Henger ikke med!

Started by kalle45, April 08, 2013, 17:23:25 PM

Previous topic - Next topic

kalle45

Okei kort oppsumert:
Søt jente setter hjerte på profilen min, jeg sender melding til henne og hun svarer. Sender meldinger fram og tilbake noen dager hvor hun svarer langt og stiller spørsmål, virker kort sagt veldig interssert. Etter noen dager spør jeg om vi skal ta en kaffe på lørdag, det vil hun gjerne men hun kan dessverre ikke den dagen. Samtidig spør hun om jeg har facebook. Jeg svarer det er greit og at vi får se på det til uka igjen og at jeg ikke har facebook. Så logger jeg på igjen på dagen etter og finner ut at hun plutselig ikke er aktiv lenger?! Whaat?

Det er her jeg ikke henger med lenger, hadde hun bare "spilt" hadde hun vel ikke spurt meg om jeg hadde facebook, eller vært så "på" med spørsmål? Skjønner ikke greia, og merker jeg blir litt oppgitt når sånne ting skjer :-\ Noen som har vært borti noe lignende?

dagligvare

Hvorfor sa du at du ikke har Facebook?

kalle45

Quote from: dagligvare on April 08, 2013, 17:39:22 PM
Hvorfor sa du at du ikke har Facebook?
Fordi jeg ikke har facebook.....:)
Quote from: Roark on April 08, 2013, 17:54:26 PM
1. Glem henne.
2. Send melding til andre jenter

Det er klart, men synes det er så rart at noen bare mister totalt interessen fra en dag til en annen. Og ting jeg ikke helt skjønner hvorfor skjer har jeg en tendens til å tenke litt for mye og for lenge på... Så skriver egentlig dette bare for å få ut litt frustrasjon!

Northwind

Du kan jo sjekke med noen andre du kjenner som har sukker-profil om de kan sjekke om hun har blokkert deg eller blitt helt inaktiv?

Har vært borti akkurat det samme selv.. Hun ble aktiv igjen etter 2 mnd, fordi bestefaren hennes hadde gått bort(hun snakket sant). Begynte å snakke med henne igjen og avtalte å treffes snart.. og hun blei inaktiv igjen.. :p

Må bare gå på neste jente istede..

kalle45

Hehe neeei MÅ jo ikke vite, men er jo kjekt da ;) Uansett synes jeg hele greia var litt merkelig, og lurte vel mest på om det var et fenomen folk ofte kom borti på sukker. Altså være veldig intersserte også bare backe helt ut

kalle45

OKei, nå fikk jeg faktisk en ny melding hvor det sto " Hei igjen" før hun igjen deaktiverte seg igjen... Nå skjønner jeg ihvertfall ingenting!