Facebook

Started by waterboy, March 18, 2013, 14:15:31 PM

Previous topic - Next topic

waterboy

Er det normalt at gutter legger til jenter på facebook eller skal det være motsatt? når er det evt. normalt å legge til jenter på facebook? :P

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

waterboy

så du mener at jeg burde legge hu til?

Stanley

#3
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

waterboy

ei jeg traff på byen i helga, fikk nr. og som jeg sov hos   :P

Selveste

Autowin, du må slutte å gi ut råd du ikke har prøvd ut selv. Dette har du ingen førstehåndskunnskap med. I værste fall kan du ha feiltolket det du har lest og gi totalt villedende råd.

mortenoe

Quote from: waterboy on March 18, 2013, 15:57:34 PM
ei jeg traff på byen i helga, fikk nr. og som jeg sov hos   :P

Sov hos? Hadde dere sex? Har dere sendt meldinger, eller fikk du bare nummer uten å ha gjort noe med det?

Har dere ikke hatt kontakt over mobil vil jeg si at det kan virke litt rart, selv om hun kanskje vil godta.
Vist dere har sendt noen meldinger kan du jo bare skrive "add meg på facebook, Ola Nordmann."

Facebook er ingen big deal.

Noen andre som har innspill på dette? 
Er du klein eller?

Jungeldyret

Bruk nummeret, eventuelt kan du legge henne til om det er en fare for at hun kan glemme deg. Om du sov over ville jeg holdt meg til kun mobil og avtale en ny date.

Stanley

#8
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

waterboy

til mortenoe:
Sov hos og hadde sex ja :P fikk nummeret. Jeg sendte "hei! her har du nummeret mitt :) *navn*" og da fikk jeg smilefjes tilbake. Har ikke snakket noe mer med henne enn det etter at jeg dro derfra igår ettermiddag. Vi pratet endel sammen i edru tilstand før jeg dro om alt mulig (maskeradeball på torsdag). før jeg dro gikk jeg for kysset (sikkert dumt, men hu trakk seg ikke unna). så spurte jeg om hun ville være med kaffe en dag og da svarte hu "ja, kanskje det".

Gjorde jeg noen grove feil?


Stylish

#10
Hvorfor invitere på kaffe når dere allerede har hatt sex? Det er som å tørke seg i rævva før du har bæsjet. Du tar ett steg tilbake med å invitere på kaffe nå som dere har hatt sex.

Kjetil GV

Når det gjelder facebook: Bruk søkefeltet på 0330.no. Mange artikler om facebook der. Mulig det var noe på podcasten også.

Mine inspill under er mitt inntrykk etter å ha lest på forumet og 0330.no (altså ikke egne erfaringer eller 100% gjengitt det jeg har lest...):

Dersom du skal legge til jenta så er kvaliteten på profilen din viktig.

Er bildene der gode?

Ser det ut som om du trives og har det gøy i hverdagen?

Vil hun få mer å lure på om deg, eller mindre?(spenningen forsvinner eller bygges opp).

Har du noen sære ting der som kan stigmatisere deg?

Kanskje du fremstår som "ikke hennes type" der.

Skryter du for mye på profilen? Noe som betyr kompansering fordi du ikke føler deg bra nok?
Eks: Bilder av deg i baris over panseret på sportsbilen din. Posing med solbriller. Bilder med
damer som kun er plassert der for at det skal se ut som om du kjenner damer...etc..(Har jo noe
å si om bildene er dønn seriøse eller om det er en ironisk tone der eller ikke da)

Jeg ville gjort som Jungeldyret:
Quote from: Jungeldyret on March 18, 2013, 17:30:43 PM
Bruk nummeret, eventuelt kan du legge henne til om det er en fare for at hun kan glemme deg. Om du sov over ville jeg holdt meg til kun mobil og avtale en ny date.
Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

waterboy

Til stylish:
Jeg er ny i dette gamet så tar imot tips til hva du ville bedt henne med ut på? Har jo bare møttes en gang, så tengte det kunne være en start? Tips til maskeradeballet som jeg og hun skal på?


Tror face profilen min er helt random... Skrive lite statuser, men bytter profilbilde innimellom ;)

dagligvare

Quote from: waterboy on March 18, 2013, 18:04:22 PM
Til stylish:
Jeg er ny i dette gamet så tar imot tips til hva du ville bedt henne med ut på? Har jo bare møttes en gang, så tengte det kunne være en start? Tips til maskeradeballet som jeg og hun skal på?


Tror face profilen min er helt random... Skrive lite statuser, men bytter profilbilde innimellom ;)

Har bare møttes en gang? Det var en rimelig grov underdrivelse. Du er allerede i mål med jenta, å begynne med kaffedater nå er jo fullstendig bakvendtland. Inviter henne på film hjemme hos deg.

waterboy

Hehe, vil ikke si man er i mål pga. Sex :P jeg får høre om hun er keen på film hos meg en dag og evt. lurer muttern og fattern ut av huset ;D men har dere noe tips angående ballet?  ;)