Avstandsforhold

Started by Zervs, October 06, 2012, 17:32:47 PM

Previous topic - Next topic

Zervs

Hvilke online-virkemidler kan man bruke for å holde et avstandsforhold varmt og gjøre dama glad? Forslag til andre ting enn Skype, powtoon.com etc?

Hadde et slikt forhold der avstanden var Trondheim-Kristiansand, men det tok slutt av andre årsaker.

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lars GV

Quote from: Autowin on October 06, 2012, 17:57:39 PM
Hvaslags side er Powtoon?

Første svaret i tråden er en avsporing hvor man kaprer tråden til å handle om seg selv... Ta dette som en advarsel Autowin, og jeg oppfordrer andre til å overse spørsmålet og la han google seg frem til svaret selv.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

dtn

Quote from: Zervs on October 06, 2012, 17:32:47 PM
Hvilke online-virkemidler kan man bruke for å holde et avstandsforhold varmt og gjøre dama glad? Forslag til andre ting enn Skype, powtoon.com etc?

Har ikke noe erfaring fra det selv, men et forslag er jo å bestille blomster og sånt levert til henne på bursdager eller lignende. :)

Zervs

Quote from: dtn on October 06, 2012, 18:23:22 PM
Quote from: Zervs on October 06, 2012, 17:32:47 PM
Hvilke online-virkemidler kan man bruke for å holde et avstandsforhold varmt og gjøre dama glad? Forslag til andre ting enn Skype, powtoon.com etc?

Har ikke noe erfaring fra det selv, men et forslag er jo å bestille blomster og sånt levert til henne på bursdager eller lignende. :)
Takk, har tenkt på det samme:) Jeg har tidligere sendt henne et kjærestebilde med noe som hun omtalte som romantisk og ble veldig glad for. Brukte også powtoon.com til å mekke noe som virkelig falt i smak.
Å sende link til morsomme youtubevideoer har jeg også gjort, suksess! Hvis noen har tips til nettsider eller andre kreative måter for å oppnå det samme, vil jeg gjerne høre fra dere.