wc2w sjekker inn!

Started by worstcome2worst, October 07, 2012, 19:20:50 PM

Previous topic - Next topic

worstcome2worst

Hei hei alle sammen!

Tenkte det var på tide å debutere på forumet etter å ha tatt lærdom fra 0330-bloggen og deres erfaringer her på forumet i en periode. Det har vært til stor hjelp! Det at jeg oppdaget 0330-bloggen har gjort at jeg har tatt steg i riktig retning det siste året. Jeg har tatt tak i meg selv og jobbet aktivt for å bli bedre med jenter. Gjennom å lese på disse magiske sider innså jeg at jeg måtte slutte å lage unnskyldninger for meg selv og heller ta tak for å endre min situasjon.

Det har blitt mange flere turer på byen i det siste. Dog ikke edru, ikke mestret det helt enda:). Har vært blandet suksess, har mye å lære enda:). Jeg har også opprettet profil på sukker. Selv om jeg ikke har hatt så god respons som jeg hadde håpet. Mest sannsynlig grunnet noe laber innsats på å lage god profiltekst samt og ordne bra bilder. Til tross for dette så har jeg nå fått god kontakt med en jente. Til uken skal jeg på min første date ever(!).  Jeg grugleder meg til å treffe henne, og håper bare jeg klarer å tenke på andre ting i dagene som kommer:).

Er litt redd for at jeg blir å overanalysere date'en i hodet mitt frem til jeg treffer henne. Tenke på hva jeg skal gjøre, hva vi skal snakke om, om jeg skal gi henne en klem når vi møtes eller bare håndhilse osv.. Noen tips for å få bukt med dette? Eller er det like greit at jeg lar disse prosessene gå i hodet mitt?

Hyggelig å hilse på dere.

-wc2w

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eggogbacon

Velkommen og grattis med sukker date!

Vet veldig godt hvordan du har med tanker og overanalysering før første date. Beste tipset jeg kan gi er vel å gjøre de tingene du gjør til daglig og stikke på date med topp humør når den tid kommer:)

Prøvde å huske om jeg håndhilste eller ga en klem på datene jeg har vært på men det gjør jeg ikke... Med andre ord; det er ikke så avgjørende for hvordan daten kommer til å gå. Slapp av og unngå å fremstå rar/sær.

Har de avtalt å møtes for en kaffe/pils et sted?



worstcome2worst

Takk for tilbakemeldinger :).

Jeg tenkte at jeg burde bygge litt mer opp til en slags "sneaky sneaky" som omtales i GV sin bok om date. Men følte vi hadde snakket såpass mye på sukker, at jeg var redd for at interessen skulle dale hvis jeg dro samtalen lengre. Unnlot heldigvis å kalle det en date, spurte rett og slett om hun ville være med å ta en kaffe.

Hun var med på det, og jeg foreslo å ta det på campus(begge studerer på samme universitet).

Dykket litt i arkivet på 0330 i går og fant flere gode innlegg på date jeg ikke hadde sett før, det var god lesning og bidro til å "roe nervene" litt :). Sitter å spekulerer litt på en annen "event" vi kan gjøre i tillegg til kaffen, for å gi henne en mer minneverdig date. Sett at kjemien er der. Ser at det er anbefalt både i boken og i innlegg på 0330.

Kan jo være greit å komme seg litt vekk fra den svette skolen, kanskje bare en spasertur?


Eggogbacon

Quote from: worstcome2worst on October 08, 2012, 11:37:08 AM
Takk for tilbakemeldinger :).

Jeg tenkte at jeg burde bygge litt mer opp til en slags "sneaky sneaky" som omtales i GV sin bok om date. Men følte vi hadde snakket såpass mye på sukker, at jeg var redd for at interessen skulle dale hvis jeg dro samtalen lengre. Unnlot heldigvis å kalle det en date, spurte rett og slett om hun ville være med å ta en kaffe.

Hun var med på det, og jeg foreslo å ta det på campus(begge studerer på samme universitet).

Dykket litt i arkivet på 0330 i går og fant flere gode innlegg på date jeg ikke hadde sett før, det var god lesning og bidro til å "roe nervene" litt :). Sitter å spekulerer litt på en annen "event" vi kan gjøre i tillegg til kaffen, for å gi henne en mer minneverdig date. Sett at kjemien er der. Ser at det er anbefalt både i boken og i innlegg på 0330.

Kan jo være greit å komme seg litt vekk fra den svette skolen, kanskje bare en spasertur?

Det er lurt av deg å tenke ut logistikk. Som du selv sier, hvor kan vi stikke videre for en øl eller spasertur. Hva om dere har en super duper mega bra vibbe, kan dere stikke til deg eller henne? Hvor langt er det? Buss? Gå? Taxi?

Det er ikke alle steder som egner seg like godt for date, det ideelle er å kunne sitte litt skjermet og isolert.

Ha en liten plan ;)


worstcome2worst

God input her Eggogbacon, takk skal du ha. Skal pønske på saken og se om jeg finner på noe lurt.

Gleder meg :)

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.