knærne? Er det OK om kjolen er litt lang så den når bakken? Og hva med sko?
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Jungeldyret


Femininist

Takk, har allerede googlet det, men synes egentlig ikke jeg har funnet noen gode svar på hvor grensene går og lignende. Er mange kilder som sier mye er i endring osv. uten å nevne noe om hvordan... Kjenner få som skal ivei, men vet at de fleste er rundt 23-30 og håper derfor noen her har noen erfaringer å dele, eller tanker eller noe sånn =)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Ikke sant ;) Derfor jeg prøver å finne flere input.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Jeagle

du er perfekt samme hva du går i.
men en lang flott svar eller rød kjole, vil drive alle gutter til vanvid, grr
lykke til
å være eller ikke være

QueenB

galla er lang, fancy kjole i min verden. Men hvis du liker å skille deg ut, kan du jo ta på deg en som går rett under knærne. men def ikke kort kjole.

ellers kommer det an på stil og smak og behag, men hansker, stiletter, glitter & glam, oppdollet hår er også på sin plass (uten å se altfor glamourmodell-aktig ut, da :P )
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Anugita

Jeg tenker at galla er litt gammeldags og stivpyntet, så om noen sier at det er i endring ville jeg satset på klassisk stil, med mindre du kjenner de andre som skal dit veldig godt...

Lang kjole, (ja, helt ned til bakken... iallefall ikke kortere enn over anklene), stiletter eller pumps i klassisk stil som passer til kjolen, men ville ikke valgt altfor høye hæler... Ville ogå unngått høy splitt og for dyp utringning..

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Stemning

Er det 19. oktober du skal? ;)

Femininist

Takk for det Jeagle, tror dog jeg går for blått ;)

Takk for tips jenter ;) Da tar jeg lang kjole, og pumps, uten splitt og fin utrigning som ikke viser noen ting, er korte sorte hansker lov til mørkeblå kjole (skal ha sorte sko)?

Stemning; Nei, er ett lukket arrangement ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Stemning

Ok. Det jeg tenkte på den 19. er temmelig lukket det også. :P

Stanley

#12
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Femininist

Quote from: Stemning on October 03, 2012, 10:12:51 AM
Ok. Det jeg tenkte på den 19. er temmelig lukket det også. :P

Godt mulig :P Men det er en annen dato, så du får ikke sett meg i gallaantrekk ;)
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Jeagle

Bilde da. Så får vi sett
å være eller ikke være