Hva skal jeg svare på denne sms-en?

Started by ra42, January 27, 2013, 19:13:34 PM

Previous topic - Next topic

ra42

Hva skal jeg svare på denne sms-en? Noen morsomme innspill?

"Hei. Det var hyggelig å teffe deg, men kysser ikke på første "date" ;)"
Prøvde å kysse jenta etter første daten, men så snudde hun kinnet til. (vi holdt hender før det skjedde)
Tror hun er sånn ca 60% interessert utifra hvordan jeg tolket det.

Anders GV

At dere leide kan være grunnen til at det ikke ble noe kyssing, da det å leie setter en kjæresteramme.

Ut i fra meldingen hennes, er hun over 60% keen. Spesielt om kom "ut fra ingenting".

Du har ingenting å vinne på å være morsom. Hadde svart med noe ala: Aha :) for så å foreslå nytt møte i samme melding.


ra42

Jeg svarte: "Var hyggelig å treffe deg óg, hadde vært fint å møte deg en annen gang :)"

Og så ble det stille fra hennes kant... Tror jeg oppførte meg litt for mye som en gimp og snakket litt for fort og uklart eller noe...
Vanskelig å skjønne seg på pene jenter!

Anders GV

For en tafatt melding :)
Spør du ikke om noe, kan du heller ikke forvente svar.

Femininist

Quote from: Anders GV on January 28, 2013, 00:20:31 AM
For en tafatt melding :)
Spør du ikke om noe, kan du heller ikke forvente svar.

Enig med du!

Også satte du henne litt på "wtf-benken" med å ikke si noen ting om at du har oppfattet at hun ikke kysser på første date. Hun har trolig skrevet den meldinga sju ganger for å klare å formulere seg slik hun vil :P (Interessert, men ikke for interessert osv).
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

ra42

Takker for svar :) Må nok forbedre mine sosiale skills litt! Nå nettopp sendte hun ":) hva syns du om meg da, hvis du filk et intrykk i det hele tatt?:)"

Habbi

Hva svarte du?
Alltid interessant å se hvordan andre svarer/tenker med sms. Synes det kan være svært vanskelig å 'det' til noen ganger.

Jeagle

dette er en meget intresang tråd, håper du holder oss oppdatert
å være eller ikke være

ra42

Svarte: "hehe, du virker som en morsom raring :-) En småslem og sjarmerende player rett og slett ;) Skal du noe i kveld eller?"

Så ble det en del sms-vekslinger etter det :)