Trenger litt hjelp med hun hær.

Started by Bleu, March 31, 2013, 13:29:57 PM

Previous topic - Next topic

Bleu

Jeg er ikke særlig flink over text meldinger skulle gjerne hatt litt hjelp med hun hær og gjerne tips om hva jeg gjør galt over meldinger.

Historien startet for 3 uker siden. Jeg og kompisen min hadde vært på sjekkern noen dager og så hadde vi slurvet litt med mat og søvn. Vi slet derfor litt med motivasjon og humøret men ble enige om å gjøre et siste forsøk. Vi gikk inn og jeg fikk med en gang øye på to søte jenter som sto alene og pratet. Den ene jenta var akkurat den typen jeg liker litt for godt. Blond, curvy, blek og altfor søt.

Jeg åpnet begge to. kompisen min tok over den ene. Jeg tullet med høyden til hun blonde. Hun var nesten like høy som meg men hun brukte 10 cm høye hæler da. Drev og bøyde meg litt ned mens jeg klemte i rundt henne og spurte om hun hadde like meg hvis jeg var så kort. Hun så det hadde gått bra hvis jeg var Johnny Depp. Skjønner at dette i utgangspunktet ikke ser bra ut på papir men dette ble gjort med et glimt i øye så det går bra.

En tulling som jeg hadde pratet med tidligere prøvde å ødelegge for meg men han blåste seg selv raskt ut. Var nær ved å bli irritert men tror jeg greide å holde maska.

Anyways. Noen minutter med moro gikk. Jeg dro fram mobilen og ga den til henne. Hun skrev inn nummeret sitt. vi klinte litt kompisen min maste om mat. Jeg var helt enig. Mat må man ha. Husker ikke 100% hvordan vi forlot jentene. Men jeg skrev følgende melding imens jeg ventet på mat.

Me: hei. hær har du nr mitt (insert name). kos dæ babe.

(Hun svarer dagen etterpå i rundt 5 tiden på dagen)

Hun: hehe kjekt å ha ;) gikk det bra i går?

Me: gikk bra i går :) måtte spise mat så jeg ikke krymper

Hun: haha x)

Me: passer det at jeg ringer?

Hun: kanskje ikke akkurat nå er med en venninne ;P

Me: slapp av skal ikke inviterer dæ ut på hummer liksom

Hun: haha jeg ble nesten litt redd ;PPP skjera? :)

Me: sitter med en kompis og har det litt for gøy. hva skal dere i kveld?

Hun: haha så bra ;P vi skal ut men jeg jobber tidlig i morgen så jeg drar nok tidlig hjem :p

Me: hjem til meg :)

Hun: haha :p

Me: hvor skal dere?

Hun: barbera ;)

Me: hmm kanskje vi kommer en tur men lover ingen ting både jeg og kompisen men er nesten blakk.

Hun: awight da sees vi kanskje ;)

Me: naken :)

Hun: hahaha du ass x)

Me: da har vi en deal :)

Hun: hahaha :P

(Dessverre så glemte jeg henne denne kvelden. Jeg sendte følgende melding uken etterpå.)

Me: hei glemte deg litt. passer det at jeg ringer? ingen hummer..

Hun: sry men jeg vorser i trysil nå ;p skjer? :)

Me: skal ut på livet, og leve

Hun: hehe du er filosofisk min venn ;)

Dette var forrige helg. Det er nå 3 uker siden jeg tok nr hennes. Jeg er episk dårlig på å tolke text og text meldinger generelt. Og som sagt jeg liker henne litt for godt og da bruker ting å skjære seg. Hvis jeg hadde møtt henne igjen så hadde det kommet til å ordne seg. Føler samtidig at dette blir litt needy siden det er nesten en måned siden jeg pratet med henne i noen få minutter.