Holde kontakt - facebook, møtes igjen

Started by Greeneyed, January 30, 2013, 12:03:14 PM

Previous topic - Next topic

Greeneyed

Hei, dere! Jeg (jente, 22) har forvillet meg inn hit, og lurte på om dere, gutter og jenter, kan hjelpe meg i overanalyseringen min?

Jeg var hjemme på hjemstedet mitt i juleferien. Helt på slutten hooket jeg opp med en gutt/mann (det vil i dette tilfellet si klining, kosing, sove sammen, ikke sex). Dagen etter la han meg til på facebook. En uke etter 'snakket' jeg til ham på chatten, og vi hadde en koselig liten samtale. Så, noen dager etter, 'likte' han et bilde av meg på Facebook. Så tok det et par uker, og i går snakket han til meg på chatten. Han var klar på at han hadde hatt det fint med meg, og skrev noe om å sees igjen (ikke som i date, men som i på fest) snart. Nå har det seg sånn at jeg studerer langt unna, men skal hjem en tur om en ukes tid. Da har jeg planer med ei felles venninne av oss om å dra ut. Jeg lurer på om jeg bør

a) Innlede samtale med ham på chatten, og si til ham at jeg er hjemme den helga?
b) Håpe at han snakker til meg igjen, og i tilfelle skrive noe om det da?
c) Satse på at venninnen min nevner det for ham?
d) Vente på at han direkte spør meg om når jeg er hjemme og inviterer meg med på noe?
Eller om dere har noen andre forslag? Kanskje han rett og slett ikke er noe interessert, og bare er hyggelig?

Jeg tenker på en måte at det er kjedelig å være helt passiv, men samtidig vil jeg ikke virke for ivrig. Det var tross alt bare en fyllehookup, og jeg pleier ikke å legge noe i sånt. Men det var noe eget ved ham som gjorde at jeg har lyst til å møte ham igjen, selv om aldersforskjellen mellom oss er litt større enn jeg kunne ønske (han er litt eldre enn meg). Håper noen av dere har innspill til meg! Tusen takk.

Femininist