Råd om sms. Er det noen interesse?

Started by Gladstone, February 24, 2013, 20:09:35 PM

Previous topic - Next topic

Gladstone

Ingen svar enda. Skal det tolkes som ikke interessert?

dagligvare

Hvis hun ikke svarer så betyr det nok dessverre det ja.

Gladstone

jaja, synd det. Kunne lett blitt forelsket i henne. kanskje jeg allerede er det. Kjenner jeg ble litt deprimert over å ikke få svar.
Liten vits i å sende flere meldinger til henne da. Skal be om råd her før jeg sender flere meldinger neste gang.
Takk for hjelpen :)

Andreas GV

Hvis du ønsker å være garantert svar fra oss instruktørene så finnes det et eget "spørre spørsmål til instruktørene"-underforum inne på den lukkede delen av forumet. Der leser vi igjennom og svarer på alle spørsmål kontinuerlig.

Men her fikk du jo gode råd fra dagligvare også :)

Gladstone

Ja, skal huske det. Nå er vel dette bare litt av historien. (Var veldig sårt å rippe opp igjen, dette sendte meg ned i en dyp depresjon som jeg kjenner jeg fikk tilbake.) Måtte sove litt på det.

ok, ikke helt sant det jeg skrev i går med et par dater.
Var litt mer enn et par dater, jeg var på ferietur i ei uke med henne i 2011. Tydeligvis var det ikke helt seriøst ment for jeg oppdaget at hun sendte sms fram og tilbake med en annen type. Fikk heller ikke pult ho og ho var avvisende. Vi var sammen på dagen, men hun lå et annet sted. Prøvde meg flere ganger.

Hun sletta meg fra skype sommeren 2011 etter litt krangel. la meg til på Skype igjen før jul og begynte å stille meg masse spørsmål om jeg fortsatt var sammen med ho jeg fant etter henne og om jeg ønsket å gifte meg henne etc. Hun lurte også på om jeg kunne hjelpe henne med å renskrive en tekst til en søknad hun ville sende. Hun skriver greit norsk, men litt sånn rare ordsettinger enkelte steder.
Lot henne ligge på skype og nå rett etter nyttår så sendte hun meg en melding om jeg kunne se på en tekst hun hadde skrevet. Da hadde hun gjort det slutt med typen. Hun kontaktet meg med jevne mellomrom etter nyttår.

Hadde en veldig sår periode da hun valgte en annen i fjor. Hadde nesten glemt jenta da hun la meg til på skype. Kjenner det er like sårt nå. kjærlighetssorg heter vel det. Er fortsatt interessert i ho, men får se hva hun gjør på skype når hun kommer hjem. jeg har aldri initiert noen kontakt etter at hun sletta meg. Hun som alltid har kontaktet meg.
Jeg er fortsatt elendig til å skrive med damer, men synes det er rart at hun kontakter meg hvis hun ikke er interessert?

Derfor sendte jeg melding til henne å lurte på hvordan det gikk.

Angrer på at jeg gikk kurset for et par år siden. vært bedre å være uten damer enn å bli måka rett ned i kjelleren av ei.

(ok, siste setning er fleip :)) i tilfelle noen skulle lure. Hadde jeg ikke hatt GV kurset så hadde jeg ikke blitt deprimert i fjor, men jeg hadde heller ikke funnet ho jeg var sammen med i ca et år.
Kurset har hjelpt meg med å få mer selvtillit når det gjelder damer, selv om jeg fortsatt er langt unna. Hender jeg går ut sammen med en kompis eller to, men det er sjeldent. Litt for gammel til å orke å fly på byen vær helg.

dagligvare

#20
Høres ut som om du har en ganske seriøs one-itis på henne (går ut i fra at du vet hva det betyr).

Du må få litt flere erfaringer med andre damer. Jo mindre erfaring og referansegrunnlag man har, jo lettere er det å bli hengt opp i de få damene som man får bittelitt kontakt med.

Hun virker ærlig talt ikke interessert i det hele tatt, det virker mer som om hun utnytter deg til å få hjelp med ting.

Det aller beste for deg hadde vært å kutta henne ut fullstendig og kommet deg videre i livet.


Knipetak

#21
Quote from: dagligvare on February 26, 2013, 11:33:27 AM
Høres ut som om du har en ganske seriøs one-itis på henne (går ut i fra at du vet hva det betyr).

Du må få litt flere erfaringer med andre damer. Jo mindre erfaring og referansegrunnlag man har, jo lettere er det å bli hengt opp i de få damene som man får bittelitt kontakt med.

Skulle til å si det samme. Virker som om du mangler en del på overflodsmentalitet.  Det har lett for å skinne gjennom og da blir det både vanskeligere å lykkes og kjipere når man ikke gjør det. Du trenger ikke ha svermer av damer rundt deg for å føle det, men det hjelper mye hvis du bygger inn ting i hverdagen din der du regelmessig får sjansen til å treffe damer, slik at du faktisk vet med deg selv at om dette ikke går i orden så kommer det flere muligheter. Det vanligste trikset er, som du vet, å gå ut ofte, men er det uaktuelt for deg, så finnes det nok andre ting du kan gjøre som kan gi litt av den samme effekten.

Quote from: Gladstone on February 26, 2013, 11:03:06 AM
Hender jeg går ut sammen med en kompis eller to, men det er sjeldent. Litt for gammel til å orke å fly på byen vær helg.

Har du prøvd nettdating?

Gladstone

#22
Hadde kutta henne ut i et år, men var hun som kontaktet meg. Ja har faktisk tenkt den tanken selv at det er one-itis. vet hva det betyr. Eller er det det? Jeg har jo ikke kontaktet henne. Hun har kontaktet meg, jeg har gitt blaffen i ho til jeg sende meldingene til ho. Dessuten var dette i 2011 jeg hadde kontakt og ikke nå. hun som la meg til før jul 2012 og kontaktet meg regelmessig
Ja, skulle gjerne hatt mer erfaring, men studerer ved siden av jobb så sjeldent jeg får tid til å gå ut hvis jeg skal klare progresjonen.
Nettdating har jeg prøvd på og der jeg mer håpløs enn på byen. Ja, er kanskje overflodsmentaliteten jeg mangler en del av.
Tror nok ikke selv at hun er interessert. Var mer for å legge fram problemstillingen her.

Edit: fjernet et spørsmåls tegn og rettet litt skrivefeil.

Andreas GV

Hun liker deg ("lov"), men er ikke tiltrukket av deg ("lyst").

Hvordan du skaper lyst finnes det arkivposter på:

Øke verdi: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2615.0

To viktigste teknikkene for å øke verdi: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2871.0

Lyst&Lov: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=736.0

Husk også at en av delene i IMHOT er Overflodsmentalitet. Hvis du gjør jenta alt for spesiell i hodet ditt vil du (underbevisst) gjøre ting som dytter henne fra deg.

Overflod: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=1469.0